Djurgårdens IF - Frölunda HC, 12/1 2012.
- Lee Harvey Oswald
Re: Djurgårdens IF - Frölunda HC, 12/1 2012.
Från Nilsons 5 + game så liknar DIF idag laget säsongen 05/06.
Stort hjärta, litet kunnande
Mysig, match!!!!!!!!!!!
Spelmässigt rättvist (frölunda var ändå klart bättre över 60min)
Men rent sportsligt en skandal, brukar i princip aldrig klaga på domaren men detta var riktigt uselt
Mysig, match!!!!!!!!!!!
Men rent sportsligt en skandal, brukar i princip aldrig klaga på domaren men detta var riktigt uselt
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- Jim Morrison
Stort hjärta? Nu måste du väl skoja?Lee Harvey Oswald skrev:Från Nilsons 5 + game så liknar DIF idag laget säsongen 05/06.
Mysig, match!!!!!!!!!!!
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Jim Morrison skrev:Förstår ni hur vårat lag kommer att se ut nu? I nästa match? Så OTROLIGT OFARLIGT och DÅLIGT.
Just mot timrå har vi kanske en marginell chans ändå. Seger är ett måste.
gnägget, växjö och modoh vann ikväll.

Allt är just nu bara totalt jävla nattsvart...
- Lee Harvey Oswald
Nej, skojar inte.Jim Morrison skrev:Stort hjärta? Nu måste du väl skoja?Lee Harvey Oswald skrev:Från Nilsons 5 + game så liknar DIF idag laget säsongen 05/06.
Mysig, match!!!!!!!!!!!
Idag saknades kunnande & ork, men nog fan försökte man sno 3p.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
!
Men du har noll jävla timing i dina bajsiga uttalanden. Ölvestad och Tjärnqvist borta, domaren gör ingenting, vi går mot ytterligare avgrunder.... - jaha, ett skämt på det!Magnutz skrev:Jag är ironisk Sensei. Varje gång jag skriver så är jag bajsnödig och svettig.sensei skrev:Orolig? Vi blir manglade av en ful finne, och våra bästa spelare är nu borta på obestämd framtid. Under tiden gör ingen i laget någonting. Känslan av ett lag med individuella spelare där alla utom 1 ger blanka fan i saker som att stå upp för varandra och team building är nu cementerad.Magnutz skrev:Jag var egentligen aldrig orolig.
Tro mig, den lilla pinnen vi får idag är inte ens värd att nämna i sammanhanget.

Säg den glädje som varar
Fick mackan 37 minuter idag? Rekord?
Jag är inte arg, och inte besviken.
-
Har svårt att vara förbannad på spelarna idag, undantaget Nilson som är så ofantligt korkad på många plan. Seriöst, markera i nästa byte istället för att hålla på med en massa Goren-larv.
Sorgligt att Frölunda som bölat så mycket om att folk är ute efter deras stjärnor gör exakt likadant själva. Tolsa som till skillnad från sina kedjekamrater absolut inte kan spela hockey överhuvudtaget söker skalle i varje tackling medan Kuben glider runt med Kentas baguette i analgången. "Han suger k*k, och han gillar det" för att citera en känd fiskmåsfilm.
Stolt över grabbarna som plockar en pinne trots att man spelar med ett halvt lag. Häftigt att se grabbar som Kempe, Brodin, Sillen, Tim och Norman kämpa för livet därute. Kanske borde lira med dessa herrar i PP oftare!
Sorgligt att Frölunda som bölat så mycket om att folk är ute efter deras stjärnor gör exakt likadant själva. Tolsa som till skillnad från sina kedjekamrater absolut inte kan spela hockey överhuvudtaget söker skalle i varje tackling medan Kuben glider runt med Kentas baguette i analgången. "Han suger k*k, och han gillar det" för att citera en känd fiskmåsfilm.
Stolt över grabbarna som plockar en pinne trots att man spelar med ett halvt lag. Häftigt att se grabbar som Kempe, Brodin, Sillen, Tim och Norman kämpa för livet därute. Kanske borde lira med dessa herrar i PP oftare!
