Ang. MTs utvisningar. Hakningen var inte någon hakning. Vet inte hur fan man rubricerar det han "gjorde" men det var inte någon hakning. Trippingen var inte heller den en tripping. De körde ihop på domaren och Timråspelaren fick MTs mellan benen och trillar. Det är ingen tripping. Det är en ihopåkning som resulterar i att en trillar.
Mäklaren skrev:Säsongens bästa match alla kategorier. Stabilt rakt igenom om man bortser från några konstiga beslut av Holm och Lennhammer.
Fan vad skönt!
Men Linkan, jävlar vad bra han är. Hittar genomskärare hela tiden.
Seriöst...? Sista tio var ju katastrofalt dåligt av oss, vi kom ju knappt ur zonen?
Klart som fan att de pressar på när de ligger under med två mål och har så pass skickliga spelare som Linkan i laget. Jag tycker att DIF gör en riktigt bra match ikväll med bra fart och för en gångs skull lite kreativitet i kontringar och får lite längd i anfallen.
Jag gillar dissen av våra spelare när borta-stå drog igång "den som inte hoppar". De bara vände ryggen mot dem och åkte iväg. Jag antar att de också är rätt trötta på att den ramsan dras igång efter varje vinst!
Mäklaren skrev:Säsongens bästa match alla kategorier. Stabilt rakt igenom om man bortser från några konstiga beslut av Holm och Lennhammer.
Fan vad skönt!
Ironiskt att du inte kunde njuta av derbysegern för att det var aik som var för dåliga enligt dig. Men idag när Timrå stod för vad som måste varit sämsta motståndet i år kallar du det säsongens bästa match...
Jag fattar ingenting nu. Vi vinner med 7-3 och har massor med målchanser och långa anfall. Angående aik-matchen så var jag helt galet glad efter den matchen, även om jag kanske inte nämnde det här. Dessutom vann vi ju tre poäng idag och bara två mot Gnaget. Idag är jag helnöjd. Mot Gnaget var jag mer glad och lättad.
Jag tycker att vi gör en riktigt bra match. Klart Lundströms svaga ingripande på Gustafssons skott blir avgörande, men jag tycker ändå att vi vinner rättmätigt.
Fan vad skönt!
Seriöst...? Sista tio var ju katastrofalt dåligt av oss, vi kom ju knappt ur zonen?
Klart som fan att de pressar på när de ligger under med två mål och har så pass skickliga spelare som Linkan i laget. Jag tycker att DIF gör en riktigt bra match ikväll med bra fart och för en gångs skull lite kreativitet i kontringar och får lite längd i anfallen.
Jag tyckte vi hade dåligt tempo matchen rakt igenom, mycket slarv och konstiga/dåliga beslut. Timrå ligger sist och har haft ett uruselt spel i stort sett hela säsongen, till och med VI borde kunna gå in och dominera mot dom.
Mackan, Otto och Tjärna Sr såg bleka ut och vad har hänt med Ölvestad? Han saknar ju totalt farten i skridskoåkningen...skadad?
Däremot såg Cehlin, Brodin och faktiskt Almtorp/Carlsson bra ut!