Hyllnigstråd till Daniel Larsson

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Användarvisningsbild
Andy
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Inlägg av Andy »

Har vi sett det förr? Detta är nackdelen med unga målvakter. Så länge de rider på vägen kan det vara fantastiska, men när motgångarna kommer är det lätt hänt att allt faller.

Jag har svårt att tro att Larsson spelade skadad, lutar snarare åt att han klappade ihop.

Nu är det ett avgörande beslut som måste fattas av ledningen - vem ska bli förstmeålvakt? Är tämligen övertygad om att vi måste ha en sådan. En förste keeper som känner att han har uttalat förtroende i med- och motgång. Detta beslut kan bli helt avgörande för den fortsatta serien.

A. Larsson
B. Lassila
C. Hatta fram och tillbaks
oswä0216

Inlägg av oswä0216 »

Lassila har varit bra dom senaste matcherna och jag tycker att han ska bli först keeper...
micke_1891

ok

Inlägg av micke_1891 »

In med Lassila. Tror verkligen att han skulle ta chansen eftersom han inte fått starta på länge.
Det enda som betyder något är att du är där. kom igen stöd Djurgården
Användarvisningsbild
Hovet

Inlägg av Hovet »

Ge Larsson chansen nu när han både fått vara med om framgång och motgång. Jag tror mer på Larsson än Lassila. Lassila känns trygg när han kommer in i matchen efter målvaktsbyte, men då infinner sig en annan sorts stabilitet hos honom som inte finns där när han är uttalad förstamålvakt (som hos de flesta målvakter).
Användarvisningsbild
Guar^
Kontakt:

mm

Inlägg av Guar^ »

Han känner sig så säker (lassila) när han kmr in som första målvakt... han måste ta och konsentrera sig. annars är han bra men larsson är mer a vad ska man säga stabil. :D
PLAY HARD GO PRO!!
Skriv svar