Silly Season 2011/2012 - nyförvärv, förluster och lagbygget.

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Låst
Användarvisningsbild
Jim Morrison

Re: Silly Season 2011/2012 - nyförvärv, förluster och lagbyg

Inlägg av Jim Morrison »

Billx skrev:saknar Nicklas Danielsson så in i helvete mycket. Fast unnar han alla poäng som han skrapar ihop däruppe.

Undrar hur han skulle ställa sig till ett eventuellt erbjudande från DIF tills nästa säsong?
Citerat från SirDIFalot;
Hörde från någon som träffat honom på valborg som sa att en packad och tårögd Danielsson skulle sagt "Jag saknar Djurgår'n så mycket så att det gör ont"
Man hoppas ju på att han kommer till nästa säsong i alla fall. Även om man förstår honom om han inte gör det. DIF "gav ju upp" på honom.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Användarvisningsbild
Billx

Inlägg av Billx »

Jim Morrison skrev:
Billx skrev:saknar Nicklas Danielsson så in i helvete mycket. Fast unnar han alla poäng som han skrapar ihop däruppe.

Undrar hur han skulle ställa sig till ett eventuellt erbjudande från DIF tills nästa säsong?
Citerat från SirDIFalot;
Hörde från någon som träffat honom på valborg som sa att en packad och tårögd Danielsson skulle sagt "Jag saknar Djurgår'n så mycket så att det gör ont"
Man hoppas ju på att han kommer till nästa säsong i alla fall. Även om man förstår honom om han inte gör det. DIF "gav ju upp" på honom.
Ok intressant! Sen så vet man ju inte med denna sportsliga ledning vi har nu, kanske inte är intresserade. Fy fan om man inte äns försöker.
– Finns bara Djurgården eller ingenting, säger Douglas Murray säkert.
Användarvisningsbild
pulverapa
Säsongskort: Ja

Inlägg av pulverapa »

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 4202504.ab

Inte klar för Minsk? Fast varför fortsätter jag drömma...
Användarvisningsbild
Remy Lebeau

Inlägg av Remy Lebeau »

pulverapa skrev:http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 4202504.ab

Inte klar för Minsk? Fast varför fortsätter jag drömma...
Jo, han är helt klart för Minsk. Det framgår när man läser hela artikeln.

Klassisk rubrik från aftonbladet dock. Allt för att locka läsare..
"Jag älskar Sverige och Djurgården" - José Theodore
Användarvisningsbild
Jim Morrison

Inlägg av Jim Morrison »

Jimmie kliver av (just nu borta) matchen mot Frölunda och vår forwardsuppsättning blir bara mer och mer urvattnad och dålig.

Om nu en värvning kommer om skadan är allvarlig (hjärnskakning) så är det så jävla sorgligt att det krävdes så mycket för att ledningen skulle agera.

Och nu även Daniel Tjärnqvist borta på förmodad hjärnskakning.

Som sagt, så jävla TRIST att två jävla (förmodade) hjärnskakningar är det som ska tvinga ledningen att värva.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Användarvisningsbild
Billx

Inlägg av Billx »

Jim Morrison skrev:Jimmie kliver av (just nu borta) matchen mot Frölunda och vår forwardsuppsättning blir bara mer och mer urvattnad och dålig.

Om nu en värvning kommer om skadan är allvarlig (hjärnskakning) så är det så jävla sorgligt att det krävdes så mycket för att ledningen skulle agera.

Och nu även Daniel Tjärnqvist borta på förmodad hjärnskakning.

Som sagt, så jävla TRIST att två jävla (förmodade) hjärnskakningar är det som ska tvinga ledningen att värva.
Kommer säkert inte att värvas alls trots detta. Vi har ju J20 att ta från? Jävla skämt är vad det är.
Användarvisningsbild
-daniel-
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av -daniel- »

Naturligtvis kommer inte ett jävla piss hända - som vanligt. "Det är tur vi har en bred trupp så att vi kan fylla upp under skadeperioder som dessa". Heja Djurgår'n.
Användarvisningsbild
Fricke

Inlägg av Fricke »

Hade Järlan, den dumma jävla idioten, sett vad precis hela jävla världen har sett i 37 jävla omgångar så hade han plockat ut sin stora skalle ur arslet och värvat en producerande forward på artistkontrakt innan JVM.

