Skellefteå AIK - Djurgårdens IF, 10/12 2011.
Re: Skellefteå AIK - Djurgårdens IF, 10/12 2011.
Var är SirDIFalot med sitt ''en match i mängden''-snack?
Detta rövhål till hockeylag håller på att slå alla möjliga uselhetsrekord som finns. Patetiska vidriga sopor!
Detta rövhål till hockeylag håller på att slå alla möjliga uselhetsrekord som finns. Patetiska vidriga sopor!
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Hela hockeysverige lär ju skratta åt oss nu.. Men vi kör nog bara ner huvudet i sanden och rullar på som vanligt.
Herre jävlar.. måste kräkas.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Förvånar mig inte om Thomas Johansson eller Ronnie Pettersson gör comeback i DIF nu
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Jag trodde verkligen att vi hade något stort på gång efter 09/10 och finalspelet mot HV. Vad fan hände?
Snacka om att bli grundlurad.
förstår inte vad problemet är ? Dem ser ju att det är nästan lika illa varje gång vi förlorar. Hem med Landeskog , kronwall , murray och krueger fan vad ja saknar han :&
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
- swallat
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Hardy Hände, det året var knappast Horans förtjänstYNWA skrev:Jag trodde verkligen att vi hade något stort på gång efter 09/10 och finalspelet mot HV. Vad fan hände?
Suck för denna jävla säsong, så satans jävla uselt
En jobbig kväll. Men SAIK var helvetiskt bra i dag. Bara att erkänna. Jag bor själv i Skellefteå och är verkligen i fiendeland. Som att bo runt en hockey sekt. Man sticker inte ut skallen i morgon.
Då sa jag till domaren på ren svenska: "Go home".
- Christer Abrahamsson
Det ska göra ont att möta Djurgården :
http://www.youtube.com/watch?v=ydao4l6Eb74
- Christer Abrahamsson
Det ska göra ont att möta Djurgården :
http://www.youtube.com/watch?v=ydao4l6Eb74
Jag tror att backförvärvet kommer att heta Antti-Pekka Lamberg. Alternativt att man lättar rejält på lädret och plockar in en comebackande Rickard Franzén.
- Lee Harvey Oswald
NEEEJ!Nummer19 skrev:Låt spelarna GÅ hem från Skellefteå så dem fattar hur jävla pinsamt det här är!
Dom ska springa hem, framför en buss.... utan paus
Säsongen 05/06 spelade vi också usel hockey, men då visste vi åtminstone om det själva.
Dessutom var det den gången en strategiskt lågbudgetsatsning från början för att undvika KK.
Detta är ett stort skämt, från start till mål
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Tror mer på Lassen jaMäklaren skrev:Jag tror att backförvärvet kommer att heta Antti-Pekka Lamberg. Alternativt att man lättar rejält på lädret och plockar in en comebackande Rickard Franzén.

Skönt att se att du är tillbaka till ditt riktiga jag. Blev lite orolig där ett tag när positivismen flödade.Lee Harvey Oswald skrev:NEEEJ!Nummer19 skrev:Låt spelarna GÅ hem från Skellefteå så dem fattar hur jävla pinsamt det här är!
Dom ska springa hem, framför en buss.... utan paus
Säsongen 05/06 spelade vi också usel hockey, men då visste vi åtminstone om det själva.
Dessutom var det den gången en strategiskt lågbudgetsatsning från början för att undvika KK.
Detta är ett stort skämt, från start till mål
haha Lassen ja in med supervärningen!DIFRobbex skrev:Tror mer på Lassen jaMäklaren skrev:Jag tror att backförvärvet kommer att heta Antti-Pekka Lamberg. Alternativt att man lättar rejält på lädret och plockar in en comebackande Rickard Franzén.
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Jag är mest rädd för vad som kommer hända om Wesslau skadar sig, framförallt efter att transferfönstret stängt...
Då är vi så rökta så det inte är sant. Tyvärr.
Då är vi så rökta så det inte är sant. Tyvärr.
Helt sjukt!! Dags att förändra laget?! Försvinner iofs tre lirare nu till jvm! Kanske det Hardy och co har väntat på! Jävla sopor! Tror DIF kommer lira i joker tröjorna mot packet! Skulle passa fint på det här skitgänget! Sen hur kan#4 fortfarande vara kapten? Sinnesjukt!!
Härliga Djurgår´n