Luleå HF - Djurgårdens IF, 3/12 2011
- Jim Morrison
Re: Luleå HF - Djurgårdens IF, 3/12 2011
Nu kommer Luleå inte ge bort något mer mål till oss, så vi får nog hoppas på att sargen hjälper oss igen. Eller isen kanske.
Senast redigerad av Jim Morrison den 2011-12-03 17:54:11, redigerad totalt 1 gånger.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Vilken back var det som tyckte synd om sig själv där i hörnan vid målet?
Är det inte rätt sjukt hur vi konstant denna säsongen har haft så svårt i period 1, så lätt i period 2 och återigen så svårt i period 3? Kan bara inte vara en slump.
Gissa.... Kyle!MGC skrev:Vilken back var det som tyckte synd om sig själv där i hörnan vid målet?
Alltså allvarligt, är Hardy helt jävla väck eller? Kyle spelar KONSTANT och blir bortgjord alt. gör misstag i precis varje byte. Helt otroligt. En dyngrak Laserturken hade fan varit bättre som coach.
Trista är att nu blir det torsk, men typ bara med 1 mål eller i sudden/straffar.. och då tycker ändå vår ledning att vi gjort en godkänd match och allt är helt enligt plan! :/
Sen ligger vi på nedflytt efter dagens alla matcher men det skiter ledningen att kolla på, "Vi gjorde ju ändå en kämpainsats i Luleå och torskade bara med uddamålet!"
orka...
Sen ligger vi på nedflytt efter dagens alla matcher men det skiter ledningen att kolla på, "Vi gjorde ju ändå en kämpainsats i Luleå och torskade bara med uddamålet!"
orka...
Jag är chockad 

Man föds som Djurgårdare, allt annat är förlossningsskador!
Zibbe, klapp klapp
Vad händer? Gjorde vi nyss ett mål, som INTE var en bjudning? 

- Jim Morrison
Haha, som på beställning.jensa85 skrev:Nu skiter jag fullständigt i under vilka omständigheter men Mika Zibanejad är verkligen INTE bra. Lyckas han med någonting överhuvudtaget på isen?
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- SkönaDjurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Det har laget behover en ny tranare, ny sportchef och en valdigt duktig psykolog.
Weiiii, ledning! Inga fler BP nu bara...
Weiiii, ledning! Inga fler BP nu bara...
- Lee Harvey Oswald
Vilket fjösigt drag skott...
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Varför spelar Fimpen, Brodin tillsammans medans Kempe & Tim får spela vartannat byte?