DIF i Media

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Nummer19
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: DIF i Media

Inlägg av Nummer19 »

SirDIFalot skrev:"Dom där som bor i Stockholm som håller på Färjestad, dom skulle jag kunna stanna bilen och gå ut och sänka alltså"
- Christian Eklund.
Haha! Han är ju Kung, inget snack om saken! :lol:
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
Mäklaren

Inlägg av Mäklaren »

Fantastiskt 08 Hockey! En jävla skillnad på kvalitén när det är äldre och mer erfarna spelare med som Fimpen och Rudslätt jämfört med när de yngre spelarna är där då det ofta blir både pinsam tystnad och konstiga resonemang.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Användarvisningsbild
reservjesus

Inlägg av reservjesus »

Mäklaren skrev:Fantastiskt 08 Hockey! En jävla skillnad på kvalitén när det är äldre och mer erfarna spelare med som Fimpen och Rudslätt jämfört med när de yngre spelarna är där då det ofta blir både pinsam tystnad och konstiga resonemang.
Håller med, sen tycker jag att Fomin är 10 ggr bättre än den andra killen som var med innan.
clowns to the left of me, jokers to the right
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

Mäklaren skrev:Fantastiskt 08 Hockey! En jävla skillnad på kvalitén när det är äldre och mer erfarna spelare med som Fimpen och Rudslätt jämfört med när de yngre spelarna är där då det ofta blir både pinsam tystnad och konstiga resonemang.
Ja, yngre killarna säger inte så mycket och försöker låta mediatränade. Man förstår ju att de inte vill göra bort sig och sådär. Men tyvärr blir programmen inte alls lika bra när kidsen är med. Fast vissa äldre gör ju sig inte bra i media heller. De absolut bästa har ju varit Fimpen, Kronwall och Boumedienne.
Expert.
Användarvisningsbild
seppuko
Kontakt:

Inlägg av seppuko »

Jäkla kul med live. Mycket bra program för övrigt :D
New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
Jockmaniac

Inlägg av Jockmaniac »

Få dit Hardy snäääääälla :roll:
100% DJURGÅRDSJ***L
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

Jockmaniac skrev:Få dit Hardy snäääääälla :roll:
Med tanke på att han vägrade ifjol så tvivlar jag på att han vill i år... :P

Dock vill jag se Fredrik Cleasson, Andreas Holmqvist, David Printz, DT, Wesslau.

Honken känns jävligt DIF, och det är alltid kul att höra rutinerade killar som DT. Och Claesson verkar ju vara en skön prick.

Wesslau är ju lik Fimpen på twitter och det vore kul att höra både han och Printz eftersom båda spelat i DIF och aik.
Expert.
Användarvisningsbild
Jim Morrison

Inlägg av Jim Morrison »

Jockmaniac skrev:Få dit Hardy snäääääälla :roll:
Tror han skiter fullständigt i någon slags anknytning till DIF eller hockey öht utanför rinken.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Mäklaren

Inlägg av Mäklaren »

Vill se Wesslau, Daniel Tjärnqvist och Boumedienne i studion!

... och Järlan.
Senast redigerad av Mäklaren den 2011-12-19 20:10:18, redigerad totalt 1 gånger.
Användarvisningsbild
BOMBOM BOUCHARD
Tipsmästare 2010/11

Inlägg av BOMBOM BOUCHARD »

Skulle vilja ha ditt JJ och höra honom resonera kring lagbygge, framtid, visioner och sin bedömning av de senaste tre årens arbete han utfört.

Fråga: Vad är dina arbetsuppgifter och hur tycker du att de utförts?
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Jockmaniac

Inlägg av Jockmaniac »

BOMBOM BOUCHARD skrev:Skulle vilja ha ditt JJ och höra honom resonera kring lagbygge, framtid, visioner och sin bedömning av de senaste tre årens arbete han utfört.

Fråga: Vad är dina arbetsuppgifter och hur tycker du att de utförts?
Järlan har en enda arbetsuppgift: "Lyssna på Hardy"!

Och vafan ska Claesson göra i den studion. Sitta och jiddra om sina kepsar och sin bedrövliga musiksmak, som en annan hobbyneger. Eller kanske ge oss en snutt ur hans kommande självbiografi: "100 smidiga knep på hur man misslyckas med att lägga pucken förbi en blålinje"...
100% DJURGÅRDSJ***L
Användarvisningsbild
BOMBOM BOUCHARD
Tipsmästare 2010/11

Inlägg av BOMBOM BOUCHARD »

Nummer19 skrev:
SirDIFalot skrev:"Dom där som bor i Stockholm som håller på Färjestad, dom skulle jag kunna stanna bilen och gå ut och sänka alltså"
- Christian Eklund.
Är nog för gammal för att se det roliga i det. Tycker det var rätt löjligt och korkat att uttrycka sig så.

Börja slå ned folk för att de sympatiserar med andra lag?
Nja, fattar visserligen att han säger det med glimten i ögat, men det är fortfarande dumt.

Själv sträcker jag mig till att jag tycker synd om dem som inte upptäckt kärleken till DIF. :wink:
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

BOMBOM BOUCHARD skrev:
Nummer19 skrev:
- Christian Eklund.
Är nog för gammal för att se det roliga i det. Tycker det var rätt löjligt och korkat att uttrycka sig så.

Börja slå ned folk för att de sympatiserar med andra lag?
Nja, fattar visserligen att han säger det med glimten i ögat, men det är fortfarande dumt.

Själv sträcker jag mig till att jag tycker synd om dem som inte upptäckt kärleken till DIF. :wink:
Visserligen sa han det i paus när han trodde att micen var av. Och han överdrev ju förstås och hade glimten i ögat.
Expert.
Mash

Inlägg av Mash »

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/f ... 4102555.ab

Ibland finns det ljusa tider för oss Djurgårdare! :D
Mäklaren

Inlägg av Mäklaren »

''Tv-spelsfrälsta John Norman och Philip Holm''.

Alltså, är det på riktigt? Jag tror jag dör.

Usel artikelserie för övrigt.
Skriv svar