Djurgårdens IF - Frölunda HC, 12/1 2012.
Re: Djurgårdens IF - Frölunda HC, 12/1 2012.
Nilson ska tydligen ha sagt något till domaren för sin 5:a
http://www.difhockey.se/truppen ...en skam för Djurgårdens IF för all framtid!
- Jim Morrison
Tänk att det kan vara två (kanske) hjärnskakningar på Jimmie Ölvestad och Daniel Tjärnqvist som blir det som gör att vi tvingas värva. Fy fan säger jag bara.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Så jävla fult av finnen att trycka till Kyle när han ramlar. Dåligt av Kyle och inte orka plocka bort honom.
Född till sportchef.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Dessutom leder Modo och aik. Växjö på väg mot poäng.Capcash skrev:Jaha, spikat då att DT, Mackan och Ölve inte lirar p3... .och sen Zibbe borta sen tidigare... ganska mkt kvalitet som är borta, vi har ju ett Allsvenskt lag på isen nu nästan! :/
Frölunda nära att vända.
Nu jävlar är RÅTTET MÅGAT

– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
En polare hörde på radio att Nilson ska ha slagit en funktionär???
Ngn som hört ngt om detta?
Ngn som hört ngt om detta?
There is no I in TEAM!!!!
Jag blir fan galen.
- diftobbe89
Hur i helvete kan man låta de finlänska jävla äcklet ens få stå framför våran kasse efter att han skadat våra 2 stjärnor. SLÅ SÖNDER HORAN............................................. Nu förlora vi matchjävlen också
Spela fult
det här säger inte jag bara för att det går dåligt för DIF men jag tror det blir allsvenskan nästa år 

Detta kan möjligen vara den värsta torsk någonsin! .. Stryk mot ett fegt jävla fittlag och en packe skador på exakt FEL spelare plus matchstraff för ingenting... orka!! 

- Jim Morrison
Vilken jävla skitsäsong. Herregud.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Hurra! 10:e plats. aik, modoh och växjö leder. Nilson, Ölvestad och Tjärnqvist avstängda/skadade. Fan, vilken bra dag!
Nu är det bara en sak som gäller: gå ut för att skada! Kör en slashing i ansiktet på Tolsa och sparka honom i magen med skridskorna.
Blir helt jävla galen på det där satans aset.
Blir helt jävla galen på det där satans aset.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Vad är det förutom att det går dåligt då?Cendun skrev:det här säger inte jag bara för att det går dåligt för DIF men jag tror det blir allsvenskan nästa år

– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Vi kommer inte att förlora.Capcash skrev:Detta kan möjligen vara den värsta torsk någonsin! .. Stryk mot ett fegt jävla fittlag och en packe skador på exakt FEL spelare plus matchstraff för ingenting... orka!!
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
h
Senast redigerad av Cendun den 2012-01-12 20:57:43, redigerad totalt 1 gånger.