Är nog så. Lite pilsner ibland är bara bra.seppuko skrev:Exakt.

Är nog så. Lite pilsner ibland är bara bra.seppuko skrev:Exakt.
Man kallas ju inte Sturpanskillarna av Mäklaren om det inte finns någon grund till dettaseppuko skrev:Nä, men det är ju bara rykten. Så mycket som dom CODar hinner dom ju inte med att kröka
Jag antar att du känner den gode Mäklaren personligen? Då du vet vem han är och håller på med?Bjurre skrev:Man kallas ju inte Sturpanskillarna av Mäklaren om det inte finns någon grund till dettaseppuko skrev:Nä, men det är ju bara rykten. Så mycket som dom CODar hinner dom ju inte med att kröka
Nej det gör jag inte men jag är läs kunnigandroid skrev:Jag antar att du känner den gode Mäklaren personligen? Då du vet vem han är och håller på med?Bjurre skrev:Man kallas ju inte Sturpanskillarna av Mäklaren om det inte finns någon grund till dettaseppuko skrev:Nä, men det är ju bara rykten. Så mycket som dom CODar hinner dom ju inte med att kröka
På tal om COD så är det fan kul. Spelade för ett tag sen, förstår att dom vill spela detseppuko skrev:Nä, men det är ju bara rykten. Så mycket som dom CODar hinner dom ju inte med att kröka
Men tydligen inte skrivkunnig.Bjurre skrev:Nej det gör jag inte men jag är läs kunnigandroid skrev:Jag antar att du känner den gode Mäklaren personligen? Då du vet vem han är och håller på med?Bjurre skrev:Man kallas ju inte Sturpanskillarna av Mäklaren om det inte finns någon grund till dettaseppuko skrev:Nä, men det är ju bara rykten. Så mycket som dom CODar hinner dom ju inte med att kröka
-daniel- skrev:Men tydligen inte skrivkunnig.Bjurre skrev:Nej det gör jag inte men jag är läs kunnigandroid skrev:Jag antar att du känner den gode Mäklaren personligen? Då du vet vem han är och håller på med?Bjurre skrev:Man kallas ju inte Sturpanskillarna av Mäklaren om det inte finns någon grund till dettaseppuko skrev:Nä, men det är ju bara rykten. Så mycket som dom CODar hinner dom ju inte med att kröka
Besides, newsflash: allt som skrivs på nätet är inte alltid 110% sanning!
Håller inte med.-daniel- skrev:Jag vidhåller fortfarande att vår backsida såg löjligt stark ut på förhand, om alla hade presterat efter förväntningarna och den nivån man trodde de höll hade det blivit hur jävla bra som helst.
Vem kunde veta att Klubertanz blivit 20 resor sämre? Kom inte dragandes med att han var lika dålig defensivt förra sejouren här för det var han fan inte...han var rätt skakig defensivt, det kan jag ge dig, men de gånger han blivit rundad eller bortlurad har redan efter halva säsongen varit betydligt fler i år än tidigare.
Vem kunde veta att Claesson skulle ta 12 steg bakåt i sin utveckling?
Vem kunde veta att Boumedienne skulle inleda säsongens första femtedel med en urusel hockey (Ok, den borde man kunna sett kanske om man vetat Josefs historik och ojämna spelstil - Kung ena matchen för att spela som en lodis på kryckor nästa).
Vem skulle kunna gissat sig till att Gustafsson när chansen gavs skulle vara en av de sämsta försvararna DIF ställt på banan senaste 15 åren?
....att Honken skulle få ryggproblem och bli borta stora delar av inledningen på säsongen?`
...att Printz, mannen som typ missat ett fåtal matcher totalt i sin sejour i DIF skulle bli borta längre perioder?
En av ES på förhand absolut starkaste backuppsättningar har blivit en ren fars.
Om vi börjar med Kyle så var han riktigt vass offensivt förra sejouren, jag köper inte det resonemanget som vissa vill få det till att "jo men då hade vi flyt i offensiven och allt rullade på". Han har verkligen inte tagit för sig ens i närheten lika mycket offensivt som förra gången, inte de matcher vi faktiskt spelat riktigt bra. Han var som sagt tämligen vek i egen zon, och håller även med om att slutspelet lämnade en del övrigt att önska, men jag tycker han verkligen var hästlängder bättre i alla moment än vad han varit den här säsongen hittils.BOMBOM BOUCHARD skrev:
Håller inte med.
