What grinds your gears?
What grinds your gears?
•folk som inte tror på livet efter döden
•folk som chansar med enhandslyra när man kan safea med en tvåhandslyra
•Fyllon
• folk som nekar att fetma är en genetisk sjukdom
•Folk som smaskar
•PC och Android
•folk som chansar med enhandslyra när man kan safea med en tvåhandslyra
•Fyllon
•Folk som smaskar
•PC och Android
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: What grinds your gears?
Förklara gärna varför.haak skrev:•folk som inte tror på livet efter döden
Säg den glädje som varar
What grinds your gears?
retas bara liteDIF_Soldier skrev:Förklara gärna varför.haak skrev:•folk som inte tror på livet efter döden

-
Ska chansa lite här, vet inte om det finns någon överviktig härinne, men något jag seriöst stör mig på är feta som tycker synd om sig själva.... Allt som oftast är det ett missbruk som vilket som helst(se alkoholist, rökare och träningsnarkomaner), och det går att påverka. Bara man är envis nog! Jag personligt har en jävla förbränning och har alltid haft, så har ingen rutin inom området, MEN detta är vetenskapligt bevisat. Så ge fan att tycka synd om er och gör något åt problemet istället. Vi tycker ju inte synd om rökare eller hur? Vi undrar bara varför de tar livet av sig...
Just sayin
Just sayin
100% DJURGÅRDSJ***L
- DIF_Soldier
Jag gillar Betnér men här har han uppenbarligen sneglat lite för mycket på Ricky Gervais.Jockmaniac skrev:Ska chansa lite här, vet inte om det finns någon överviktig härinne, men något jag seriöst stör mig på är feta som tycker synd om sig själva.... Allt som oftast är det ett missbruk som vilket som helst(se alkoholist, rökare och träningsnarkomaner), och det går att påverka. Bara man är envis nog! Jag personligt har en jävla förbränning och har alltid haft, så har ingen rutin inom området, MEN detta är vetenskapligt bevisat. Så ge fan att tycka synd om er och gör något åt problemet istället. Vi tycker ju inte synd om rökare eller hur? Vi undrar bara varför de tar livet av sig...
Just sayin
Säg den glädje som varar
- swallat
folk på tuben som gnäller och verkar tro att vi hantverkare är giftiga och livsfarliga och, nej vi är bara lite skitiga för att du din gnälliga jäven ska kunna, Duscha, diska, dricka, laga mat, skita, slippa frysa och tvätta hemma
Suck för denna jävla säsong, så satans jävla uselt
Vänsterfilsklossar och folk som inte kan skilja på "De" och "Dem"!!!
Kärringar och gubbar som knappt kan ta sig fram, som absolut måste sitta långt bak i bussen. Sen blir dom helt överrumplade när dom inte hunnit fram till sin plats och bussen börjar köra. Det här gäller alltså när platserna längst fram är lediga.
Kollektivtrafik i allmänhet är rätt störande.
Kollektivtrafik i allmänhet är rätt störande.
Jag har kört mycket bil i USA, där kör man om på vilken sida man vill. Jag vet inte varför vi gör sådan big deal av att det måste köras om just på höger sida i Sverige. Jag anammar själv USA-regler och sedan dess har jag blivit en mycket mer harmonisk bilförare.Don66-2 skrev:Vänsterfilsklossar och folk som inte kan skilja på "De" och "Dem"!!!
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Hmm...VÄNSTER sida är det ju som gäller här annars...sensei skrev:Jag har kört mycket bil i USA, där kör man om på vilken sida man vill. Jag vet inte varför vi gör sådan big deal av att det måste köras om just på höger sida i Sverige. Jag anammar själv USA-regler och sedan dess har jag blivit en mycket mer harmonisk bilförare.Don66-2 skrev:Vänsterfilsklossar och folk som inte kan skilja på "De" och "Dem"!!!

Tror tom att vid fler filer och under 70km/h får du köra om på båda sidor i SverigeDon66-2 skrev:Hmm...VÄNSTER sida är det ju som gäller här annars...sensei skrev:Jag har kört mycket bil i USA, där kör man om på vilken sida man vill. Jag vet inte varför vi gör sådan big deal av att det måste köras om just på höger sida i Sverige. Jag anammar själv USA-regler och sedan dess har jag blivit en mycket mer harmonisk bilförare.Don66-2 skrev:Vänsterfilsklossar och folk som inte kan skilja på "De" och "Dem"!!!

- DIF_Soldier
Just det, så var det ja. Var nog lite tankespriddDon66-2 skrev:Hmm...VÄNSTER sida är det ju som gäller här annars...sensei skrev:Jag har kört mycket bil i USA, där kör man om på vilken sida man vill. Jag vet inte varför vi gör sådan big deal av att det måste köras om just på höger sida i Sverige. Jag anammar själv USA-regler och sedan dess har jag blivit en mycket mer harmonisk bilförare.Don66-2 skrev:Vänsterfilsklossar och folk som inte kan skilja på "De" och "Dem"!!!

Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
What grinds your gears?
När Malaga Fc värvar Zlatan och suarez i karrärläget på FIFA, så orealistisk...