LHC visar att man vill agera och har nog ekonomiska muskler för att ge Bergfors ett bra kontrakt säsongen ut.Metal Machine skrev:Bergfors vore en grym förstärkning. Jag gissar på LHC eller Hv. Vem sätter emot?
Silly Season 2011/2012 - nyförvärv, förluster och lagbygget.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Re: Silly Season 2011/2012 - nyförvärv, förluster och lagbyg
Expert.
- Jim Morrison
Tänk, en offensiv kraft från STOCKHOLM! Nu borde ledningen bli helt jävla till sig och hugga direkt. KAN MAN TYCKA.SirDIFalot skrev:Niclas Bergfors har fått kicken i Ryssland.
Kom igen nu SNÄLLA!
Tror dock inte ett skit kommer hända.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Han borde väl vara en drömvärvning om man ser efter vår "värvningsmall", grabben har ju till och med lirat för SSK. Så länge han inte har några känslor för gnaget eller liknande borde man gå all-in.SirDIFalot skrev:Niclas Bergfors har fått kicken i Ryssland.
Kom igen nu SNÄLLA!
Är han intresserad av mer än säsongen ut borde man väl kunna göra någon form av Mackan-deal med att han får lägre lön första säsongen? Vår förvånansvärt trogna publik förtjänar nästan någon sån här flashig värvning.
Skeppa Matte C till Allsvenskan eller liknande.
Alltid oavsett - förevigt Djurgården.
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Köp, köp!ludde- skrev:Han borde väl vara en drömvärvning om man ser efter vår "värvningsmall", grabben har ju till och med lirat för SSK. Så länge han inte har några känslor för gnaget eller liknande borde man gå all-in.SirDIFalot skrev:Niclas Bergfors har fått kicken i Ryssland.
Kom igen nu SNÄLLA!
Är han intresserad av mer än säsongen ut borde man väl kunna göra någon form av Mackan-deal med att han får lägre lön första säsongen? Vår förvånansvärt trogna publik förtjänar nästan någon sån här flashig värvning.
Skeppa Matte C till Allsvenskan eller liknande.
Så här sa gnägget om honom i November efter han fått kicken från NHL:
http://www.hockeysverige.se/article/125 ... a-bergfors
DIF!
-
Problemet är att Bergfors skulle bidra med någonting i DIF. Har aldrig varit särskilt omtyckt av varken Hardy eller Järlan...
Det värsta är att jag är allvarlig, har man nobbat Linkan så sänder man signaler till sina fans att man har noll ambitioner, så enkelt är det. Inte ens ett korttidskontrakt över JVM så han får visa upp sig, fyfan vad det stör mig!
Lär bli samma med Bergfors, finns en risk att han är för bra så de andra framstår som de dåliga hockeyspelare de är...
Det värsta är att jag är allvarlig, har man nobbat Linkan så sänder man signaler till sina fans att man har noll ambitioner, så enkelt är det. Inte ens ett korttidskontrakt över JVM så han får visa upp sig, fyfan vad det stör mig!
Lär bli samma med Bergfors, finns en risk att han är för bra så de andra framstår som de dåliga hockeyspelare de är...
100% DJURGÅRDSJ***L
- SkönaDjurgårn
Jag vill så gärna att det gör ont i kroppen. Men allvarligt, hur stora tror ni chanserna är? Jag säger en promille. Sorry.
-
Inte du som ska vara ledsen... Vill snart ha en skriftlig ursäkt här på sidan av Järlan för hans enorma inkompetens att agera när skeppet sjunker!SkönaDjurgårn skrev:Jag vill så gärna att det gör ont i kroppen. Men allvarligt, hur stora tror ni chanserna är? Jag säger en promille. Sorry.
100% DJURGÅRDSJ***L
- Nummer19
När stänger transferfönstret?
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
- SkönaDjurgårn
Re: Re: Silly Season 2011/2012 - nyförvärv, förluster och la
Mmm, Järlan kunde faktiskt lika gärna befunnit sig på en tropisk sandstrand hela vintern. Vem hade märkt någon skillnad egentligen? Klubbens mest onödiga lönepost.Jockmaniac skrev:Inte du som ska vara ledsen... Vill snart ha en skriftlig ursäkt här på sidan av Järlan för hans enorma inkompetens att agera när skeppet sjunker!SkönaDjurgårn skrev:Jag vill så gärna att det gör ont i kroppen. Men allvarligt, hur stora tror ni chanserna är? Jag säger en promille. Sorry.
Ge er. DIF vill inte ha en sådan spelare som Bergfors. Man kan ju inte värva spets under säsong, för då kan ju övriga spelare bli ledsna och känna sig mindre betydelsefulla. Sådant fungerar ju inte i en social verksamhet.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
- -daniel-
DIF's transferfönster stängde 15/9/2011. Alla andras stänger 31/1/2012.Nummer19 skrev:När stänger transferfönstret?
- Nummer19
Sorgligt men sant...-daniel- skrev:DIF's transferfönster stängde 15/9/2011. Alla andras stänger 31/1/2012.Nummer19 skrev:När stänger transferfönstret?

"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
Även om JJ skulle chocka oss gällande Bergfors säger han följande enl. Mr Madhawk
- Det lutar åt att jag blir kvar i Ryssland. Det handlar inte bara om hockeyn utan det här med andra skatter och så vidare om jag flyttar hem till Sverige, säger han.
K*K. Växjö värvade ÖLVECKY PÅ TRY OUT, balle oxå. j*vla JJ. Helt seriöst, trött på den här skiten.. Sparka någon bara?!?! Krävs det att man är dryg på träningarna och producerar i matcher för att få sparken. (Dicken)
Vill bli av med skiten, JJ har inte fixat något alls. Som någon skrev tidigare, man sparkade killen med bäst kontakter.. Garpen.. Bombom gav i princip bort 2 mål igår. MC producerar inget öht och om det är som det sägs ang hans lön så är det katastrof.
Vill bli av med skiten, JJ har inte fixat något alls. Som någon skrev tidigare, man sparkade killen med bäst kontakter.. Garpen.. Bombom gav i princip bort 2 mål igår. MC producerar inget öht och om det är som det sägs ang hans lön så är det katastrof.
LETS ALL DO THE CHIBSA
Jag förstår inte varför alla hackar på Carlsson hela tiden? De är ju slöhögen tjärna jr som ska bort.
Han gör inget under matcherna, han tacklas inte, han åker inte skridskor, han kan inte passa och inte skjuta. Det enda han klarar av är att styra en puck i kassen på försök 243 ungefär.
Skulle man bara låta tjärna jr få sitta på läktaren och låta Carlsson och Almtorp få lira med någon junis, så kommer nog målen också.
Tjärna platsar inte i någon femma just nu, utan bättre låta någon hungrig junior få chansen där istället.
Han gör inget under matcherna, han tacklas inte, han åker inte skridskor, han kan inte passa och inte skjuta. Det enda han klarar av är att styra en puck i kassen på försök 243 ungefär.
Skulle man bara låta tjärna jr få sitta på läktaren och låta Carlsson och Almtorp få lira med någon junis, så kommer nog målen också.
Tjärna platsar inte i någon femma just nu, utan bättre låta någon hungrig junior få chansen där istället.