Sjöwall skrev:Jag hoppas ni är lika taggade som mig! Imorgon går jag på is kl 15:00. Är det någon som är taggad på att dra och köra en träning någon dag/kväll/eftermiddag/morgon?
Beror mycket på plats och tid.
DIFNacka - Antar att du bor i Nacka, jag bor på värmdö
Som sagt, plats och tid spelar stor roll!
Ja men då är det ju nära! Vi får ta och spela någon dag. Fick köra ensam i fredags så det blev mycket skridsko och skotträning
Nyss sprungit en mil och om man får tillbaka lite kraft i benen så blir det ett pass på gymmet senare ikväll också!
Vart gymmar du? :O
Han lyfter läsk på Lidl! fan vad ni pumpar upp er!
DIFnacka skrev:Någon som vet någon hall hyfsat nära Nacka som har allmis imorgon som varar längre än 1 timme? Verkar vara dåligt med tider i de närmaste hallarna
Har du kollat Ekvallen?
Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
DIFnacka skrev:Någon som vet någon hall hyfsat nära Nacka som har allmis imorgon som varar längre än 1 timme? Verkar vara dåligt med tider i de närmaste hallarna
Har du kollat Ekvallen?
Tack för tipset, 15-17 gällde där. Får se om man orkar pallra sig ut dit
Ridderwall: " Vi har större klack kvar 20 minuter efter matchen än de andra har under hela sina matcher"
Har du kollat Ekvallen?
Man kanske ska åka ner själv också
Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
Har du kollat Ekvallen?
Man kanske ska åka ner själv också
Klart du ska. Dock fick jag reda på att jag inte har bil idag så då blir det jäkligt svårt att ta sig dit
EDIT: Lyckades få tag i en bil ändå. Blir grymt med 2 timmar hockey idag! Om ni är där, akta er för en person i blå träningsoverall med Sickla IF på ryggen
Ridderwall: " Vi har större klack kvar 20 minuter efter matchen än de andra har under hela sina matcher"