-daniel- skrev:En av de värsta matcherna jag upplevt på senare tid. Herregud vart skall det här sluta?
Det med skadorna är ju precis vad du har fruktat hela säsongen, minus Wesslau. Det enda som återstår för att sänka skeppet helt är en långtidsskada på honom.
-daniel- skrev:En av de värsta matcherna jag upplevt på senare tid. Herregud vart skall det här sluta?
Så här kanske? "Slog domaren – nu stängs kaptenen av", Aftonbladet
slog och slog, han sikta på frölundaspelaren och domaren kliver emellan, hade det varit som i nhl hade frölunda spelaren Tolsa ångrat sig då han legat nerslagen och domaren hade känt sig säker på avstånd
Suck för denna jävla säsong, så satans jävla uselt
Så här kanske? "Slog domaren – nu stängs kaptenen av", Aftonbladet
slog och slog, han sikta på frölundaspelaren och domaren kliver emellan, hade det varit som i nhl hade frölunda spelaren Tolsa ångrat sig då han legat nerslagen och domaren hade känt sig säker på avstånd
Jo, håller med .. men detta står i Aftonhoran: Nilson fick grovt matchstraff för att han i tumultet som uppstod slog mot ena linjedomaren. Han kommer att bli avstängd för ”"abuse of officials” och har en dom från disciplinnämnden att vänta.
Ska bli spännande att se truppen nästa match... Nilson borta, Ölvestad borta, Tjärna kanske borta, Åberg kanske borta lägg därtill kanske Bom Bom plus några sjuklingar. Nu fattas bara Wesslau också så kan vi lika gärna acceptera kvalserieplatsen på en gång.
VÄRVA NU FÖR HELVETE
Läget är så in i fan och jävlar i mig akut det kan bli. Sitter här framför datorn och snudd på hyperventilerar när jag tänker mig Järlans kommande arbetsdagar:
kl 10: anländer till kontoret
10 - 11: fria aktiviteter såsom rask promenad och en golfrunda
11 - 13: lunch såsom biff på Globen Hotel
13-14: Kemtvätten då Järlans kostym fått en bearnaise-fläck
14-15: åter på kontoren och nu måste Järlan ha en tupplur efter dagens rabalder
14-16: Järlans jag-tid där det väntas massage och bubbelpool
kl 16: Hem till frugan som lagat en alldeles utsökt rotmos med fläsk
Jag tycker att det är helt rätt av Mackan att öppet gå in och markera. Han växte i mina ögon där.
Inga ruttna jävla göteborgare ska få ge sig på våra viktigaste spelare. Tycker det är synd att Printz inte fick in en bättre träff när han försökte slå sönder ansiktet på Tolsa.
Riktigt jävla bra av Mackan att ta tag i skiten. Visst, vi fick spela BP på grund av det men det var värt det!
Riktiga svin i Frölunda och Mackan står upp för sitt lag. Att clownerna inte vågar stå för sina handlingar när de vet vilket humör Mackan är på för dagen är pinsamt att bevittna.
En av de få som faktiskt visar känslor - FORTSÄTT MACKAN!
FredrikH skrev:Riktigt jävla bra av Mackan att ta tag i skiten. Visst, vi fick spela BP på grund av det men det var värt det!
Riktiga svin i Frölunda och Mackan står upp för sitt lag. Att clownerna inte vågar stå för sina handlingar när de vet vilket humör Mackan är på för dagen är pinsamt att bevittna.
En av de få som faktiskt visar känslor - FORTSÄTT MACKAN!
....han hinner nog kylas av efter den lååånga avstängning han kommer få när tombolan i disciplinnämnden kommer igång imorgon.
Jag är så besviket uppgiven på den här PISS-säsongen att jag inte finner ord just nu.