100% DJURGÅRDSJ***L
Re: !
DIF_Soldier skrev:Men du har noll jävla timing i dina bajsiga uttalanden. Ölvestad och Tjärnqvist borta, domaren gör ingenting, vi går mot ytterligare avgrunder.... - jaha, ett skämt på det!Magnutz skrev:Jag är ironisk Sensei. Varje gång jag skriver så är jag bajsnödig och svettig.sensei skrev:Orolig? Vi blir manglade av en ful finne, och våra bästa spelare är nu borta på obestämd framtid. Under tiden gör ingen i laget någonting. Känslan av ett lag med individuella spelare där alla utom 1 ger blanka fan i saker som att stå upp för varandra och team building är nu cementerad.Magnutz skrev:Jag var egentligen aldrig orolig.
Tro mig, den lilla pinnen vi får idag är inte ens värd att nämna i sammanhanget.
Det var efter Ottossons kvittering. Lugna dig nu för fan.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- DIF_Soldier
Re: !
Ja...? Då var ju Ölvestad och Tjärnqvist redan skadade? Fan att du aldrig kan erkänna någonting.Magnutz skrev:DIF_Soldier skrev:Men du har noll jävla timing i dina bajsiga uttalanden. Ölvestad och Tjärnqvist borta, domaren gör ingenting, vi går mot ytterligare avgrunder.... - jaha, ett skämt på det!Magnutz skrev:Jag är ironisk Sensei. Varje gång jag skriver så är jag bajsnödig och svettig.sensei skrev:Orolig? Vi blir manglade av en ful finne, och våra bästa spelare är nu borta på obestämd framtid. Under tiden gör ingen i laget någonting. Känslan av ett lag med individuella spelare där alla utom 1 ger blanka fan i saker som att stå upp för varandra och team building är nu cementerad.Magnutz skrev:Jag var egentligen aldrig orolig.
Det var efter Ottossons kvittering. Lugna dig nu för fan.
Säg den glädje som varar
Vilka spelade inte idag och varför?
Zibanejad - ??
Åberg - Skadad
Bombom - ??
Ölvestad - Skadad under matchen
DT - Skadad under matchen
Kempe - Spelade han tredje??
Har jag missat någon?
Zibanejad - ??
Åberg - Skadad
Bombom - ??
Kempe - Spelade han tredje??
Har jag missat någon?
Sjöwall skrev:Vilka spelade inte idag och varför?
Zibanejad - sjuk
Åberg - Skadad
Bombom - "knäskadad" (a.k.a. bänkad)
Kempe - Spelade han tredje?? Ja
Har jag missat någon?
Lär dig att se nyanser nu lille vän. Om du tror att jag gillar att Jimmie och Daniel blev skadade är du ju mindre begåvad. Resultatet, det "var jag aldrig orolig över" - erkänna vadå? Att jag hade dålig tajming? I helvete heller. Det var precis efter kvitteringen. perfekt timing.difsoldier skrev:Ja...? Då var ju Ölvestad och Tjärnqvist redan skadade? Fan att du aldrig kan erkänna någonting.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- swallat
bekräftat nu i hockeykväll att både DT och Ölve har Hjärnskakningar.
DET MÅSTE SKICKAS EN ANMÄLAN AV MATCHDELEGATEN
Möjligt straff.
Ölve fick 7 för en tackling utan skada
Tolsa borde då få
säg 8+8=16 matcher varav 6 omvandlas till böter på, vet inte vad han tjänar men säg runt 120 000 kanske i böter
DET MÅSTE SKICKAS EN ANMÄLAN AV MATCHDELEGATEN
Möjligt straff.
Ölve fick 7 för en tackling utan skada
Tolsa borde då få
säg 8+8=16 matcher varav 6 omvandlas till böter på, vet inte vad han tjänar men säg runt 120 000 kanske i böter
Suck för denna jävla säsong, så satans jävla uselt
- -daniel-
- Säsongskort: Ja
En av de värsta matcherna jag upplevt på senare tid. Herregud vart skall det här sluta?