Fattar inte varför ni blir besvikna om det inte är Falk, finns ju inget som säger att det inte kan bli han senare iaf. Ibland är vissa verkligen som riktiga cry babies. För övrigt (rätta mig om jag har fel) men det är väl ingen som fått sin tröja hissad så snabbt? Inte hos DIF iaf. Klart Falks ska upp men det kan lika gärna ske om 10 år. Kan mycket väl bli Challe trots att 2an redan hänger där.
Varför går man inte ut med vem det är? Varför ska det vara så hemligt?
Kolla i NHL, där går man ju ut med vem som ska få sin tröja hissad flera månader i förväg.
Om man vet vem det är som ska hyllas så hinner ju även JK, Fabriken osv. styra upp något eget att hylla vemdetnuärsomskahyllas.
Tycker det är lite konstigt att det ska vara så hemligt.
Ja-ke den andre skrev:Varför går man inte ut med vem det är? Varför ska det vara så hemligt?
Kolla i NHL, där går man ju ut med vem som ska få sin tröja hissad flera månader i förväg.
Om man vet vem det är som ska hyllas så hinner ju även JK, Fabriken osv. styra upp något eget att hylla vemdetnuärsomskahyllas.
Hissning sker den 24 januari, namnet kommer i morgon. Tiden borde räcka till
Ja-ke den andre skrev:Varför går man inte ut med vem det är? Varför ska det vara så hemligt?
Hissning sker den 24 januari, namnet kommer i morgon. Tiden borde räcka till
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Bara det faktum att bilden på DIF Hockeys artikel enbart innehåller personer som skrivit Falk så känns det ganska avslöjat redan nu vem det rör sig om.
Är det inte Falk mot all förmodan så är det ju Challe, men njae, det hade känts fel. Inte för att man ska glömma Challes prestationer i DIF, men det finns andra som står före i kön, som till exempel Falk och Ottosson (när hans dag väl är kommen). Även Linkan tycker jag ska stå före i kön, även om Linkan aldrig kommer få sin tröja hissad, tyvärr.