Det här sorgliga jävla skit laget är i relation till vad som betalas i löner det sämsta DIF-hockey lag jag någonsin sett.

Jag spyr på ambitionsnivån. Järlan inte gjort ett jävla skit för att förstärka sitt piss bygge till hockeylag och man verkar vara nöjd med att ta sig till slutspel.

Huvudet på spiken sätter Hardy och dom jävla tomtarna Johansson och Montén som inte bryr sig för fem jävla öre när Tolsa och Kuben rövknullar hela föreningen.

Jag stänger det här kontot och den här säsongen nu och Järlan, Tommy Engström, Hardy, Micke och Smilbögen Montén - Ni kan alla dra åt helvete!!!
Användarvisningsbild
Billx

Inlägg av Billx »

Fricke skrev:Hade Järlan, den dumma jävla idioten, sett vad precis hela jävla världen har sett i 37 jävla omgångar så hade han plockat ut sin stora skalle ur arslet och värvat en producerande forward på artistkontrakt innan JVM.

Det här sorgliga jävla skit laget är i relation till vad som betalas i löner det sämsta DIF-hockey lag jag någonsin sett.

Jag spyr på ambitionsnivån. Järlan inte gjort ett jävla skit för att förstärka sitt piss bygge till hockeylag och man verkar vara nöjd med att ta sig till slutspel.

Huvudet på spiken sätter Hardy och dom jävla tomtarna Johansson och Montén som inte bryr sig för fem jävla öre när Tolsa och Kuben rövknullar hela föreningen.

Jag stänger det här kontot och den här säsongen nu och Järlan, Tommy Engström, Hardy, Micke och Smilbögen Montén - Ni kan alla dra åt helvete!!!

Trots denna totala misär kan jag inte låta bli att garva röven av mig när du har har Järlan som visningsbild för att senare pissa han i halsen! hahaha!
Mäklaren

Inlägg av Mäklaren »

Billx skrev:
Fricke skrev:Hade Järlan, den dumma jävla idioten, sett vad precis hela jävla världen har sett i 37 jävla omgångar så hade han plockat ut sin stora skalle ur arslet och värvat en producerande forward på artistkontrakt innan JVM.

Trots denna totala misär kan jag inte låta bli att garva röven av mig när du har har Järlan som visningsbild för att senare pissa han i halsen! hahaha!
Hahaha, instämmet. Skrattade mig själv harmynt åt det där.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Användarvisningsbild
Billx

Inlägg av Billx »

Mäklaren skrev:
Billx skrev:

Hahaha, instämmet. Skrattade mig själv harmynt åt det där.
Haha humor i sin absolut bästa form.

Visst stänger transferfönstret snart? uppenbart är att förändringar måste göras. Frågan jag ställer mig är om pengarna är helt jävla tokslut eller är det så enkelt att "värvningsansvariga" består av en grupp jävla barockbönder?
Användarvisningsbild
DIF_Soldier

Inlägg av DIF_Soldier »

Hur fan kan man garva åt någonting nu...
Säg den glädje som varar
Användarvisningsbild
Kentta

Inlägg av Kentta »

Det kommer inte hända ett skit. Så är det bara. Tjocka feta Järlan, oh oooh.
Användarvisningsbild
jbknigts

Inlägg av jbknigts »

Järlan du ska bort!!! Du har fan inte gjort ett nåt rätt! Skicka Danielsson till Modo, jävligt bra gjort!!!
Blue Brigade STHLM A11 Hovet
Användarvisningsbild
Sudden

Inlägg av Sudden »

Chris Härenstam på twitter:

"Pratade med Djurgårdens läkare nu. Om Daniel Tjärnqvist har fått en hjärnskakning (oklart nu) så kan hans karriär vara i fara""

Tolsa fick 2 minuter...
Vi är inte Bajen. Vi ska tillbaka.
Låst