DIF i Media
Re: DIF i Media
"- Han är kontroversiell av någon anledning för att han inte är så sugen att prata med media. Men han är en jävel på att coacha och träna lag. Det visar hans meriter om inte annat, säger Wesslau och gratuleras samtidigt med en ryggdunk av AIK-tränaren Roger Melin".
Tänk om vi förlorat derbyt och någon av våra tränare hade gjort samma sak. O herrejävlar.....
Tänk om vi förlorat derbyt och någon av våra tränare hade gjort samma sak. O herrejävlar.....
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Haha då hade till och med jag lackat..jensa85 skrev:"- Han är kontroversiell av någon anledning för att han inte är så sugen att prata med media. Men han är en jävel på att coacha och träna lag. Det visar hans meriter om inte annat, säger Wesslau och gratuleras samtidigt med en ryggdunk av AIK-tränaren Roger Melin".

Expert.
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Till och med du? Snälla, din nuvarande inställning till sportslig rivalitet är högst infantil.SirDIFalot skrev:Haha då hade till och med jag lackat..jensa85 skrev:"- Han är kontroversiell av någon anledning för att han inte är så sugen att prata med media. Men han är en jävel på att coacha och träna lag. Det visar hans meriter om inte annat, säger Wesslau och gratuleras samtidigt med en ryggdunk av AIK-tränaren Roger Melin".
Säg den glädje som varar
DIF i Media
Krigsstigen inatt?DIF_Soldier skrev:Till och med du? Snälla, din nuvarande inställning till sportslig rivalitet är högst infantil.SirDIFalot skrev:Haha då hade till och med jag lackat..jensa85 skrev:"- Han är kontroversiell av någon anledning för att han inte är så sugen att prata med media. Men han är en jävel på att coacha och träna lag. Det visar hans meriter om inte annat, säger Wesslau och gratuleras samtidigt med en ryggdunk av AIK-tränaren Roger Melin".
Född till sportchef.
- SirDIFalot
Äntligen. Har längtat efter någon intervju med honom hela säsongen. Det där är ju i alla bättre än ingenting.

Expert.
Mario Kempe, skärmdump?!?! Någon som vet ngt?
Vem som helst kan sticka upp men vi är nummer ett
- SirDIFalot
- Daniel942
Men vad är det som sägs att han säger?SirDIFalot skrev:Fake.kotten skrev:Mario Kempe, skärmdump?!?! Någon som vet ngt?
DIF!
Jo, det har jag inte missat. Blev dock lite nyfiken på vad att kika på bilden.
Vem som helst kan sticka upp men vi är nummer ett
- DIF_Soldier
Men vad åsyftas?SirDIFalot skrev:Fake.kotten skrev:Mario Kempe, skärmdump?!?! Någon som vet ngt?
Säg den glädje som varar
- SirDIFalot
Hahaha den var ju klockren juSirDIFalot skrev:http://nyheter24.se/sport/hockey24/elit ... 640970.ece

Om det nu skulle varit sant, skulle det klassas som hets mot folkgrupp? Om inte, BRA MARIO! (Ifall han skulle ha sagt så)Rix skrev:Hahaha den var ju klockren juSirDIFalot skrev:http://nyheter24.se/sport/hockey24/elit ... 640970.ece!
Alltid oavsett.
-
Jag ser ett mönster...