Hypokondriskt, ja.carne skrev:Så en protest kommer att lyfta spelet?JohanPez skrev:De kryckor som vårt spel går på är inte tillräckligt eh?carne skrev:Snack om protest är bara larvigt. Det är nu laget behöver fansens <b>stöd</b> som mest.
Frågetråden
Re: Frågetråden
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Frågetråden
Ta det lugnt, jag skämtade ju bara. Är redan på plats inför matchen och jag har inga intentioner att göra något annat än att heja på DIF.carne skrev:Så en protest kommer att lyfta spelet?JohanPez skrev:De kryckor som vårt spel går på är inte tillräckligt eh?carne skrev:Snack om protest är bara larvigt. Det är nu laget behöver fansens <b>stöd</b> som mest.
Frågetråden
Jag hoppas att skämtet gick fram även där annars är det väl tråkiga och bokstavliga vi ska vara i fortsättningen.Magnutz skrev:Hypokondriskt, ja.carne skrev:Så en protest kommer att lyfta spelet?JohanPez skrev:De kryckor som vårt spel går på är inte tillräckligt eh?carne skrev:Snack om protest är bara larvigt. Det är nu laget behöver fansens <b>stöd</b> som mest.
Då har jag i så fall rätt att gnälla på ord som 'minutrar' och 'amerikanare'

skämtet gick väl fram och jag körde på det också.JohanPez skrev:Jag hoppas att skämtet gick fram även där annars är det väl tråkiga och bokstavliga vi ska vara i fortsättningen.Magnutz skrev:Hypokondriskt, ja.carne skrev:Så en protest kommer att lyfta spelet?JohanPez skrev:De kryckor som vårt spel går på är inte tillräckligt eh?carne skrev:Snack om protest är bara larvigt. Det är nu laget behöver fansens <b>stöd</b> som mest.
Då har jag i så fall rätt att gnälla på ord som 'minutrar' och 'amerikanare'

Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Frågetråden
Bra att vi är på samma tåg, rent "bildmässigt" alltsåMagnutz skrev:skämtet gick väl fram och jag körde på det också.JohanPez skrev:Jag hoppas att skämtet gick fram även där annars är det väl tråkiga och bokstavliga vi ska vara i fortsättningen.Magnutz skrev:Hypokondriskt, ja.carne skrev:Så en protest kommer att lyfta spelet?JohanPez skrev: De kryckor som vårt spel går på är inte tillräckligt eh?
Då har jag i så fall rätt att gnälla på ord som 'minutrar' och 'amerikanare'Tyckte det var kul. Tyvärr finns det rätt många som har brister i ordkunskap i landet så.. Men rent hypokondriskt så borde en del förstå skämtet.

Någon som vet ifall ölve, mackan, otto mfl tröjor kommer upp på auktion också?
Samt ifall någon av deras kommer upp på shopen, så man kan köpa dom direkt där?
Samt ifall någon av deras kommer upp på shopen, så man kan köpa dom direkt där?
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Kan någon skaka fram bilden på Hardy's anteckningsblock från ifjol? Den när man ser allt som står på pappret?
Expert.
http://www.kuriren.nu/img/2011/3/17/5843810.jpg ?SirDIFalot skrev:Kan någon skaka fram bilden på Hardy's anteckningsblock från ifjol? Den när man ser allt som står på pappret?
No Rules In The Animal Kingdom
- SirDIFalot
Den var det ja!carne skrev:http://www.kuriren.nu/img/2011/3/17/5843810.jpg ?SirDIFalot skrev:Kan någon skaka fram bilden på Hardy's anteckningsblock från ifjol? Den när man ser allt som står på pappret?

Expert.
- mannge
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Kontakt:
Vet inte om denna frågan varit uppe tidigare. Men...
Vet någon hur det gäller under JVM. Betalar Djurgården ut löner för våra juniorer som medverkar i JVM då dessa missar 5-6 matcher för oss? Borde inte vara fallet, men vill gärna veta.
Edit: givetvis endast under tiden de är iväg.
Vet någon hur det gäller under JVM. Betalar Djurgården ut löner för våra juniorer som medverkar i JVM då dessa missar 5-6 matcher för oss? Borde inte vara fallet, men vill gärna veta.
Edit: givetvis endast under tiden de är iväg.
Blue Brigade A11
Frågetråden
Tack för bakgrundsbilden till telefonen, den sitter som en smäck!carne skrev:http://www.kuriren.nu/img/2011/3/17/5843810.jpg ?SirDIFalot skrev:Kan någon skaka fram bilden på Hardy's anteckningsblock från ifjol? Den när man ser allt som står på pappret?

Vad har hänt med Wesslau han sjunker som en sten i räddnings procent !?
90,99% Innan Tre kronor uppehållet var han på 92,62%
Kanske behöver vila ?
Kanske behöver vila ?

Frågetråden
Tror att det är svårt att prestera på topp en längre tid om man till slut inser att det inte spelar någon roll hur mycket man kämpar då antingen backar eller forwards sumpar matcherna lik förbannat. Förhoppningen är självfallet om nu detta stämmer att någon lär sig göra mål regelbundet/vi tar in någon som kan och att backarna checkar in på Karolinska och genomgår någon sorts ryggradstransplantation.roj skrev:Vad har hänt med Wesslau han sjunker som en sten i räddnings procent !?
Kanske behöver vila ?