JVM
JVM
Roligt att de flesta tycker att Fribergs målfirande i år är underbart när man förra året hatade ryssen som gjorde en liknande... Då hette det brist på respekt.
Visserligen var väl det i en semifinal ( om jag inte minns helt fel) men ändå.
2014-04-07, vad hände?
Re: Re: JVM
Heja SWE vettuJepe skrev:Roligt att de flesta tycker att Fribergs målfirande i år är underbart när man förra året hatade ryssen som gjorde en liknande... Då hette det brist på respekt.

Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
JVM
"Mitt barn andras ungar... " Eller hur man nu brukar säga.Magnutz skrev:Heja SWE vettuJepe skrev:Roligt att de flesta tycker att Fribergs målfirande i år är underbart när man förra året hatade ryssen som gjorde en liknande... Då hette det brist på respekt.

2014-04-07, vad hände?
Re: Re: JVM
Oh ja!Jepe skrev:"Mitt barn andras ungar... " Eller hur man nu brukar säga.Magnutz skrev:Heja SWE vettuJepe skrev:Roligt att de flesta tycker att Fribergs målfirande i år är underbart när man förra året hatade ryssen som gjorde en liknande... Då hette det brist på respekt.

Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
-
Re: JVM
Och kanadensarna skriker sig hesa. Världsmästarna på allt som inte har med ishockey att göra.
Jag kommer inte ens ihåg det, så antagligen hade jag inget emot det. I'm safeJepe skrev:Roligt att de flesta tycker att Fribergs målfirande i år är underbart när man förra året hatade ryssen som gjorde en liknande... Då hette det brist på respekt.

- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
- Nummer19
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Gustavsson briljerar ju inte lika mycket som han gör i Es och som han gjorde mot Finland i A-laget...
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams