Djurgårdens IF - Solna Aik IF Hockey, 22/12 2011 Derby 3/5
Re: Djurgårdens IF vs Solna Aik IF Hockey, 22/12 2011 Derby
Tjärnqvist-Almtorp-Carlsson 

Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Ja, visst är det high-class på den.Mäklaren skrev:Tjärnqvist-Almtorp-Carlsson

-
Ja, herregud. Hur fan ska detta sluta?
Låt dem lira i en lina tillsammans då de ju skall vara relativt bra enligt JJ...
Låt dem visa att de är värda sina löner helt enkelt.
Låt dem visa att de är värda sina löner helt enkelt.
Djurgårdens IF vs Solna Aik IF Hockey, 22/12 2011 Derby 3/5
tvek om den ska stå som andrakjedja :/ Vill se att kempe, fimpen och Tim går in där! Lär dock inte hända.....Mäklaren skrev:Tjärnqvist-Almtorp-Carlsson
Jag och en polare har biljett i övre delen av klacken. Vi skulle självklart vilja ta oss ner, brukar det vara svårt elller är det inga problem?
Hjälper det om man är där långt i förväg eller är det bättre att komma ganska sent när många går in samtidigt?
Hjälper det om man är där långt i förväg eller är det bättre att komma ganska sent när många går in samtidigt?
Bara att passa på när vakten tittar åt ett annat håll.ushld skrev:Jag och en polare har biljett i övre delen av klacken. Vi skulle självklart vilja ta oss ner, brukar det vara svårt elller är det inga problem?
It's a good thing we won, because we were going to thrash the place if we didn't.
De är jävligt tajta med sk vandringar mellan sektioner. Biljettkontroll på allt.ushld skrev:Jag och en polare har biljett i övre delen av klacken. Vi skulle självklart vilja ta oss ner, brukar det vara svårt elller är det inga problem?
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
En av er går in, ber en djurgårdare om hans biljett, går ut igen och går in med din polare, sedan ger du tillbaka biljetten till den snälle djurgårdaren.ushld skrev:Jag och en polare har biljett i övre delen av klacken. Vi skulle självklart vilja ta oss ner, brukar det vara svårt elller är det inga problem?
Expert.
Metal Machine skrev:Ja, herregud. Hur fan ska detta sluta?
2-1, till oss, Boumedienne. Spela på det. Har jag rätt bjuder du hela forumet på ungkarlslägenhetspartaj i Rönninge.
Det är nästan så man vill att du ska ha fel.......Shitkicker skrev:Metal Machine skrev:Ja, herregud. Hur fan ska detta sluta?
2-1, till oss, Boumedienne. Spela på det. Har jag rätt bjuder du hela forumet på ungkarlslägenhetspartaj i Rönninge.

-
FY FAN VA JAG SKA SJUNGA "KLOCKAN SLÅR.." på torsdag!!
(Förhoppningsvis inte versionen "Klockan slår, klockan slår, Gnaget gjorde mål, å va det är hemskt och se Gnaget göra mål!")
Nej det här tar vi!! Tror stenhårt på 4-1 till Djurgårn! Laddade precis upp med att se Widings sköna 4-1 mål i ett av förra säsongens derbyn, så satans vackert!! Vilken pass av Krüger!
(Förhoppningsvis inte versionen "Klockan slår, klockan slår, Gnaget gjorde mål, å va det är hemskt och se Gnaget göra mål!")
Nej det här tar vi!! Tror stenhårt på 4-1 till Djurgårn! Laddade precis upp med att se Widings sköna 4-1 mål i ett av förra säsongens derbyn, så satans vackert!! Vilken pass av Krüger!

-
Kan någon rensa denna tråd? DERBY!!
Det är ordnat. Derbyfokus nu! //Mod.
Det är ordnat. Derbyfokus nu! //Mod.
Rättade till ditt lilla krav därShitkicker skrev:Metal Machine skrev:Ja, herregud. Hur fan ska detta sluta?
2-1, till oss, Boumedienne. Spela på det. Har jag rätt bjuder du hela forumet på borhemmahosmorsanpartaj i Rönninge.