Tack för svar! (behöver ju kitta mig lite inför torsdag
Djurgårdsbutik?
Djurgårdsbutik?
Är nyligen hemkommen efter en längre utlandsvistelse och behöver därför få svar på denna något simpla men likväl livsviktiga fråga: var köper man Djurgårdsprylar (i butik) nu för tiden? Sist jag var i Stockholm fanns Derbybutiken på Sergelgatan, men om jag inte missminner mig är den nerlagd.
)
Re: Re: Djurgårdsbutik?
Globen Shopping. Ingång vid macdonalds.Bamsefar skrev:Är nyligen hemkommen efter en längre utlandsvistelse och behöver därför få svar på denna något simpla men likväl livsviktiga fråga: var köper man Djurgårdsprylar (i butik) nu för tiden? Sist jag var i Stockholm fanns Derbybutiken på Sergelgatan, men om jag inte missminner mig är den nerlagd.
Tack för svar! (behöver ju kitta mig lite inför torsdag)
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Re: Re: Djurgårdsbutik?
och DIF-butiken på Nybrogatan 20.Magnutz skrev:Globen Shopping. Ingång vid macdonalds.Bamsefar skrev:Är nyligen hemkommen efter en längre utlandsvistelse och behöver därför få svar på denna något simpla men likväl livsviktiga fråga: var köper man Djurgårdsprylar (i butik) nu för tiden? Sist jag var i Stockholm fanns Derbybutiken på Sergelgatan, men om jag inte missminner mig är den nerlagd.
Tack för svar! (behöver ju kitta mig lite inför torsdag)
Expert.
Re: Djurgårdsbutik?
Allra bäst på Hovet (Stadion) då man slår två flugor i en smäll så att säga.
You and I are gonna live forever!