Det är ju för helvete inte kul att följa hockeyn när våra domare är så här dåliga.Sline skrev:Jari Tolsa gör en checking to the head TVÅ(!) gånger. Vilket slutar i 5 min pp för Frölunda. Fy fan vilka fittiga domare
Djurgårdens IF - Frölunda HC, 12/1 2012.
Re: Djurgårdens IF - Frölunda HC, 12/1 2012.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Någon spelare i DIF får göra en "Fosshaug"Magnutz skrev:Det är ju för helvete inte kul att följa hockeyn när våra domare är så här dåliga.Sline skrev:Jari Tolsa gör en checking to the head TVÅ(!) gånger. Vilket slutar i 5 min pp för Frölunda. Fy fan vilka fittiga domare

Tror nog inte det blir så bra om grabbarna får lira boxplay i 5 min igen.Buford skrev:Någon spelare i DIF får göra en "Fosshaug"Magnutz skrev:Det är ju för helvete inte kul att följa hockeyn när våra domare är så här dåliga.Sline skrev:Jari Tolsa gör en checking to the head TVÅ(!) gånger. Vilket slutar i 5 min pp för Frölunda. Fy fan vilka fittiga domare
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Tolsa lyckas med att plocka två av våra viktigaste spelare med fula bindside-tacklingar. För det får Marcus Nilson 5 minuter. Ser inte domarna att Svinet har till uppsåt att skada våra bästa spelare? Tacklingarna är lika fula som de som det blivit långa avstängningar för. Skillnaden här är att skadorna inte blivit solklara skador med läskiga bilder.
Tolsa ska ut, fatta det!
Tolsa ska ut, fatta det!
Säg den glädje som varar
- Lee Harvey Oswald
Haha, humorMagnutz skrev:Antiklimax.android skrev:Plus att en erfaren back plockas bort också. Kul.
MEN nu är ju järnkaninen på läktaren och delar ut en autograf från BomBom.,
Annars kan jag tycka (gammaldags som jag är) att det är lite "SmåGay" av Nilson att kasta handskarna 2 gånger i samma match utan att ens få in en enda snyting.
Förstår att Nilson ville/måste gå in & markera (nu när inte domarna gör det) men resultatet blev lite halvt misslyckat...om man uttrycker sig snällt.
Rent spelmässigt är det frölundas match rakt igenom, kan väl aldrig hålla detta i 3:e?
3 bortdömda mål i samma match måste ju vara snudd på rekord.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Jag har sagt det tusen gånger att Kuben är en oerhört olämplig domare. Kuben saknar helt känsla för spel, rättvisa och bollkänsla över huvud taget. Det, i kombination med våra socialdemokratiska föreningnshockeyregler, gör att det blir så här. Det är tufft att gilla hockey när man bor i sverige.Magnutz skrev:Det är ju för helvete inte kul att följa hockeyn när våra domare är så här dåliga.Sline skrev:Jari Tolsa gör en checking to the head TVÅ(!) gånger. Vilket slutar i 5 min pp för Frölunda. Fy fan vilka fittiga domare
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
- Lee Harvey Oswald
Minnet sviktar lite, men har inte just Tolsa varit avstängd tidigare denna säsong för liknande tilltag?
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Grovt matchstraff på Nilson... Automatisk avstängning att döma. FY FAN KUBEN!!!
Och Hardy bryr sig inte ett jävla skit... Jaha tycker han. Montén flinar i boxen. Jävla tomte!!!
Och Hardy bryr sig inte ett jävla skit... Jaha tycker han. Montén flinar i boxen. Jävla tomte!!!
Skulle gissa att Nilson snackade till sig en del också.Fricke skrev:Grovt matchstraff på Nilson... Automatisk avstängning att döma. FY FAN KUBEN!!!
Född till sportchef.
Djurgårdens IF - Frölunda HC, 12/1 2012.
android skrev:X eller edit.haak skrev:aha såg inte, kan man radera?android skrev:Men du har skrivit det i tio inlägg nu.haak skrev:När pp e slut ska det fan markeras!
....

Njae, han fick väl matchstraff mot aik för ett par omgångar sedan. Och var sen avstängd en match kanske?Lee Harvey Oswald skrev:Minnet sviktar lite, men har inte just Tolsa varit avstängd tidigare denna säsong för liknande tilltag?
Ja, det kanske sårade lilla kuben. Det gjorde sälert ont i hans sårbara lilla pojksjäl. Han är så patetisk den gubben.android skrev:Skulle gissa att Nilson snackade till sig en del också.Fricke skrev:Grovt matchstraff på Nilson... Automatisk avstängning att döma. FY FAN KUBEN!!!
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Jaha, spikat då att DT, Mackan och Ölve inte lirar p3... .och sen Zibbe borta sen tidigare... ganska mkt kvalitet som är borta, vi har ju ett Allsvenskt lag på isen nu nästan! :/
Kör Holm som back, rulla på fyra centrar (otto dubblar) och tre forwardspar.
Född till sportchef.
KÄMPA DIF!
En bragd om vi håller undan nu, med detta manfall.
Edit: Det gick fort. FITTA!
En bragd om vi håller undan nu, med detta manfall.

Edit: Det gick fort. FITTA!
Senast redigerad av kaminor den 2012-01-12 20:44:42, redigerad totalt 1 gånger.