Edit: Gött pass, mycket flås, baklängesåk och en del klubba/puck. Det är i skridskoåkningen nyckeln ligger. Utan bra teknik på stålet är man en kon.
It is ON! Spela hockey på Hovet 26/12 Annandagshockey
Re: It is ON! Spela hockey på Hovet 26/12 Annandagshockey
Tidig söndagsmrgon: Morgonpass 8.00-9.50. Sen har grabben (7 bast) match mot Skärblacka!
Så hockey för både far och son!
Edit: Gött pass, mycket flås, baklängesåk och en del klubba/puck. Det är i skridskoåkningen nyckeln ligger. Utan bra teknik på stålet är man en kon.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Det finns fler platser kvar nu - skynda att boka och hetsa kompisarna!
Ok, ja, jag undrade just varför det görs reklam igen! Har det avbokats eller har platsantalet utökats?Webmaster skrev:Det finns fler platser kvar nu - skynda att boka och hetsa kompisarna!
Mer folk?..Magnutz skrev:Ok, ja, jag undrade just varför det görs reklam igen! Har det avbokats eller har platsantalet utökats?Webmaster skrev:Det finns fler platser kvar nu - skynda att boka och hetsa kompisarna!
Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
Re: Re: It is ON! Spela hockey på Hovet 26/12 Annandagshocke
Hoppas inte. Utgår från att det är sk avhopp. Fler än 64 funkar inte speciellt bra.Challen skrev:Mer folk?..Magnutz skrev:Ok, ja, jag undrade just varför det görs reklam igen! Har det avbokats eller har platsantalet utökats?Webmaster skrev:Det finns fler platser kvar nu - skynda att boka och hetsa kompisarna!
Det hoppas jag verkligenMagnutz skrev:Hoppas inte. Utgår från att det är sk avhopp. Fler än 64 funkar inte speciellt bra.Challen skrev:Mer folk?..Magnutz skrev:Ok, ja, jag undrade just varför det görs reklam igen! Har det avbokats eller har platsantalet utökats?Webmaster skrev:Det finns fler platser kvar nu - skynda att boka och hetsa kompisarna!
Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
Laddad och klar, köpt nya griller! CCM U 08 hette de visst. Grymt bra bett jämfört med mina gamla Bauer Supreme.
Själv slipade jag grillorna igår, satan vad snabbt man kan vända nu
Kört hårt mån, tis och onsdag. Blir vila till söndag för att då köra en liten genomkörare för att sedan pricka in formtoppen tills på måndag 
Ridderwall: " Vi har större klack kvar 20 minuter efter matchen än de andra har under hela sina matcher"
Ispass: Halkade utanför globen.
Varvade ner med SEGERCIGARR! TOPPFORM!
Varvade ner med SEGERCIGARR! TOPPFORM!
pulverapa skrev:Jag är rädd.
Blir det någonting annorlunda nu när matchtiden är flyttad?
Nej, allt rullar. Samling 10.00.Challen skrev:Blir det någonting annorlunda nu när matchtiden är flyttad?
Vart någonstaaaaaaaansMagnutz skrev:Nej, allt rullar. Samling 10.00.Challen skrev:Blir det någonting annorlunda nu när matchtiden är flyttad?
Re: Re: Re: It is ON! Spela hockey på Hovet 26/12 Annandagsh
Har du inte fått mailet?Challen skrev:Vart någonstaaaaaaaansMagnutz skrev:Nej, allt rullar. Samling 10.00.Challen skrev:Blir det någonting annorlunda nu när matchtiden är flyttad?