Frågetråden
Re: Frågetråden
Någon som har en länk eller vet något nytt hur det går för Nisse Ekman?? Har varken läst eller hört något den senaste tiden.
Bläddrade igenom mina youtube klipp och hittade denna
Lika sorgligt att se klippet varje gång. Men samtidigt underbart att se honom och ha dessa minnen från hans hockeykarriär.
Lika sorgligt att se klippet varje gång. Men samtidigt underbart att se honom och ha dessa minnen från hans hockeykarriär.
There is no I in TEAM!!!!
Re: Träningstider
Använd frågetråden.
Måndag 5, 10.40-12.00, Hovet
Tisdag 6, 10.40-12.00, Hovet
Onsdag 7, 19.00 DIF-Brynäs, Hovet
Torsdag 8, 10.40-12.00, Hovet
Fredag 9, 10.40-12.00, Hovet
Lördag 10, 18.30 Skellefteå-DIF, Skellefteå Kraft Arena
Söndag 11, Ledigt
Träningstider finns på startsidan, längst ner till vänster under "Nyheter" -> "Veckoschema".
Måndag 5, 10.40-12.00, Hovet
Tisdag 6, 10.40-12.00, Hovet
Onsdag 7, 19.00 DIF-Brynäs, Hovet
Torsdag 8, 10.40-12.00, Hovet
Fredag 9, 10.40-12.00, Hovet
Lördag 10, 18.30 Skellefteå-DIF, Skellefteå Kraft Arena
Söndag 11, Ledigt
Träningstider finns på startsidan, längst ner till vänster under "Nyheter" -> "Veckoschema".
Träningarna är väl fortfarande stängda?
Ja, det tror jag.Don66-2 skrev:Träningarna är väl fortfarande stängda?
Senaste jag hörde av honom var i här. Skulle vara skönt med en uppdatering.Bigge skrev:Någon som har en länk eller vet något nytt hur det går för Nisse Ekman?? Har varken läst eller hört något den senaste tiden.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Vad jag vet är de inte öppna för allmänheten nej.Don66-2 skrev:Träningarna är väl fortfarande stängda?
Expert.
Vems tröja kommer att hissas i taket den 24:e? Ragges? Nisses?
Hoppas verkligen att det är Ekmans.Jonssons skrev:Vems tröja kommer att hissas i taket den 24:e? Ragges? Nisses?
Finns det någon tråd där man kan skriva vad f*n som helst?
Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
Tycker Challes ska upp!!!
Falken och Ekman slutade väl för nyligen?
- SirDIFalot
Ekman eller Ragges? Give me a break...Challen skrev:Hoppas verkligen att det är Ekmans.Jonssons skrev:Vems tröja kommer att hissas i taket den 24:e? Ragges? Nisses?
Finns det någon tråd där man kan skriva vad f*n som helst?
Expert.
- SirDIFalot
Jag tror inte Challe kan hissas. Skulle se cp ut med två stycken nummer två i taket...mb81 skrev:Tycker Challes ska upp!!!
Expert.
- Lee Harvey Oswald
Tror mest på ....http://www.difhockey.se/spelarstats.php?id=1531
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Du har en poäng, men Challe är ju egentligen minst lika värdig att få sin tröja i taket son Falken.SirDIFalot skrev:Jag tror inte Challe kan hissas. Skulle se cp ut med två stycken nummer två i taket...mb81 skrev:Tycker Challes ska upp!!!
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
SirDIFalot skrev:Jag tror inte Challe kan hissas. Skulle se cp ut med två stycken nummer två i taket...mb81 skrev:Tycker Challes ska upp!!!
Håller med om att det skulle se lite konstigt ut men han måste väl ändå kunna få tröjan hissad. Falk är given iaf men inte än. Ragge har väl spelat för lite för en tröja i taket.
- SirDIFalot
5 SM-guld i modern tid borde befoga det jag.Edin skrev:Du har en poäng, men Challe är ju egentligen minst lika värdig att få sin tröja i taket son Falken.SirDIFalot skrev:Jag tror inte Challe kan hissas. Skulle se cp ut med två stycken nummer två i taket...mb81 skrev:Tycker Challes ska upp!!!
Men tyvärr har vi redan öst upp för många tröjor i taket. Ska väl inte nämna vilka jag inte tycker bör vara där. Men det är redan för många och är på väg att bli urvattnat. Nu har ju ett par på g också... Ölvestad och Ottosson.
Expert.