Skellefteå AIK - Djurgårdens IF, 10/12 2011.
Re: Skellefteå AIK - Djurgårdens IF, 10/12 2011.
En förlust till så går Leksand om oss i tabellen!
Har han varit bra någon match denna säsong?Mäklaren skrev:Han är bara en av alla våra ofantligt överskattade juniorer. Otroligt dålig.DIFRobbex skrev:Den där Claesson måste vi låna ut till någon allsvenskt lag.
Han är så jävla praktusel, så han får bombom att se ut som Crosby.
Claesson måste för fan kunna flytta på skellefteåspelaren framför mål, men istället ställer sig rädde Claesson brevid och försöker flytta på honom med klubban.
- Jim Morrison
Oh, ja. Jag håller med dig fullständigt. En ryggradslös sportchef går inte att behålla. Helst skulle jag se att båda försvann innan nästa match.BOMBOM BOUCHARD skrev: Börjar bli lite less på det snacket faktiskt.
Är JJ sportchef eller inte?
Om han är det så är han ansvarig för nyförvärv och tränare.
Är han inte ansvarig utan det är Hardy som styr över honom tycker jag vi ska kasta ut JJ fortare än en grisblink.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Nej kanske inte. Men han har spelat i vårt J20 -lag. Då är man skitbra.DIFRobbex skrev:Har han varit bra någon match denna säsong?Mäklaren skrev:Han är bara en av alla våra ofantligt överskattade juniorer. Otroligt dålig.DIFRobbex skrev:Den där Claesson måste vi låna ut till någon allsvenskt lag.
Han är så jävla praktusel, så han får bombom att se ut som Crosby.
Claesson måste för fan kunna flytta på skellefteåspelaren framför mål, men istället ställer sig rädde Claesson brevid och försöker flytta på honom med klubban.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
81-82 var rätt dålig säsong också. Blev desto bättre året efter.Jim Morrison skrev:Sämsta djurgårdslaget jag någonsin sett. Och då har jag sett rätt dystra lag också.
Då fanns det en supporterförening som stöttade i alla fall.... Undrar vart den är påväg nu

Almtorp och Carlsson är så jävla praktusla. Och alla förutom den jävla Järlan fattade det redan innan säsongen.
- andersson013
Epic att dom i vita tröjor som kallar sig hockeyspelare inte kan sätta två pass i följd.
Helt sjukt även att saiks backar är mer puckskickliga än våra "bästa" forwards...
Helt sjukt även att saiks backar är mer puckskickliga än våra "bästa" forwards...
Djurgårdare på landsbyggden
Skellefteå pissar ju ner laget fullständigt. De leker med oss.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Kanske dags att ta ut målvakten och försöka komma igen. Bara sex mål till vinst!
Vi skulle kanske försöka värva Salo. Han verkar inte rädd för att kicka folk om de inte presterar.
Alltid Oavsett - För evigt Djurgården
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Ja, något måste hända. Även om detta lag inte är något vidare lagbygge som inte kan nå några högre höjder så måste vi agera.Jim Morrison skrev:Oh, ja. Jag håller med dig fullständigt. En ryggradslös sportchef går inte att behålla. Helst skulle jag se att båda försvann innan nästa match.BOMBOM BOUCHARD skrev: Börjar bli lite less på det snacket faktiskt.
Är JJ sportchef eller inte?
Om han är det så är han ansvarig för nyförvärv och tränare.
Är han inte ansvarig utan det är Hardy som styr över honom tycker jag vi ska kasta ut JJ fortare än en grisblink.
Detta är oerhört pinsamt och smärtsamt.
En uppriktig ursäkt från laget och tränare är det minsta jag begär redan till imorgon här på hemsidan. (DIF TV där man får se personerna i ögonen och kolla om de har någon skam kvar i kroppen)
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
- Doyle
- Säsongskort: Ja
Tycker ändå vi gör en bra match. Vi har inte marginalerna med oss. Men grabbarna försökte och vi tar med oss den vilja och kampande vi visade till derbyt den 22 dec. Det är ju många matcher kvar och grabbarna är inställda på att göra en lika bra kämpamatch mot AIK.
För jag höra detta i intervjun med tränarna efter matchen så svarar jag inte för följderna av mitt handlande...
För jag höra detta i intervjun med tränarna efter matchen så svarar jag inte för följderna av mitt handlande...
Senast redigerad av Doyle den 2011-12-10 20:31:00, redigerad totalt 1 gånger.
Kommer sollefte genom lite enkelt?
Jag vet inte
Jag vet inte
Bryr dom sig ens? Jävla mysklubb, här får man göra lite hur och vad man vill.
När Cehlin är vår hetaste spelare, ja då är det något som är snett. Vart är Ölvestad? Vart är Tjärna? Åberg och Mika ska vi inte ens prata om..
När Cehlin är vår hetaste spelare, ja då är det något som är snett. Vart är Ölvestad? Vart är Tjärna? Åberg och Mika ska vi inte ens prata om..
- Jim Morrison
Jag vill höra att dom fullständigt sågar sig själva, samtidigt som dom ber om ursäkt till alla oss fans. Och jag är seriös.Doyle skrev:Tycker ändå vi hör en bra match. Vi har inte marginalerna med oss. Men grabbarna försökte och vi tar med oss den vilja och kampande vi visade till derbyt den 22 dec. Det är ju många matcher kvar och grabbarna är inställda på att göra en lika bra kämpamatch mot AIK.
För jag höra detta i intervjun med tränarna efter matchen så svarar bag inte för följderna av mitt handlande...
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.