1-5 mot brunass efter två perioder, och 9-28 i skott.
Just så. Han är inte junior nästa säsong.Enbom skrev:Eftersom Weigel förmodligen kommer att spela i a-laget eller allsvenskan, ja.
Vette fan om jag vill hålla med dig om att leka med motståndet. Mer att man har hittat vägar att vinna. Individuella prestationer har varit viktigt. Själva spelet har ofta varit sisådär. Man har en del sudden-vinster, vunnit med udda målet, förlorat mot gnaget och SDE. Nu möter man bättre lag, med spelare som individuellt är lika bra som DIF. När dom har ett bra grundspel så blir det lätt såhär.kaminor skrev:Varför är vårt J18-lag, som tidigare lekt med motståndet, så dåligt nu.
1-5 mot brunass efter två perioder, och 9-28 i skott.
Jo, visst. Jag förstår att motståndet är svårare nu.android skrev:Vette fan om jag vill hålla med dig om att leka med motståndet. Mer att man har hittat vägar att vinna. Individuella prestationer har varit viktigt. Själva spelet har ofta varit sisådär. Man har en del sudden-vinster, vunnit med udda målet, förlorat mot gnaget och SDE. Nu möter man bättre lag, med spelare som individuellt är lika bra som DIF. När dom har ett bra grundspel så blir det lätt såhär.
Samtidigt så finns det ju tid att få ihop det. Brynäs torsk kan man ta, men att bli utskåpade mot Timrå känns sådär.
Verkade grinigt också. 11x2 och 1x10 på DIF om jag läste rätt.android skrev:Japp, vinst för J20. Kom inte iväg till den matchen heller, men gnaget verkade äga första och tredje perioden medan DIF var effektiva i andra.
Ovanstående kan stämma bra. Jag såg ungefär en period och då tycker jag att DIF var det bättre laget.DIF tog över när de fick spela 5/4. Lite mer om matchen samt bilder finns här: http://nyheter24.se/blogg/djurgarden/20 ... ockeyhelg/android skrev:Japp, vinst för J20. Kom inte iväg till den matchen heller, men gnaget verkade äga första och tredje perioden medan DIF var effektiva i andra.
Kul med gnagare som klagar på att andra "inte vet hur saker och ting stavas".Stadion skrev:Det spelar ingen roll om det är spelare eller ledare, men vett det har dom ingenting utav och etikett, det vet dom inte ens hur det stavas."
Mika super, så mycket vet vi.Don66-2 skrev:Super djurgår'n...?
Ja, men liknelsen är omöjlig att ta miste på.Enbom skrev:Skulle vara oerhört tråkigt om så var fallet. Ser gärna att Tobias spelar i Elitserien istället.
Menar du nästa år? alltså.. 12/13? Eller 13/14?Metal Machine skrev:Ni som har koll på juniorhockey. Kan Liljendahl vara något för JVM 2013?