Haha aldrig. Bra jobb i alla fall!Bjurre skrev:Jo jag vet men orkade inte leta så långt bak men har du tid o ork så släng gärna ihop en very best of Mäklarenandroid skrev:Det där är väl inte Best of? Mäklaren har ju lugnat ner sig betydligt. Han var värre för några år sedan.Bjurre skrev:Best of Mäklaren
http://i42.tinypic.com/21b4plh.jpg
Film- och bildtråden
Re: Film- och bildtråden
Född till sportchef.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
någon annan som inte kan se klippet med Ekman som tränare för en dag?
- "Det finns bara två slags kvinnor här i världen. Kvinnor som alltid talar och kvinnor som aldrig tiger"
- SirDIFalot
Funkar inte. Klantigt.Pogue Mahone skrev:någon annan som inte kan se klippet med Ekman som tränare för en dag?
Expert.
-
kanon. lockar med ett klipp på Ekman sen funkar det inte!SirDIFalot skrev:Funkar inte. Klantigt.Pogue Mahone skrev:någon annan som inte kan se klippet med Ekman som tränare för en dag?
Jag som vart fasligt glad när jag såg det:(
- "Det finns bara två slags kvinnor här i världen. Kvinnor som alltid talar och kvinnor som aldrig tiger"
Senast redigerad av Bjurre den 2011-12-14 20:27:51, redigerad totalt 1 gånger.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
- SirDIFalot
ser du inte vad lika dom är?SirDIFalot skrev:?Bjurre skrev:http://i44.tinypic.com/nyzpg4.jpg
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
- SirDIFalot
Nej det tycker jag inte.. Båda är väl lite skäggiga.Bjurre skrev:ser du inte vad lika dom är?SirDIFalot skrev:?Bjurre skrev:http://i44.tinypic.com/nyzpg4.jpg
(Skriv gärna att det är en look alike bild i inlägget istället för att bara dra en mystisk länk sådär"
Expert.
okey sirSirDIFalot skrev:Nej det tycker jag inte.. Båda är väl lite skäggiga.Bjurre skrev:ser du inte vad lika dom är?SirDIFalot skrev:?Bjurre skrev:http://i44.tinypic.com/nyzpg4.jpg
(Skriv gärna att det är en look alike bild i inlägget istället för att bara dra en mystisk länk sådär"
-
Nisse Ekman. fan vad jag respekterar den killen!

- Amadeus
Han är helt fantastisk. Grät när jag såg DIFTVs "tränare för en dag".Pogue Mahone skrev:Nisse Ekman. fan vad jag respekterar den killen!
Vilken jävla kamp han har haft, för att komma dit han är idag.
"Jag spelar hellre i division 4 iklädd DIF-tröjan än att spela med något annat lag i elitserien"
Fimpen
Fimpen
Någon som vet om det går att se det live programmet från 08-Hockey i efterhand? Missade när det sändes
- SirDIFalot
Gör inte att se paustugget i efterhand.encore skrev:Någon som vet om det går att se det live programmet från 08-Hockey i efterhand? Missade när det sändes
Expert.
Ja, under fliken FANTV kan man se alla avsnitt. Dock kommer dagens program upp där imorgon bitti.encore skrev:Någon som vet om det går att se det live programmet från 08-Hockey i efterhand? Missade när det sändes
Edit: Hmm nu är ju helsnurrig. Först läste jag ditt inlägg och sedan SirDIFalots och tänkte: nu svarade du inte på frågan. Men nu efter att ha läst igenom det några gånger så blev jag osäker, urk..
Jag är inte arg, och inte besviken.