Otroligt att han kommer undan med en varning. Är inte detta ett klockrent skolboksexempel på diving (*) så vet jag inte riktigt vad..?Stadion skrev:Svedbergs patetiska filmning igår på länken:
http://en.wikipedia.org/wiki/Diving_(ice_hockey)
Otroligt att han kommer undan med en varning. Är inte detta ett klockrent skolboksexempel på diving (*) så vet jag inte riktigt vad..?Stadion skrev:Svedbergs patetiska filmning igår på länken:
Jag redigerade den lite:Stadion skrev:Svedbergs patetiska filmning igår på länken:
Edin skrev:Jag redigerade den lite:Stadion skrev:Svedbergs patetiska filmning igår på länken:
Men fan vad onödigt att ladda upp exakt samma klipp.Edin skrev:Jag redigerade den lite:Stadion skrev:Svedbergs patetiska filmning igår på länken:
Det finns gott om plats kvar på internet för löjliga videos, så du behöver inte oroa dig.DIF_Soldier skrev:Men fan vad onödigt att ladda upp exakt samma klipp.Edin skrev:Jag redigerade den lite:Stadion skrev:Svedbergs patetiska filmning igår på länken:
Äsch, hade ett sådant system funnits så hade ju typ 75% av alla klipp på youtube raderats. Tänk bara alla "This is Sparta"-videor, dom lär ju typ tillsammans utgöra 15% av alla videor på youtubeDIF_Soldier skrev:Men ha lite åtanke för tittaren. Borde finnas ett klipp av varje sak, inte mer. Finns det två tar man det i högst kvalitet. Youtube borde ordna det.
Ja, vilken vacker värld det hade varit.Salas skrev:Äsch, hade ett sådant system funnits så hade ju typ 75% av alla klipp på youtube raderats.DIF_Soldier skrev:Men ha lite åtanke för tittaren. Borde finnas ett klipp av varje sak, inte mer. Finns det två tar man det i högst kvalitet. Youtube borde ordna det.
Låter bara skitnödigt om du frågar mig. Tyckte redigering var tillräckligt för att få mig att dra på smilbanden!DIF_Soldier skrev:Ja, vilken vacker värld det hade varit.Salas skrev:Äsch, hade ett sådant system funnits så hade ju typ 75% av alla klipp på youtube raderats.DIF_Soldier skrev:Men ha lite åtanke för tittaren. Borde finnas ett klipp av varje sak, inte mer. Finns det två tar man det i högst kvalitet. Youtube borde ordna det.
Samma här. Störtskön redigering.Heaty skrev:Låter bara skitnödigt om du frågar mig. Tyckte redigering var tillräckligt för att få mig att dra på smilbanden!DIF_Soldier skrev:Ja, vilken vacker värld det hade varit.Salas skrev:Äsch, hade ett sådant system funnits så hade ju typ 75% av alla klipp på youtube raderats.DIF_Soldier skrev:Men ha lite åtanke för tittaren. Borde finnas ett klipp av varje sak, inte mer. Finns det två tar man det i högst kvalitet. Youtube borde ordna det.
Det där är väl inte Best of? Mäklaren har ju lugnat ner sig betydligt. Han var värre för några år sedan.Bjurre skrev:Best of Mäklaren
http://i42.tinypic.com/21b4plh.jpg
Jo jag vet men orkade inte leta så långt bak men har du tid o ork så släng gärna ihop en very best of Mäklarenandroid skrev:Det där är väl inte Best of? Mäklaren har ju lugnat ner sig betydligt. Han var värre för några år sedan.Bjurre skrev:Best of Mäklaren
http://i42.tinypic.com/21b4plh.jpg