Kan bara hålla med. Vill se Murray och Niklas K som backpar i 60 minBjurre skrev:Han får gäran ta med sig Boyle och ThorntonMorwin skrev:Hem med Murray så ska vi se vilka som vågar sig på DIF
Skellefteå AIK - Djurgårdens IF, 10/12 2011.
Re: Skellefteå AIK - Djurgårdens IF, 10/12 2011.
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
- Sudden
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
...och där försvann vi från slutspelet för gott.
RIDÅ.
RIDÅ.
Vi är inte Bajen. Vi ska tillbaka.
Trista är att även en 8-1 våldtäkt kommer inte göra att något händer i organisationen, de rycker på axlarna, skyller på osis och oskärpa i periodstarterna och sen är allt "back to normal"...
- Nummer19
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Helt jävla sjukt att vi inte ligger på kvalplats egentligen... Ge bort truppen till Bajen så dom blir ännu sämre!
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
Det kan i alla fall inte bli sämre.
Alltid oavsett.
Leffe boork och Petter Rönnqvist lär totalsåga DIF.
Och det är vad jag väntar på.
Värsta förlusten för mig är 1-10 hemma mot Rögle 1993.
Var inte speciellt kul att sitta och se på.
Och det är vad jag väntar på.
Värsta förlusten för mig är 1-10 hemma mot Rögle 1993.
Var inte speciellt kul att sitta och se på.
Jag ska citera det här inlägget efter matchen den 22a.kryddan skrev:Det kan i alla fall inte bli sämre.
Du är med oss överallt, Stefan.
Jo att Wesslau och DT får långtids skadorkryddan skrev:Det kan i alla fall inte bli sämre.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Stod i en ishall 8 imorse med min son som hade en träningsmatch. Såg betydligt bättre ut än denna parodi.
Man mår ju fan illa när man ser detta bygge
Man mår ju fan illa när man ser detta bygge
- Jim Morrison
Ska vi förlora med 10-1 då istället? INGENTING kan bli värre. Båda du nämnde såg ut som skit idag.Bjurre skrev:Jo att Wesslau och DT får långtids skadorkryddan skrev:Det kan i alla fall inte bli sämre.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Vill rikta några tröstande ord till alla som är oroliga för att spelarna skall bryta ihop och bli ledsna nu. Om någon timme kommer spelarna att i gravt berusat tillstånd äntra Skellefteås uteliv för att, enligt tradition, skämma ut sig på orten. Detta har skett samtliga gånger som vi spelat lördagsmatch i Skellefteå, och jag tvivlar på att den här gången kommer att bli annorlunda. Speciellt med tanke på speluppehållet.
Fyyyyyy faaaaaan.
Fyyyyyy faaaaaan.
Så du menar att det inte skulle märkas om dom var borta?Jim Morrison skrev:Ska vi förlora med 10-1 då istället? INGENTING kan bli värre. Båda du nämnde såg ut som skit idag.Bjurre skrev:Jo att Wesslau och DT får långtids skadorkryddan skrev:Det kan i alla fall inte bli sämre.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
- Jim Morrison
Nej. Ingen skillnad mot idag.Bjurre skrev:Så du menar att det inte skulle märkas om dom var borta?Jim Morrison skrev:Ska vi förlora med 10-1 då istället? INGENTING kan bli värre. Båda du nämnde såg ut som skit idag.Bjurre skrev:Jo att Wesslau och DT får långtids skadorkryddan skrev:Det kan i alla fall inte bli sämre.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- Lee Harvey Oswald
Aaaah.... *Knirre, Long time no see!*Knirre skrev:Vill rikta några tröstande ord till alla som är oroliga för att spelarna skall bryta ihop och bli ledsna nu. Om någon timme kommer spelarna att i gravt berusat tillstånd äntra Skellefteås uteliv för att, enligt tradition, skämma ut sig på orten. Detta har skett samtliga gånger som vi spelat lördagsmatch i Skellefteå, och jag tvivlar på att den här gången kommer att bli annorlunda. Speciellt med tanke på speluppehållet.
Fyyyyyy faaaaaan.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Fimpen på Twitter:
När vi inte krigar är vi sämst,när vi krigar är vi bra,så varför krigas det inte ikväll?Skäms grymt,Ikväll förtjänar ingen att bära skölden!