Elitserien i Ishockey 2011-2012
Odds från Unibet: 2.1 - 4 - 2.9
Hur kan det komma sig att vi har bättre odds än aik? Unibet tror på oss iaf

Enkelt svar, de är dumma i huvudet.. Bara en ren och skär idiot ev en norrlänning(hårfin skillnad) kan tro på DIF i den här matchen!encore skrev:Djurgården IF Hockey - AIK Ishockey
Jockmaniac skrev:Enkelt svar, de är dumma i huvudet.. Bara en ren och skär idiot ev en norrlänning(hårfin skillnad) kan tro på DIF i den här matchen!encore skrev:Djurgården IF Hockey - AIK Ishockey
Aldrig varit så säker på torsk sen jag var på fiskeresa utanför Norska kusten!
Tycker det var smart att sätta dem i samma lina, sätt dem på bänken också så är det all good!-daniel- skrev:Ja, visst är det high-class på den.Mäklaren skrev:Tjärnqvist-Almtorp-Carlsson
Almtorp presterar helt enligt ritningarna, för mig är han godkänd (får alldeles för mycket skit här inne)SkönaDjurgårn skrev:Tycker det var smart att sätta dem i samma lina, sätt dem på bänken också så är det all good!-daniel- skrev:Ja, visst är det high-class på den.Mäklaren skrev:Tjärnqvist-Almtorp-Carlsson
Edit: ang. Tjärna, Almtorp, Carlsson.
Mäklaren har hävdat några gånger att Norman skulle röka på.diffarn1 skrev:Lite off topic men nu har orden pårökt och Norman hamnat i samma mening flera gånger, har jag missat något?
Nej, det är precis samma höga nivå som vanligt här inne......diffarn1 skrev:Lite off topic men nu har orden pårökt och Norman hamnat i samma mening flera gånger, har jag missat något?
Titta på Norman så får ni svaret... Ögonen fladdrar som en sketen bibel i höstan vind, och håret sen då? Gissar att både Norman och Cehlin gör mer än bråkar vem som ska vara Detroit på sina tv-spelskvällarSirDIFalot skrev:Mäklaren har hävdat några gånger att Norman skulle röka på.diffarn1 skrev:Lite off topic men nu har orden pårökt och Norman hamnat i samma mening flera gånger, har jag missat något?
Tror Norman håller på Pittsburgh ChickensJockmaniac skrev:Titta på Norman så får ni svaret... Ögonen fladdrar som en sketen bibel i höstan vind, och håret sen då? Gissar att både Norman och Cehlin gör mer än bråkar vem som ska vara Detroit på sina tv-spelskvällarSirDIFalot skrev:Mäklaren har hävdat några gånger att Norman skulle röka på.diffarn1 skrev:Lite off topic men nu har orden pårökt och Norman hamnat i samma mening flera gånger, har jag missat något?