Han gjorde några magiska saker idag, men också några mindre kloka beslut. Dock överlägset bästa back tillsammans med Boumedienne. Kyle var även han helt okej kan jag tycka.SirDIFalot skrev:Sjukt imponerande av DT att spela 23:40 minuter i en 7-3 seger och lyckas gå -2. Haha.
Timrå IK - Djurgårdens IF, 28/12 2011
Re: Timrå IK - Djurgårdens IF, 28/12 2011
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Bra match! Trots loj start och kasst i mitten av tredje.
Imponerad av våra unga backar som kommer in och visar var skåpet ska stå. Bombom är också riktigt bra, trots det sjukt oturliga "självmålet". Kul att bjuda Linkan på ett dock. Däremot tycker jag att D. Tjärnqvist var blek, och Kyle ger mig skrämselhicka med sitt veka försvarsspel. Trots detta är han +3 ikväll, och det är ju mer än godkänt.
Grymt att Brodin, Cehlin och Norman får göra mål allihop. Det behövs för självförtroendet!
Fimpen är kung.
Imponerad av våra unga backar som kommer in och visar var skåpet ska stå. Bombom är också riktigt bra, trots det sjukt oturliga "självmålet". Kul att bjuda Linkan på ett dock. Däremot tycker jag att D. Tjärnqvist var blek, och Kyle ger mig skrämselhicka med sitt veka försvarsspel. Trots detta är han +3 ikväll, och det är ju mer än godkänt.
Grymt att Brodin, Cehlin och Norman får göra mål allihop. Det behövs för självförtroendet!
Fimpen är kung.
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Väldoftande, underbara, sköna, fina, trevliga, gemytliga & kalasbra 3 poäng!
Matchen var i det stora hela bra, rätt mycket slarv i egen zon stundtals dock (DT ser trött ut, andra matchen i rad tyvärr, kommer ett break snart på några dar vilket jag tror han behöver).
7 olika målskyttar är rätt trevligt också (8 med Boumedienne, naturligtvis bara helt otur men ändock mål).
Matchen var i det stora hela bra, rätt mycket slarv i egen zon stundtals dock (DT ser trött ut, andra matchen i rad tyvärr, kommer ett break snart på några dar vilket jag tror han behöver).
7 olika målskyttar är rätt trevligt också (8 med Boumedienne, naturligtvis bara helt otur men ändock mål).
- SirDIFalot
*SirDIFalot gillar* ... tystnaden som uppstår på forumet efter en vinst 

Expert.
Undrar vart Bjurre håller hus.SirDIFalot skrev:*SirDIFalot gillar* ... tystnaden som uppstår på forumet efter en vinst
Varför fick inte Mackan assistpoäng på sista målet? Han passade ju fan Lennhammer?
Alltid oavsett.
- SirDIFalot
De brukar korrigera rätt på sånt där i efterhand. Vet inte vad statistik-killen på DIF heter, men annars kan man väl leta upp en mailadress till honom.kryddan skrev:Varför fick inte Mackan assistpoäng på sista målet? Han passade ju fan Lennhammer?
Expert.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Nu blir man faktiskt ganska glad när man tittar på tabellen. Det skiljer inte många poäng för att hamna i toppen, dock inte många poäng för att hamna i botten heller.
Avskaffa tre mot tre.
Timrå IK - Djurgårdens IF, 28/12 2011
Jag tror att du fick ligga i dagMäklaren skrev:Han gjorde några magiska saker idag, men också några mindre kloka beslut. Dock överlägset bästa back tillsammans med Boumedienne. Kyle var även han helt okej kan jag tycka.SirDIFalot skrev:Sjukt imponerande av DT att spela 23:40 minuter i en 7-3 seger och lyckas gå -2. Haha.

Det får jag göra varje dag.JohanPez skrev:Jag tror att du fick ligga i dagMäklaren skrev:Han gjorde några magiska saker idag, men också några mindre kloka beslut. Dock överlägset bästa back tillsammans med Boumedienne. Kyle var även han helt okej kan jag tycka.SirDIFalot skrev:Sjukt imponerande av DT att spela 23:40 minuter i en 7-3 seger och lyckas gå -2. Haha.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
- -daniel-
Jag visste inte att du hade Jock så nära till hands?Mäklaren skrev:Det får jag göra varje dag.JohanPez skrev:Jag tror att du fick ligga i dagMäklaren skrev:Han gjorde några magiska saker idag, men också några mindre kloka beslut. Dock överlägset bästa back tillsammans med Boumedienne. Kyle var även han helt okej kan jag tycka.SirDIFalot skrev:Sjukt imponerande av DT att spela 23:40 minuter i en 7-3 seger och lyckas gå -2. Haha.
Om man ligger i lä hurfan ligger man då?-daniel- skrev:Jag visste inte att du hade Jock så nära till hands?Mäklaren skrev:Det får jag göra varje dag.JohanPez skrev:Jag tror att du fick ligga i dagMäklaren skrev:Han gjorde några magiska saker idag, men också några mindre kloka beslut. Dock överlägset bästa back tillsammans med Boumedienne. Kyle var även han helt okej kan jag tycka.SirDIFalot skrev:Sjukt imponerande av DT att spela 23:40 minuter i en 7-3 seger och lyckas gå -2. Haha.

Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- SirDIFalot
Man tar det man har uppe i Norrland.-daniel- skrev:Jag visste inte att du hade Jock så nära till hands?Mäklaren skrev:Det får jag göra varje dag.JohanPez skrev:Jag tror att du fick ligga i dagMäklaren skrev:Han gjorde några magiska saker idag, men också några mindre kloka beslut. Dock överlägset bästa back tillsammans med Boumedienne. Kyle var även han helt okej kan jag tycka.SirDIFalot skrev:Sjukt imponerande av DT att spela 23:40 minuter i en 7-3 seger och lyckas gå -2. Haha.
#inavel
Expert.
- -daniel-
SirDIFalot skrev:
Man tar det man har uppe i Norrland.
#inavel

Jag tror att du fick ligga i dag
[/quote]