DIFTV - frågor och önskemål

Hur ska hemsidan och forumet bli bättre? Kom med synpunkter!
Skriv svar
Användarvisningsbild
JohanPez
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Inlägg av JohanPez »

dutti skrev:Är det bara jag som är fruktansvärt irriterad på att alla DIFTV-klipp ligger på elitserien play eller?
20 sekunder reklam innan VARJE klipp är fan inte okej.
Jag kryssar bort reklamen direkt - problemet löst :)
Användarvisningsbild
Enbom

Re: DIFTV - frågor och önskemål

Inlägg av Enbom »

dutti skrev:Är det bara jag som är fruktansvärt irriterad på att alla DIFTV-klipp ligger på elitserien play eller?
Adblock.
Användarvisningsbild
Daniel942

Inlägg av Daniel942 »

Enbom skrev:
Adblock.
Men ändå, YouTube är bättre att länka till.
DIF!
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

Daniel942 skrev:
Enbom skrev:
Adblock.
Men ändå, YouTube är bättre att länka till.
Eller i alla fall förklara varför klippen måste upp på Elitserien Play... För det förmodar jag är något tvång från ligan eller så.
Expert.
Användarvisningsbild
seppuko
Kontakt:

Inlägg av seppuko »

Antagligen pengar. Elitserien Play sammankopplar ju alla lagen, så för en hockeynörd som mig och andra är det ju helt fantastiskt. Och renderar detta mer pengar ut till klubbarna sen är det ju bara plus. Inte så att man får några stålar från youtube.
New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
Användarvisningsbild
Daniel942

Inlägg av Daniel942 »

Kul inslag! Mer sånt här.
Dock lät det som att speaken var inspelad i en miljö där det var mycket "eko", blev lite dåligt ljud. Nåt att tänka på till nästa gång.
DIF!
Mash

Inlägg av Mash »

Intervju med coacherna - vad händer inom laget och varför går det som det går samt vad är planerna för att undvika detta även efter vintern?
Användarvisningsbild
Daniel942

Inlägg av Daniel942 »

Stendött på DIFTV mitt under hockeysäsong, vet inte vad jag ska säga..
DIF!
Användarvisningsbild
android

Inlägg av android »

Samtidigt får man 30 min tvåmål från fotbollen. Om nån jävla Kevin är och provspelar, intervjua honom då.
Född till sportchef.
Peter

Inlägg av Peter »

Allt är väl precis som vanligt? När det går bra så ska allt och alla intervjuas men när det går uselt så halar man fram nån stackars spelare som får säga att det känns tråkigt. Efter det är det dött ett tag och sen kommer det något om att nu är det dags att köpa sin biljett till nästa match och gärna provköra en Skoda också. Som vanligt känns det som vi behandlas som plånböcker med ben som ska betala och sen inte bry sig för mycket och absolut inte kräva någon sorts ansvar.
Användarvisningsbild
Daniel942

Inlägg av Daniel942 »

Peter skrev:Allt är väl precis som vanligt? När det går bra så ska allt och alla intervjuas men när det går uselt så halar man fram nån stackars spelare som får säga att det känns tråkigt. Efter det är det dött ett tag och sen kommer det något om att nu är det dags att köpa sin biljett till nästa match och gärna provköra en Skoda också. Som vanligt känns det som vi behandlas som plånböcker med ben som ska betala och sen inte bry sig för mycket och absolut inte kräva någon sorts ansvar.
Uselt är ordet.
DIF!
Användarvisningsbild
-daniel-

Inlägg av -daniel- »

Ja, det där irriterar mig också. Det köttas på med "vi har bra självförtroende nu"-artiklar och "alla jobbar för varandra". Sen händer inte ett jävla skit när spelarna pissat på klubbmärket. Då är det som ingenting har hänt.

Ofta har man den fantastiskt sköna tajmingen att klämma upp en artikel som för stunden känns helt fel, som talangfabriken med Tim Sandberg två dagar efter han verkligen visat sin klass. :|

Eller så kör man på med en trevlig TV-spels artikel som gör en än mer förbannad.
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

-daniel- skrev:Ja, det där irriterar mig också. Det köttas på med "vi har bra självförtroende nu"-artiklar och "alla jobbar för varandra". Sen händer inte ett jävla skit när spelarna pissat på klubbmärket. Då är det som ingenting har hänt.

Ofta har man den fantastiskt sköna tajmingen att klämma upp en artikel som för stunden känns helt fel, som talangfabriken med Tim Sandberg två dagar efter han verkligen visat sin klass. :|

Eller så kör man på med en trevlig TV-spels artikel som gör en än mer förbannad.
Tyvärr är det noll känsla i "Talangfabriken." För att vara mer konstruktiv utifall någon av de inblandade läser här: Ska man skriva om hockey och hockeyspelare för en hockeyintresserad publik måste det - i mitt tycke då - vara ett mindre sockersött språkligt uttryck. Det är steg ett. Gör språket lite mindre soft-pink. Mer svart klubbtejp och slagskott. Mer kraft.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Användarvisningsbild
crike

Inlägg av crike »

Hej hallå mr Webmaster, klippet med Ekman fungerar inte.

Hejdå.
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

crike skrev:Hej hallå mr Webmaster, klippet med Ekman fungerar inte.

Hejdå.
Klippet funkar nu.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Skriv svar