Kyle var i mångas ögon hyllad senast han var här. Jag tycker han var bättre då, men alldeles för vek, inte minst när det gällde som mest i slutspelet. Klart överskattad liksom flertalet andra. Blev helt enkelt en del silverstänk på en annars rätt medelmåttig amerikan.
Claesson har jag inte sett någon större talang i. Långt ifrån att vara en stabil elitserieback förra säsongen och har inte visat mer detta år.
Boumedienne ville jag skicka iväg redan förra säsongen.
Så med andra ord:
INFÖR denna säsong såg jag tre (möjligen 4 med Kyle) stabila backar.
- Tjärna (som jag hyllat som en av de bästa backar vi någonsin haft i modern tid, rätt märkligt att flera på forumet ville att han skulle fara och flyga med sina lönekrav????)
- Printz (tyvärr inte alla som fattar hur jävla mycket han betyder, ibland önskar jag att hans belackare skulle få se honom i ett annat lag så skulle de nog få upp ögonen för hur bra han är)
- Honken (ingen jätte defensivt, men riktigt bra offensiv)
- Kyle (ok, hade han spelat som under grundserien så visst, men hans veka slutspel fick mig att börja ana oråd)
Men 4 backar gör ingen vinter. Inte om man ska vara ett lag för den övre halvan.
Jag vidhåller fortfarande att det är helt obegripligt hur man kunde se denna backsida som en av de bättre i serien.
Hade vi lagt till Fernholm hade vi kunnat börja snacka stabilitet.
Men då ett lag ofta använder sex backar gör det stor skillnad för varje säkerhetsrisk man har inne på banan. Inte lika känsligt att spela med 2 mindre skickliga forwards som med 2 osäkra backar.
Vilka backbesättningar i elitserien tycker du var bättre på förhand?BOMBOM BOUCHARD skrev: Håller inte med.
Kyle var i mångas ögon hyllad senast han var här. Jag tycker han var bättre då, men alldeles för vek, inte minst när det gällde som mest i slutspelet. Klart överskattad liksom flertalet andra. Blev helt enkelt en del silverstänk på en annars rätt medelmåttig amerikan.
Claesson har jag inte sett någon större talang i. Långt ifrån att vara en stabil elitserieback förra säsongen och har inte visat mer detta år.
Boumedienne ville jag skicka iväg redan förra säsongen.
Så med andra ord:
INFÖR denna säsong såg jag tre (möjligen 4 med Kyle) stabila backar.
- Tjärna (som jag hyllat som en av de bästa backar vi någonsin haft i modern tid, rätt märkligt att flera på forumet ville att han skulle fara och flyga med sina lönekrav????)
- Printz (tyvärr inte alla som fattar hur jävla mycket han betyder, ibland önskar jag att hans belackare skulle få se honom i ett annat lag så skulle de nog få upp ögonen för hur bra han är)
- Honken (ingen jätte defensivt, men riktigt bra offensiv)
- Kyle (ok, hade han spelat som under grundserien så visst, men hans veka slutspel fick mig att börja ana oråd)
Men 4 backar gör ingen vinter. Inte om man ska vara ett lag för den övre halvan.
Jag vidhåller fortfarande att det är helt obegripligt hur man kunde se denna backsida som en av de bättre i serien.
Hade vi lagt till Fernholm hade vi kunnat börja snacka stabilitet.
Men då ett lag ofta använder sex backar gör det stor skillnad för varje säkerhetsrisk man har inne på banan. Inte lika känsligt att spela med 2 mindre skickliga forwards som med 2 osäkra backar.
Ett tips i all väl-mening. Var lite källkritisk på Internet. Gör inga absoluta sanningar i vad folk skriver anonymt. Jag säger inte att Mäklaren har fel, men du verkar ju verkligen ha hakat upp dig på detta.Bjurre skrev:Nej det gör jag inte men jag är läs kunnigandroid skrev:Jag antar att du känner den gode Mäklaren personligen? Då du vet vem han är och håller på med?Bjurre skrev:Man kallas ju inte Sturpanskillarna av Mäklaren om det inte finns någon grund till dettaseppuko skrev:Nä, men det är ju bara rykten. Så mycket som dom CODar hinner dom ju inte med att kröka