Är vi bättre en förra säsongen?
Är vi bättre en förra säsongen?
Är vi det?
Jag tycker att vi har en lite bredare trupp men bara lite, tabell plaseringen är bättre men räcker det säsongen ut?
Jag tycker att vi har en lite bredare trupp men bara lite, tabell plaseringen är bättre men räcker det säsongen ut?
Vi är bättre än förra säsongen!
Vi är bättre än förra säsongen! Men problemet är att de andra lagen också är bättre än förra säsongen! Jag skulle vilja att DIF skaffade En back till (Daniel Fernholm) Och 2 Forwards till DIF behöver en bredare trupp! (Marre &Thoresen Junior)
Känns bättre, både försäsong och inledning so far tycker jag. Sedan har det varit ett par bottennapp eller dåliga perioder i matcher som vi förlorat mycket på med överlag sett är vi bättre. Med tanke på att motståndet i ES blir bättre o dyrare så är det starkt av DIF att klara sig så bra som man gör.
Ang. förra säsongen var DIF väldigt formstarkt från julen och några veckor framåt(spöade Gnäll71, GlennHC, KaffeBK o grymma matcher minns jag), sedan klappade man ihop totalt precis när slutspelt närmade sig.
Detta tror jag inte kommer ske iår. Man kommer kriga för att ta slutspelsplats. Tyvärr så finns det inga "dåliga" lag i år så det kommer bli tufft.
Tänk positivt o stötta DIF i alla lägen så grejjar vi slutspelsstrecket.
FFF!! HTB!!
Ang. förra säsongen var DIF väldigt formstarkt från julen och några veckor framåt(spöade Gnäll71, GlennHC, KaffeBK o grymma matcher minns jag), sedan klappade man ihop totalt precis när slutspelt närmade sig.
Detta tror jag inte kommer ske iår. Man kommer kriga för att ta slutspelsplats. Tyvärr så finns det inga "dåliga" lag i år så det kommer bli tufft.
Tänk positivt o stötta DIF i alla lägen så grejjar vi slutspelsstrecket.
FFF!! HTB!!
Lite finare... lite bättre...
-
håller med gripen
vi har klarat oss utan utklassningar näst intill all amatcher i år men vi orkar inte hålla i våran ledning matchen ut och startar ofta ganska tamt men det ska nog gå lösa eller??
-
ok
Bara 3 poäng bättre nu än i fjol vid lika många matcher spelade. Aja nu får vi möta Malmö vilket vi inte gjort. Ska inte säga att det är lätta 3 poängare men att Djurgården ska ta poäng mot dem är ett måste.
Det enda som betyder något är att du är där. kom igen stöd Djurgården
hmm, jag tror jag vet en som röstade att vi är sämre..
Själv tycker jag att vi ser lite starkare ut den här säsongen.
Men kan hålla med gripen om att en skillnad är att vi i år inte förlorara med 10 mål de matcher vi förlorar utan istället ett mål.
Det mesta vi förlorat med i år är väl 4-0 mot timrå va??
Själv tycker jag att vi ser lite starkare ut den här säsongen.
Men kan hålla med gripen om att en skillnad är att vi i år inte förlorara med 10 mål de matcher vi förlorar utan istället ett mål.
Det mesta vi förlorat med i år är väl 4-0 mot timrå va??