Djurgårdens IF - SAIK. 7/1, 2012
- Jim Morrison
Re: Djurgårdens IF - SAIK. 7/1, 2012
Jag ser vår lineup och ser fyra stycken andra/tredjelinor. Så otroligt ofarligt.
Tror knappast något namn där sätter skräck i någon motståndare öht.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Vår första skulle vara en perfekt andralina i exempelvis Färjestad. Andralinan perfekt fjärdekedja. Tredjelinan kanske skulle platsa som andralina i Brynäs juniorlag.Jim Morrison skrev:Jag ser vår lineup och ser fyra stycken andra/tredjelinor. Så otroligt ofarligt.
Vår fjärdeline är bra.
Titta på Skellefteås lag. Jag har helt övertygad om att de inte har en större spelarbudget än vad vi har. Ändå kan de ställa tre kedjor på isen som, med enkelhet, hade platsat som förstakedja i vårt lag. Deras tre första formationer är drömkedjor om man jämför med DIF.
Tråkigt för övrigt att Gustafsson går före Lennhammer och Holm som jag tycker är betydligt stabilare.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Detta blir min första missade hemmamatch för säsongen. Orkade verkligen inte åka dit idag. Ser matchen på Csports istället.
- super djurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Snälla, Weigel var hur nära som helst att göra mål förra matchen. Han gjorde ett bra jobb. Ge han några jävla minuter iaf.
Skönt med 1-0, men det är lika pisstråkigt som vanligt att vara på Hovet och se Djurgården spela.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Vad är det som är tråkigt nu då ?Mäklaren skrev:Skönt med 1-0, men det är lika pisstråkigt som vanligt att vara på Hovet och se Djurgården spela.
Bra som fan!
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- Jim Morrison
Snälla Carlsson, bli sjuk igen.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Re: Re: Djurgårdens IF - SAIK. 7/1, 2012
Så bra är ju inte matchen och klacken är på bio stora delar av matchen.DIFRobbex skrev:Vad är det som är tråkigt nu då ?Mäklaren skrev:Skönt med 1-0, men det är lika pisstråkigt som vanligt att vara på Hovet och se Djurgården spela.
Mer tryck i mer än max 2 min sen tyst i 5 är inte mycket begärt. Och ja, jag är på Hovet i klacken.
Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk
Just because I'm paranoid doesn't mean they're not out to get me.
Märker ni hur mycket intensiteten höjs när klacken drar igång ordentligt? Inte bara för DIF, hela matchen blir så jävla mycket roligare.
Alltid oavsett.
Re: Re: Djurgårdens IF - SAIK. 7/1, 2012
Nu vet jag inte exakt hur stämningen på Hovet är, då jag endast ser matchen på tv.Taskman skrev:Så bra är ju inte matchen och klacken är på bio stora delar av matchen.DIFRobbex skrev:Vad är det som är tråkigt nu då ?Mäklaren skrev:Skönt med 1-0, men det är lika pisstråkigt som vanligt att vara på Hovet och se Djurgården spela.
Mer tryck i mer än max 2 min sen tyst i 5 är inte mycket begärt. Och ja, jag är på Hovet i klacken.
Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk
Men jag tycker nästa klacken håller igång mer nu än tidigare matcher.
- Jim Morrison
Daniel Tjärnqvist har blivit sämst back i laget. Fattar inte hur mycket han har förändrats sen tidigare i säsongen?
(nej inte sämst back i laget, jag överdriver, men sämre har han blivit)
(nej inte sämst back i laget, jag överdriver, men sämre har han blivit)
Har inte sett någonting. Spelar vi bra? Enligt ABs liverapport ägde vi matchen fram tills målet.