Nepp de va ingen utav dom. Har för mig att det är typ bara musik instrument i den. Låter lite klassiskt typ.Mash skrev:Fighting 17th - Hans ZimmerInteno skrev:Tjena!
har undrat hur länge som helst vad det var för låt DIF hade i sitt intro säsongen 2010/2011? Hörde den i någon tv-reklam i helgen också. Skulle va hemskt snällt om någon kunde leta rätt på den. Det var den som var innan dom gjorde dom nya låtarna som finns på bl.a spotify.
He's a pirate - DJ Tiesto
Båda finns även på Spotify (Om det var nu dessa du undrade över...)
Frågetråden
Re: Frågetråden
Jim Morrison - "Järlan borde betala ett nyförvärv ur egen jävla ficka. Ta ett jävla SMS-lån eller något."
Ledsen, läste och tänkte helt fel. Lever ett år bakom om du vet vad jag menarInteno skrev:Nepp de va ingen utav dom. Har för mig att det är typ bara musik instrument i den. Låter lite klassiskt typ.Mash skrev:Fighting 17th - Hans ZimmerInteno skrev:Tjena!
har undrat hur länge som helst vad det var för låt DIF hade i sitt intro säsongen 2010/2011? Hörde den i någon tv-reklam i helgen också. Skulle va hemskt snällt om någon kunde leta rätt på den. Det var den som var innan dom gjorde dom nya låtarna som finns på bl.a spotify.

Ska googla runt o försöka hitta vad du letar efter.
EDIT: Denna menar du väl? Har för mig att vi ändrade intro mitt under säsongen från detta, no clue om vad du annars menar faktiskt.
Nepp det va inte den heller! Utan den jag söker var den vi hade innan den sista du länkade nu!Mash skrev:Ledsen, läste och tänkte helt fel. Lever ett år bakom om du vet vad jag menarInteno skrev:Nepp de va ingen utav dom. Har för mig att det är typ bara musik instrument i den. Låter lite klassiskt typ.Mash skrev:Fighting 17th - Hans ZimmerInteno skrev:Tjena!
Ska googla runt o försöka hitta vad du letar efter.
EDIT: Denna menar du väl? Har för mig att vi ändrade intro mitt under säsongen från detta, no clue om vad du annars menar faktiskt.

Jim Morrison - "Järlan borde betala ett nyförvärv ur egen jävla ficka. Ta ett jävla SMS-lån eller något."
Eller så kanske du menar...
Hans Zimmer - Roll Tide (spola fram till 1.00)
och
Nightwish - Crimson Tide And Deep Blue Sea
... som vi hade för två eller tre år sedan
och
ÅÅÅÅH! Där var du nära med den första! Den låter inte riktigt så men nästan!PNY skrev:Eller så kanske du menar...
och
Kom på att låten lugnar ned sig lite när spelarna kom in på isen!
De låtarna som jag länkade till hade vi i alla fall 2008,Inteno skrev:ÅÅÅÅH! Där var du nära med den första! Den låter inte riktigt så men nästan!PNY skrev:Eller så kanske du menar...
och
Det var jävligt likt iaf!PNY skrev:De låtarna som jag länkade till hade vi i alla fall 2008,Inteno skrev:ÅÅÅÅH! Där var du nära med den första! Den låter inte riktigt så men nästan!PNY skrev:Eller så kanske du menar...
och
Möjligt att jag är helt borta nu men du söker inte det här introt? Från 09/10.
Edit: Läser man så finner man. Jag avgår.
Edit: Läser man så finner man. Jag avgår.
Senast redigerad av Byström den 2012-01-03 00:05:59, redigerad totalt 1 gånger.
Nepp inte det hellerByström skrev:Möjligt att jag är helt borta nu men du söker inte det här introt? Från 09/10.

Om jag bara får höra den så vet jag exakt vad den heter och vilken du menar, fan vad störande..Inteno skrev:Nepp inte det hellerByström skrev:Möjligt att jag är helt borta nu men du söker inte det här introt? Från 09/10.. Det är liksom lungt i slutet då när spelarna kommer in.
Fan då... Kan lite utav den melodin som går när spelarna kommer in!Kentta skrev:Om jag bara får höra den så vet jag exakt vad den heter och vilken du menar, fan vad störande..Inteno skrev:Nepp inte det hellerByström skrev:Möjligt att jag är helt borta nu men du söker inte det här introt? Från 09/10.. Det är liksom lungt i slutet då när spelarna kommer in.
Nepp inte den heller. Är lite mer Hans Zimmer stil på låten jag söker!
Om du har en android-mobil kan jag tipsa om appen TrackID från Ericsson. När du hör en låt sätt igång appen och den talar om vilken låt det är. Nästa gång reklamfilmen är på TV kan du kolla upp vilken låt de spelar.
Jo jag vet jag har en sådan app, men jag hann inte!PNY skrev:Om du har en android-mobil kan jag tipsa om appen TrackID från Ericsson. När du hör en låt sätt igång appen och den talar om vilken låt det är. Nästa gång reklamfilmen är på TV kan du kolla upp vilken låt de spelar.