Djurgårdens IF - Brynäs IF. 7/12 2011.
Re: Djurgårdens IF - Brynäs IF. 7/12 2011.
*bom* *bom - Boumedienne!
Måste hålla med i "hyllningskören". Josef har varit riktigt bra de senaste matcherna. Snälla, fortsätt så.. Och Wessalu, wow. Vilken räddning, vilken stämningshöjare! Måste säga att Mackan var het idag också. När han väl vill så kan i princip ingen ta pucken av honom. Satan vad han täcker pucken bra. Skönt att SSK-spetsen fick vara med och leverera lite idag.
Vad var det för pajjas till Läkeroltuggare som droppade handskarna med två sekunder kvar av matchen? Och Niklas Svedberg, fyfan vad jag hatar den människan..
Måste hålla med i "hyllningskören". Josef har varit riktigt bra de senaste matcherna. Snälla, fortsätt så.. Och Wessalu, wow. Vilken räddning, vilken stämningshöjare! Måste säga att Mackan var het idag också. När han väl vill så kan i princip ingen ta pucken av honom. Satan vad han täcker pucken bra. Skönt att SSK-spetsen fick vara med och leverera lite idag.
Vad var det för pajjas till Läkeroltuggare som droppade handskarna med två sekunder kvar av matchen? Och Niklas Svedberg, fyfan vad jag hatar den människan..
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Måste säga annars att matchens höjdpunkt var när en snubbe på Aktiv Sittplats vart upprörd och skulle hiva (tror jag, såg inte EXAKT vad som hände innan) hans öl mot isen när plastmuggen spricker i handen och han själv + några andra i närheten får hela biran över sig.
Så underbart sofistikerat och vackert.
Tycker synd om publikvärdarna som måste stå ut med såna drägg, en av dom fick ju nästan hela innehållet på sig. Fyfan.-daniel- skrev:Måste säga annars att matchens höjdpunkt var när en snubbe på Aktiv Sittplats vart upprörd och skulle hiva (tror jag, såg inte EXAKT vad som hände innan) hans öl mot isen när plastmuggen spricker i handen och han själv + några andra i närheten får hela biran över sig.
Härligt, satte hela månadslönen på det nu ska det firas!alext skrev:edit: löste sig med biljetter.
Sista Djurgårdsmatchen för mig på typ 5-6 veckor, vet inte ens om jag kommer kunna ha tillgång till att se matcherna via stream..
Tre poäng, 5-2!

