Rått väder - råttväder?carne skrev:Mycket folk väntas till Hovet ikväll.
http://www.aftonbladet.se/bostadinredni ... 3977236.ab
Hata aik
-
Re: Hata aik
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/a ... 3985740.ab
Aboo bror, hokki e farlig och sånt, men inte lika farlig som Tensta, jag svär!
Jag skulle så gärna vilja veta vad Mutumba verkligen sa, för det känns som att journalisten inslipat det en aning.AIK-mittfältaren Martin Mutumba:
– Det är väldigt svårt att avgöra. Hockeyn är farligare och tuffare, samtidigt är fotbollens dragningskraft större och lockar mer publik.
– Vill elitseriespelarna tjäna mycket har de en enklare väg till de stora pengarna i NHL, säger Mutumba med ett skratt. Det är tuffare för oss inom fotbollen att nå lika högt.
Aboo bror, hokki e farlig och sånt, men inte lika farlig som Tensta, jag svär!
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 3989305.ab
Huliganer dömda till fängelse
Bra att dom fick något iallafall.
Huliganer dömda till fängelse
Bra att dom fick något iallafall.
Avskaffa tre mot tre.
Dick och nemeth fajtas och får åka och sätta sig 5 +GM... hahahaha aik på väg att tappa också.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- SirDIFalot
Måste vara populärt när en spelare som anses vara en "stjärna" i laget har varit skadad en längre tid sedan direkt när han är tillbaka tar han en fight så han blir avstängd. När laget ligger illa till i tabellen.Magnutz skrev:Dick och nemeth fajtas och får åka och sätta sig 5 +GM... hahahaha aik på väg att tappa också.
Expert.
Jo, Dick stortrivs nog i modo.. känns lite larvigt nästan.SirDIFalot skrev:Måste vara populärt när en spelare som anses vara en "stjärna" i laget har varit skadad en längre tid sedan direkt när han är tillbaka tar han en fight så han blir avstängd. När laget ligger illa till i tabellen.Magnutz skrev:Dick och nemeth fajtas och får åka och sätta sig 5 +GM... hahahaha aik på väg att tappa också.

Robin: "Är det dålig hockey eller är du riktigt trött på ditt jobb ??"
Björn Forsgren: "Dålig hockey. Absolut inte trött på mitt jobb."
Fabio: "Tycker ändå det verkar vara rätt högt tempo av det man ser på tv."
Björn Forsgren: "Kanske blir jag påverkad av den trötta läktarstämningen."
Att läsa sportbladets journalisters kommentarer när aik spelar hockey är ganska roligt
Och så sist men inte minst:
Jesper: "Är det mycket folk på hovet?"
Björn Forsgren: "Nej det är det inte. Skulle tippa på strax under 4 000."
Björn Forsgren: "Dålig hockey. Absolut inte trött på mitt jobb."
Fabio: "Tycker ändå det verkar vara rätt högt tempo av det man ser på tv."
Björn Forsgren: "Kanske blir jag påverkad av den trötta läktarstämningen."
Att läsa sportbladets journalisters kommentarer när aik spelar hockey är ganska roligt

Och så sist men inte minst:
Jesper: "Är det mycket folk på hovet?"
Björn Forsgren: "Nej det är det inte. Skulle tippa på strax under 4 000."
Om jag var supporter till AIK skulle jag vara galen att jämnt få spela hemmamatch på söndag och inte lördag. Var inte särskilt hög stämning på vår söndagsmatch heller 

Losing all hope was freedom.
- SirDIFalot
Classy att aik-klacken att sjunga "låt han dö" när Anders Söderberg vårdas av sjukvårdare på isen.
Expert.
Re: Re: Hata aik
Mycket... Pajas-stämpel.SirDIFalot skrev:Classy att aik-klacken att sjunga "låt han dö" när Anders Söderberg vårdas av sjukvårdare på isen.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
4513 på läktaren idag. Det går framåt.. Eller?
Pinsamma gnägget, dock en fin tackling av den annars så katastrofalt genomusla Nemeth. Skulle hellre ha ett första powerplaybackpar med Lassen och André Mattsson, än den sopan i mitt lag.
Pinsamma gnägget, dock en fin tackling av den annars så katastrofalt genomusla Nemeth. Skulle hellre ha ett första powerplaybackpar med Lassen och André Mattsson, än den sopan i mitt lag.
100% DJURGÅRDSJ***L
- SirDIFalot
Verkligen. Sjukt överskattad.Jockmaniac skrev:4513 på läktaren idag. Det går framåt.. Eller?
Expert.
"Nära 4000 biljetter sålda till AIK-Luleå!
Vi räknar med mycket publik och bra tryck på Hovet imorgon när de norrländska björnarna kommer på besök. Senaste helgmatcherna har vi sålt över 1200 plåtar på plats"
Shit, nästan 4000 sålda! Dvs 1000 mer än säsongskorten för gnagets del = 1000 skoterraggare som har köpt?
Vi räknar med mycket publik och bra tryck på Hovet imorgon när de norrländska björnarna kommer på besök. Senaste helgmatcherna har vi sålt över 1200 plåtar på plats"
Shit, nästan 4000 sålda! Dvs 1000 mer än säsongskorten för gnagets del = 1000 skoterraggare som har köpt?
För övrigt anser jag att Solna ska förgöras.
Halvtomt Hovet alltså. Vilken stämning...Leijon skrev:"Nära 4000 biljetter sålda till AIK-Luleå!