Tack Nils Ekman, tack.
Re: Tack Nils Ekman, tack.
Har aldrig gillat den där Nyström, en självgod liten fjant som vänder kappan efter vinden så fort det kommer en liten vindpust. Fattar inte varför Expressen låter honom fortsätta skriva om hockey, men de har väl inte högre krav än så.
2014-04-07, vad hände?
Så jävla underbart, men samtidigt sorgligt, att se Nisse vid rinken på Danderydsvallen idag. Han var där och var allmänt glad, klämde och kände på lite klubbor, och hade det bra helt enkelt. Han var nog väldigt sugen på att snöra på sig ett par skridskor och bara briljera som förut..
Kämpa Nisse!
Kämpa Nisse!
Nisse ska visst hålla i lite aktiviteter för killarna idag.
Jäkligt kul att höra att han är så pass involverad och framförallt själv har intresset och orken att göra något.
Jäkligt kul att höra att han är så pass involverad och framförallt själv har intresset och orken att göra något.
Re: Re: Tack Nils Ekman, tack.
Riktigt kul att höra!crike skrev:Nisse ska visst hålla i lite aktiviteter för killarna idag.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Hoppas alla har kollat filmen som e dagens adventskalenderlucka! Sjukt kul att se Nisse och att han är närmare ett "vanligt liv"
Klart man har sett den och håller med skönt att se Nisse bli bättre.
Gud va schönt åh se dig igen Nisse 

Jag älskar Nils Ekman.
- Amadeus
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Underbart att se att Nisse håller på att komma tillbaka efter ett års helvete.
Jag blev så jävla rörd då jag såg Nisses "DIFTV/Tränare för en dag, del1"
där han är i slutet var på väg ut mot isen, iförda ett par skridskor.
Det var ju inte länge sen han inte kunde stå på rören, utan var tvungen att kravla sig fast
vid sargen. Starkt jobbat, Nisse!
Jag blev så jävla rörd då jag såg Nisses "DIFTV/Tränare för en dag, del1"
där han är i slutet var på väg ut mot isen, iförda ett par skridskor.
Det var ju inte länge sen han inte kunde stå på rören, utan var tvungen att kravla sig fast
vid sargen. Starkt jobbat, Nisse!
"Jag spelar hellre i division 4 iklädd DIF-tröjan än att spela med något annat lag i elitserien"
Fimpen
Fimpen
Riktigt roligt att se Nisse på skridskor och prata som man minns honom!
Snart ett år sen, herrejävlar... Grymt härligt att allting löste sig, eller ja åtminstone på en oerhörd bra förbättringsväg.
Fortsätt kämpa Nisse, vi står bakom dig!
Snart ett år sen, herrejävlar... Grymt härligt att allting löste sig, eller ja åtminstone på en oerhörd bra förbättringsväg.
Fortsätt kämpa Nisse, vi står bakom dig!
- -daniel-
Ja, riktigt roligt att se att Nisse mår så pass bra.
Men jag tycker ändå det hela känns sorgligt, speciellt eftersom man verkligen förstår hur gärna han hade velat göra det han älskar istället för att stå vid sidan av. Men det är så livet är.
Men jag tycker ändå det hela känns sorgligt, speciellt eftersom man verkligen förstår hur gärna han hade velat göra det han älskar istället för att stå vid sidan av. Men det är så livet är.
Ja, när han fick frågan "gjorde du något sådant här under din hockeykarriär?" i kalenderfilmen så kändes det alldeles för tätt inpå att ställa en sådan fråga. Någonstans tycker jag inte att han fått ett riktigt avslut på sin karriär.-daniel- skrev:Ja, riktigt roligt att se att Nisse mår så pass bra.
- -daniel-
Håller med fullt ut!crike skrev:Ja, när han fick frågan "gjorde du något sådant här under din hockeykarriär?" i kalenderfilmen så kändes det alldeles för tätt inpå att ställa en sådan fråga. Någonstans tycker jag inte att han fått ett riktigt avslut på sin karriär.-daniel- skrev:Ja, riktigt roligt att se att Nisse mår så pass bra.