Vissa människor alltså... hur lyckas han.. Gott man luktar efter den ''olyckan''.-daniel- skrev:Måste säga annars att matchens höjdpunkt var när en snubbe på Aktiv Sittplats vart upprörd och skulle hiva (tror jag, såg inte EXAKT vad som hände innan) hans öl mot isen när plastmuggen spricker i handen och han själv + några andra i närheten får hela biran över sig.
Granström var det som åkte ut, han fick nog av Nilson. Kallt av Nilson att stå emot där.lajjnus skrev:Vad var det för pajjas till Läkeroltuggare som droppade handskarna med två sekunder kvar av matchen? Och Niklas Svedberg, fyfan vad jag hatar den människan..
Så jävla surt att målvakter inte får tacklas annars ger jag mig fan på att någon hade proppat till Svedberg. Svag liten flicka, nästan värre än Jämtin.
SKönt att vinna "skitmatcher" men vad gör vi egentligen i pp? Inte ett skott på mål i 5-3..
Dagens garv var ju självklart liraren som häller ölen i nacken på sig själv - humor på hög nivå! Det var ingen som fick det på film?
Dagens garv var ju självklart liraren som häller ölen i nacken på sig själv - humor på hög nivå! Det var ingen som fick det på film?
Android "För övrigt anser jag att alla som köpt klackbiljett och inte står och sjunger pissar på DIF Hockey."
Äkta kärlek varar hela livet!
Djurgårdens IF - för evigt trogen
Äkta kärlek varar hela livet!
Djurgårdens IF - för evigt trogen
Vill inte vara någon viktig-petter men jag kan väl berätta min syn på händelsen.Mash skrev:Vissa människor alltså... hur lyckas han.. Gott man luktar efter den ''olyckan''.-daniel- skrev:Måste säga annars att matchens höjdpunkt var när en snubbe på Aktiv Sittplats vart upprörd och skulle hiva (tror jag, såg inte EXAKT vad som hände innan) hans öl mot isen när plastmuggen spricker i handen och han själv + några andra i närheten får hela biran över sig.
Granström var det som åkte ut, han fick nog av Nilson. Kallt av Nilson att stå emot där.lajjnus skrev:Vad var det för pajjas till Läkeroltuggare som droppade handskarna med två sekunder kvar av matchen? Och Niklas Svedberg, fyfan vad jag hatar den människan..
Så jävla surt att målvakter inte får tacklas annars ger jag mig fan på att någon hade proppat till Svedberg. Svag liten flicka, nästan värre än Jämtin.
Granström ska tackla Holm men denne duckar och försöker med en "höfttackling". Ungefär som Brad Marchand gjorde mot Sedin i våras. Något misslyckad då Granström enkelt bara faller över junisen Holm. Irritation hos Granström som börjar munhuggas med Holm och där kliver Jimmie in och står upp för sin lagkamrat. Granström slänger handskarna medan Jimmie står där och njuter av en fin Djurgårdskväll när idioten får åka av banan.
Trodde det var irrationer efter situationen nere i sarghörnet sekvensen innan med Nilson och Granström, såg inte Jimmie i den situationen, härligt att någon har ögonen med sigStruten skrev:Vill inte vara någon viktig-petter men jag kan väl berätta min syn på händelsen.Mash skrev:Vissa människor alltså... hur lyckas han.. Gott man luktar efter den ''olyckan''.-daniel- skrev:Måste säga annars att matchens höjdpunkt var när en snubbe på Aktiv Sittplats vart upprörd och skulle hiva (tror jag, såg inte EXAKT vad som hände innan) hans öl mot isen när plastmuggen spricker i handen och han själv + några andra i närheten får hela biran över sig.
Granström ska tackla Holm men denne duckar och försöker med en "höfttackling". Ungefär som Brad Marchand gjorde mot Sedin i våras. Något misslyckad då Granström enkelt bara faller över junisen Holm. Irritation hos Granström som börjar munhuggas med Holm och där kliver Jimmie in och står upp för sin lagkamrat. Granström slänger handskarna medan Jimmie står där och njuter av en fin Djurgårdskväll när idioten får åka av banan.

I vilket fall som helst så var det komiskt.
Var det du som sköt Svedberg?Lee Harvey Oswald skrev:Skön....t
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Ja Bom-Bom är bara för skön asså. Jag diggar honom hårt och han har en skön känsla för humor. Speciellt när han stötte in femman i öppen kasse. Jag höll på att garva ihjäl mig XD
- DIF_Soldier
Antal trådsidor vid vinst: ca 10-13.
Antal trådsidor vid förlust: 22+.
Just sayin'.
Just sayin'.
Säg den glädje som varar
- Daniel942
- Säsongskort: Ja
Alla är på Stureplan och firar.DIF_Soldier skrev:Antal trådsidor vid vinst: ca 10-13.
Just sayin'.

DIF!
Ja, det var mindre kul att få hans öl över hela mig. Kläder, klocka och skor helt neddränkta i öl.-daniel- skrev:Måste säga annars att matchens höjdpunkt var när en snubbe på Aktiv Sittplats vart upprörd och skulle hiva (tror jag, såg inte EXAKT vad som hände innan) hans öl mot isen när plastmuggen spricker i handen och han själv + några andra i närheten får hela biran över sig.
Var ingen direkt idé att bråka med honom heller med tanke på att han var stupfull och har säsongsbiljett bakom mig.
Hahaha tänkte på samma sakEdin skrev:Var det du som sköt Svedberg?Lee Harvey Oswald skrev:Skön....t

Klipp på mordet:
We can be Heroes http://www.youtube.com/watch?v=PTEj-uuLUw0
Flera matcher nu som man har låtit dom starta. En inte allt för dum gissning enligt mig själv iafMash skrev:Någon som har en aning varför fjärdekedjan startade i varje period? Tyckte det var jävligt skumt..
Och jävlar vad Bombom får speltid, fortfarande?! Kanske dags att varva ner lite och ge någon annan den speltiden?