Växjö Lakers HC - Djurgårdens IF 5/1 2012
Re: Växjö Lakers HC - Djurgårdens IF 5/1 2012
dom har ju för fan flera hundra tusen i månadslön, då ska dom väl åtminstånde kunna spela hockey, bomedien suger kuk ikväll. wesslan håller ställningen men utan hjälp från laget är han chanslös, kempe kämpar på som vanligt.
kämpa djurgården!!!
- SkönaDjurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Otippat att Heikkinen skulle göra mål...
Fan vilken tråkig hockey vi spelar alltså, jag hoppar snart!!
Fan vilken tråkig hockey vi spelar alltså, jag hoppar snart!!
- Jim Morrison
Oj då, ännu en utvisning?
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
En tvåa till. På Fimpen. 4-0 snart.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Kom precis hem och undrar vad fan det är som händer.
Någon som kan ge en snabb analys? eller bör man byta kanal direkt?
- Lee Harvey Oswald
Denna match tillsamman med saik 1-8 & solna 0-5 är värst hittills.
Men tror ändå på nått märkligt sätt att DIF kan ytterligare lite sämre.
Blir lite tjatigt men det är DIFs fel. när DIF är som sämst är inget annat lag i närheten, Tik framstår som stabila i en jämförelse
Rent ekonomiskt kanske en Kvalserie är att föredra, för till slutspel ska inte det vita laget.
Men tror ändå på nått märkligt sätt att DIF kan ytterligare lite sämre.
Blir lite tjatigt men det är DIFs fel. när DIF är som sämst är inget annat lag i närheten, Tik framstår som stabila i en jämförelse
Rent ekonomiskt kanske en Kvalserie är att föredra, för till slutspel ska inte det vita laget.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Växjö Lakers HC - Djurgårdens IF 5/1 2012
Man bara måste älska hockey ibland....
2014-04-07, vad hände?
Ingen dum idè, istället för att byta färg på dräkten då?Magnutz skrev:Ja! Kanske om vi spelar insvepta i plastfolie. Och med en rosa diskhandske på huvudet.MGC skrev:Nu vänder vi på det här!
Sammanfattning: VALIUMDIFRobbex skrev:Någon som kan ge en snabb analys? eller bör man byta kanal direkt?
DIF Hockey gör sin absolut sämsta insats sedan. 200x.. kan ärligt säga att jag inte kan komma på när vi var så här jävla kronusla senast. Inte ett enda vettigt anfall på 40 minuter. massor med tvåor. Fimpen och Soares slogs i p1... helvete vilken skitmatch.DIFRobbex skrev:Kom precis hem och undrar vad fan det är som händer.
- Datsyuk_13
- Medlem: Ja, vanlig medlem
...och jag som tyckte att 2,15 i odds på DIF-seger kändes klart spelvärt.

"Håkan Andersson ringde mig en kväll och frågade om jag var intresserad av en ung kille som förvisso var väldigt tunn men som tydligen skulle vara extremt, extremt spelskicklig. Hans namn var Pavel Datsyuk. Jag tackade nej."
- Niklas Wikegård
- Niklas Wikegård
Precis.MGC skrev:Ingen dum idè, istället för att byta färg på dräkten då?Magnutz skrev:Ja! Kanske om vi spelar insvepta i plastfolie. Och med en rosa diskhandske på huvudet.MGC skrev:Nu vänder vi på det här!
Du behöver inte se skiten.DIFRobbex skrev:Kom precis hem och undrar vad fan det är som händer.
ALLTSÅ FY FAAAN VAD DÅLIGT. Hur pallar dom med det själva? Varför lessnar ingen? VISA LITE KÄNSLOR I ALLA FALL.
Dom är ju helt jävla värdelösa. ÅH.
Förresten, Mackan som kapten. Hur i HELVETE tänkte man där? Visst, han är bra när han är bra, men när han är dålig så är han verkligen jätteusel. Och just nu visar han verkligen inte på isen hur vi ska kunna vända på det här.
Senast redigerad av Kentta den 2012-01-05 20:29:34, redigerad totalt 1 gånger.
0 - 3 mot luleå på hemmais. följs upp med ett botten napp där vi möter ett rejält skadeskjutit växjö. Vi är tamej fan helt ofarliga framåt å läcker som ett såll bakåt trots vi har på pappret bra backar
There is no I in TEAM!!!!
Ok.. Låter inte bra alls.Magnutz skrev:DIF Hockey gör sin absolut sämsta insats sedan. 200x.. kan ärligt säga att jag inte kan komma på när vi var så här jävla kronusla senast. Inte ett enda vettigt anfall på 40 minuter. massor med tvåor. Fimpen och Soares slogs i p1... helvete vilken skitmatch.DIFRobbex skrev:Kom precis hem och undrar vad fan det är som händer.
Undra vad hardy säger i omklädningsrummet en dag som denna?