Skadetråden
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Skadetråden
Det är ju förövrigt helt galet att vi går från en i praktiken full trupp till 5 spelare borta på en match... inte vilka dussinlirare som helst.
SirDIFalot skrev:Åberg - Skadad
Zibanejad - Sjuk
Ölvestad - Skadad
Nilson - Avstängning
BomBom - Skadad
Tjärnqvist - Skadad
Kempe - Sjuk
Om vi inte värvar nu värvar vi aldrig....
Senast redigerad av kaminor den 2012-01-12 23:13:17, redigerad totalt 1 gånger.
- SirDIFalot
Är Kempe sjuk... Han spelade ju?kaminor skrev:SirDIFalot skrev:Åberg - Skadad
Zibanejad - Sjuk
Ölvestad - Skadad
Nilson - Avstängning
BomBom - Skadad
Tjärnqvist - Skadad
Kempe - Sjuk
Expert.
Avbröt med magsjuka, står på startsidan (i artikeln om Jimmie).SirDIFalot skrev:Är Kempe sjuk... Han spelade ju?kaminor skrev:SirDIFalot skrev:Åberg - Skadad
Zibanejad - Sjuk
Ölvestad - Skadad
Nilson - Avstängning
BomBom - Skadad
Tjärnqvist - Skadad
Kempe - Sjuk
- -daniel-
Tror han gick av efter mitten av 2:a perioden.
Jag ser inte Bombom och Kempe som speciellt stora förluster. Resterande är ångest. Nästkommande matcherna kommer bli ett helvete... Saknar flera nyckelspelare.
AGERA!
AGERA!
- SirDIFalot
Dom blir dock stora förluster när de andra ovanstående spelarna redan är borta...Mash skrev:Jag ser inte Bombom och Kempe som speciellt stora förluster. Resterande är ångest. Nästkommande matcherna kommer bli ett helvete... Saknar flera nyckelspelare.
AGERA!
Expert.
Bombom som glider runt och försöker fånga puck... Lämnar hellre den position tom än till Bombom just nu, speciellt efter hans agerande uppe i Gävle. Kempe har sitt go i fjärdekedjan men inget speciellt och någon annan kan fylla den platsen.SirDIFalot skrev:Dom blir dock stora förluster när de andra ovanstående spelarna redan är borta...Mash skrev:Jag ser inte Bombom och Kempe som speciellt stora förluster. Resterande är ångest. Nästkommande matcherna kommer bli ett helvete... Saknar flera nyckelspelare.
AGERA!
Att fylla platser som Jimmies går inte, derby den 26 och Ölvestad lär inte vara tillbaka.. Inte Nilson för den delen heller... Helvete
Och så var det bekräftat att Daniel har en hjärnskakning. Håll ögonen öppna Tolsa, för att du ska få igen ditt äckliga jävla kräk!
Är det här slutet på Daniels karriär så hoppas jag att Tolsa går samma öde till mötes om en månad. Jävla respektlösa as, fy fan va jag hatar dig.
Är det här slutet på Daniels karriär så hoppas jag att Tolsa går samma öde till mötes om en månad. Jävla respektlösa as, fy fan va jag hatar dig.
- SirDIFalot
Källa källa källa....Salas skrev:Och så var det bekräftat att Daniel har en hjärnskakning. Håll ögonen öppna Tolsa, för att du ska få igen ditt äckliga jävla kräk!
Expert.
http://svt.se/2.19851/1.2674874/olvesta ... rnskakningSirDIFalot skrev:Källa källa källa....Salas skrev:Och så var det bekräftat att Daniel har en hjärnskakning. Håll ögonen öppna Tolsa, för att du ska få igen ditt äckliga jävla kräk!
"Efteråt konstaterades det att även Tjänrqvist åkt på en hjärnskakning."
Längst ner i artikeln.
- Daniel942
..och inte Tjärnqvist.Mash skrev:Bombom som glider runt och försöker fånga puck... Lämnar hellre den position tom än till Bombom just nu, speciellt efter hans agerande uppe i Gävle. Kempe har sitt go i fjärdekedjan men inget speciellt och någon annan kan fylla den platsen.SirDIFalot skrev:Dom blir dock stora förluster när de andra ovanstående spelarna redan är borta...Mash skrev:Jag ser inte Bombom och Kempe som speciellt stora förluster. Resterande är ångest. Nästkommande matcherna kommer bli ett helvete... Saknar flera nyckelspelare.
AGERA!
Att fylla platser som Jimmies går inte, derby den 26 och Ölvestad lär inte vara tillbaka.. Inte Nilson för den delen heller... Helvete
DIF!
- SirDIFalot
Jag tycker bara det låter som Anna Blomqvist på SVT går händelserna i förväg, då hon fick veta att han gick av med en misstänkt hjärnskakning.Salas skrev:http://svt.se/2.19851/1.2674874/olvesta ... rnskakningSirDIFalot skrev:Källa källa källa....Salas skrev:Och så var det bekräftat att Daniel har en hjärnskakning. Håll ögonen öppna Tolsa, för att du ska få igen ditt äckliga jävla kräk!
"Efteråt konstaterades det att även Tjänrqvist åkt på en hjärnskakning."
Längst ner i artikeln.
Expert.
- DIF_Soldier
Önsketänande nu va SirDIF? Jag förstår dig, jag hoppas det med...
Säg den glädje som varar
Möjligheten finns väl, men jag tror tyvärr inte det. SVT brukar sällan skriva falska uppgifter, och jag litar fullt ut på det dom går ut med. Nyheten uppdaterades vid midnatt, och Tjärnqvist lär förmodligen ha märkt av en symptom vid det laget.SirDIFalot skrev:Jag tycker bara det låter som Anna Blomqvist på SVT går händelserna i förväg, då hon fick veta att han gick av med en misstänkt hjärnskakning.
Jag hoppas innerligt att du har rätt om att hon bara "chansar", men som sagt, SVT är inte som Sportbladet. SVT är till skillnad från övrig media noga med att kontrollera så att deras uppgifter stämmer, och jag har svårt att se att uppgifterna inte ska vara korrekta.