Vem säger att det sitter i handlederna?SkönaDjurgårn skrev:Håller med, han har rätt stort glapp mellan lägsta- och högstanivå, om man säger så!-daniel- skrev:Det är ju just det som är grejen, när Boumedienne är som bäst håller han nästintill NHL-klass, och som sämst knappt Div3-klass. Nu tycker jag iofs att han som laget i övrigt höjt sig rejält senaste låt oss säga 10 omgångarna och formkurvan fortsätter att peka uppåt. Ifall det vänder nedåt för honom tänker jag skylla på avsaknaden av mustasch...SkönaDjurgårn skrev:BomBom är min nya favorit, när han spelar bra så är han ruskigt tuff, stabil och säker. OBS: ingen ironi i detta uttalande.
Jag skyller också på avsaknad av musche om han börjar spela dåligt nu. Tyckte han såg cool ut i den, haha...Pondusmusche!
Djurgårdens IF - Brynäs IF. 7/12 2011.
Re: Djurgårdens IF - Brynäs IF. 7/12 2011.
Jag är inte arg, och inte besviken.
- SkönaDjurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Its in the 'stache...Stulle skrev:Vem säger att det sitter i handlederna?SkönaDjurgårn skrev:Håller med, han har rätt stort glapp mellan lägsta- och högstanivå, om man säger så!-daniel- skrev:Det är ju just det som är grejen, när Boumedienne är som bäst håller han nästintill NHL-klass, och som sämst knappt Div3-klass. Nu tycker jag iofs att han som laget i övrigt höjt sig rejält senaste låt oss säga 10 omgångarna och formkurvan fortsätter att peka uppåt. Ifall det vänder nedåt för honom tänker jag skylla på avsaknaden av mustasch...SkönaDjurgårn skrev:BomBom är min nya favorit, när han spelar bra så är han ruskigt tuff, stabil och säker. OBS: ingen ironi i detta uttalande.
Jag skyller också på avsaknad av musche om han börjar spela dåligt nu. Tyckte han såg cool ut i den, haha...Pondusmusche!
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Kempe, Luleå? Kan du utveckla?Metal Machine skrev:Precis. Kempe hoppade inte direkt heller upp och ner av glädje när han reducerade till 4-2 mot Luleå tidigare i år.DIF_Soldier skrev:Jag tänkte samma sak - sedan mindes jag Widings 2-0 mot oss den 3/11 då han blev överlycklig.-daniel- skrev:Håller helt med och tänkte faktiskt också på det (dock inte när jag såg matchen på plats men i sammandraget efteråt).BOMBOM BOUCHARD skrev:Tycker Widing visar respekt vi sitt 4-2 mål.
I varje fall ser det då ut så även om han kanske inte medvetet menar det.
Men jag gillade Widing som person och detta gör inte saken sämre.
Iofs spelades matchen i Gävle då, men...
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
-
larsodelfalk
Kul med kommentarer men vad är nyheterna?
SAIK-DIF 8-1. Vi har problem.
Kul om någon ansvarig kunde kommentera.
Feta löner utan att göra rätt för dem.
Pinsamt....
LO
SAIK-DIF 8-1. Vi har problem.
Kul om någon ansvarig kunde kommentera.
Feta löner utan att göra rätt för dem.
Pinsamt....
LO