Jag skulle lagt en straff, hade ju Foppas inövad. Men det gick ju bra till slut ändå
Nästa år blir det nog att vara målis
It is ON! Spela hockey på Hovet 26/12 Annandagshockey
Re: It is ON! Spela hockey på Hovet 26/12 Annandagshockey
New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Har Foppa en straff? Du menar antagligen en Kenta Nilsson.seppuko skrev:Jag skulle lagt en straff, hade ju Foppas inövad. Men det gick ju bra till slut ändå
Nästa år blir det nog att vara målis
Säg den glädje som varar
Historien går såhär DIF-Soldier. Jag är från Nynäs, "känner" Robert Nilsson och Anders för den delen. Ätit och lattjat hemma hos Kenta och brukar själv alltid påpeka att det är en Kenta Nilsson dragning för att det känns viktigt på något sätt. Men eftersom det var i spel och Foppas var straff och under andra omständigheter så kan man faktiskt skilja lite på dom. Men du har rätt på sätt och vis, men ska man hårddra det hårt är det ju Uffe Sterners i sådana fall
Och Kenta fick det aldrig på ett frimärke
It is ON! Spela hockey på Hovet 26/12 Annandagshockey
Ring hem Robban till nästa säsong. Ok?seppuko skrev:Historien går såhär DIF-Soldier. Jag är från Nynäs, "känner" Robert Nilsson och Anders för den delen. Ätit och lattjat hemma hos Kenta och brukar själv alltid påpeka att det är en Kenta Nilsson dragning för att det känns viktigt på något sätt. Men eftersom det var i spel och Foppas var straff och under andra omständigheter så kan man faktiskt skilja lite på dom. Men du har rätt på sätt och vis, men ska man hårddra det hårt är det ju Uffe Sterners i sådana fall
Född till sportchef.
Tror faktiskt inte han är så intresserad för tillfället. Senast jag hörde något så trivs han bra där borta. Men det var ju innan han blev nerskickad och bytte lag. Kanske är andra bullar nu
Jävligt roligt, ska lätt boka nästa år igen.
#7 i lag 4 var jag.
Gjorde mål efter 5 sekunder mot tjejens lag ;p
#7 i lag 4 var jag.
Gjorde mål efter 5 sekunder mot tjejens lag ;p
Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66