Men sluta, du är ju helt jävla blåst... finns ju inte en chans du är annat än AIK-fjolla, märks direkt på ditt bristfälliga språk och hjärndöda inlägg. Ingen tar dig på allvar (inte ens din mor), så släpp hörnflaggan för fan och gå och lägg dig!Cendun skrev:får massa skit av massa för jag hade en åsikt, det är vad jag gör här..
Hawk skrev:Fy fan för dig säger jag dåCendun skrev:önskar att jag var AIK:areVad fan gör du på detta forumet
Djurgårdens IF - Frölunda HC, 12/1 2012.
Re: Djurgårdens IF - Frölunda HC, 12/1 2012.
Sådana jävla åsikter hör inte hemma här på detta forumet iaf!Cendun skrev:får massa skit av massa för jag hade en åsikt, det är vad jag gör här..
Hawk skrev:Fy fan för dig säger jag dåCendun skrev:önskar att jag var AIK:areVad fan gör du på detta forumet
Orolig? Vi blir manglade av en ful finne, och våra bästa spelare är nu borta på obestämd framtid. Under tiden gör ingen i laget någonting. Känslan av ett lag med individuella spelare där alla utom 1 ger blanka fan i saker som att stå upp för varandra och team building är nu cementerad.Magnutz skrev:Jag var egentligen aldrig orolig.
Tro mig, den lilla pinnen vi får idag är inte ens värd att nämna i sammanhanget.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
AVGÅ ALLA!
http://www.difhockey.se/truppen ...en skam för Djurgårdens IF för all framtid!
- Jim Morrison
Nilson avstängd, Ölvestad och Daniel Tjärnqvist skadade.
Vilken jävla skitsäsong det här är.
Vilken jävla skitsäsong det här är.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Skitkorv. 28 sekunder till straffar bara ju. 

- Remy Lebeau
1 poäng och Ölvestad och Tjärnqvist skadade.
Fy fan..
Fy fan..
"Jag älskar Sverige och Djurgården" - José Theodore
Mycket väl talat.sensei skrev:Orolig? Vi blir manglade av en ful finne, och våra bästa spelare är nu borta på obestämd framtid. Under tiden gör ingen i laget någonting. Känslan av ett lag med individuella spelare där alla utom 1 ger blanka fan i saker som att stå upp för varandra och team building är nu cementerad.Magnutz skrev:Jag var egentligen aldrig orolig.
Tro mig, den lilla pinnen vi får idag är inte ens värd att nämna i sammanhanget.
Och där såg man skillnaden mellan ett cementlag som DIF och ett kreativt lag som Frölunda. De gör mål på frilägen, medan vi inte ens kommer till avslut. Bedrövligt.
Allt är piss idag. Domarna är grisar, DIF står inte upp för varandra, Frölunda är ett vidrigt skitgäng och Tolsa bör sparkas tills han tappar medvetandet.
Senast redigerad av Mäklaren den 2012-01-12 21:25:43, redigerad totalt 1 gånger.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Löjligt, riktigt sorgligt att matchen slutar på detta sättet efter all skit vi fick stå ut med... Hoppas bara Tolsa blir avstängd en jäkla massa matcher nu pga 2 klara gå-in-för-att-skada tacklingar! 

Jag är ironisk Sensei. Varje gång jag skriver så är jag bajsnödig och svettig.sensei skrev:Orolig? Vi blir manglade av en ful finne, och våra bästa spelare är nu borta på obestämd framtid. Under tiden gör ingen i laget någonting. Känslan av ett lag med individuella spelare där alla utom 1 ger blanka fan i saker som att stå upp för varandra och team building är nu cementerad.Magnutz skrev:Jag var egentligen aldrig orolig.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Tjärnqvist som bangar ur och inte går på mål samt att han kastar in chanspassning mitt i banan som gör att kontringen uppstår. Herregud.
Ja, han är sannerligen en av seriens absolut sämsta spelare.Djurgårn skrev:Tjärnqvist som bangar ur och inte går på mål samt att han kastar in chanspassning mitt i banan som gör att kontringen uppstår. Herregud.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
- Jim Morrison
Förstår ni hur vårat lag kommer att se ut nu? I nästa match? Så OTROLIGT OFARLIGT och DÅLIGT.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.