warrant skrev:Hardy Nilsson och Jan Järlefeldt har försört DIF hockey med sitt fuskbygge.
Kan inte alla bara sluta leka med laddade ord. Var mer konkret om det ska finns någon mening öht att skriva och inte minst läsa skitet.
Ja, det är tråkigt att vi ligger under. Precis som Tjärna säger så är vi hyfsat med i början men dom får två relativt enkla puckar.
Den stora frågan jag ställer mig är varför vi inte är mer desperata där ute. Luleå är på säker mark, vi är det inte. Jag vill se lite jävlaranamma av spelarna, nu ser det ut som att de åker runt och funderar på hur de ska krydda sin taco i kväll.
Är Wesslau den som räddar oss ? När då, nästa match ? Han slänger in puckarna.
Jag är inte änns besviken, jag har räknat med det värsta, det gjorde jag efter match Två. Men hockeykunnig som man är så verkar man vara steget före både detta forum, hockeyledningen och spelarna själva. Kanske dags att inse att det inte håller att bara kunna åka skridskor, det finns en klubba och en puck också.
Orättvist nämnde nån, antingen så är du bara fruktansvärt inkompetent eller så är du bara fullständigt enögd på hur hockey ska spelas. Djurgården har varit klart med i själva spelet, men turnovers ingår i spelet. Det kallas kvalitè och brist på kunnande från spelarna.
Börjar bli rätt roligt innan varje match när tränarintervjuerna hålls. Motståndartränaren säger alltid att det är roliga matcher mot DIF, tro det ja, open ice hockey och turnovers hela tiden.
Nu sa precis Tjärnqvist, jag tycker vi är bra me, men släpper in 2 billiga mål. läs då rad 4 vad jag skrev i inlägget, M.Tjärnqvist är precis lika smart som diverse förstå sig påare härinne.
Julshow i cloetta center snart, undra om grabbarna ska va me!
Du verkar riktigt mysa här inne nu när några personer enligt dig haft fel! Grattis!
Vi har varit på gång några matcher men idag är första perioden katastrof så klart.
Går vi ekonomiskt back efter det här året så hoppas jag ledningen betalar den med egna pengar, alternativt jobbar ideelt resten av säsongen. Jag hoppas ni skäms när ni får era lönekuvert, för inte fan är ni värda mer än en påse hästskit.
Fyfan säger jag bara......
Så slutar våran VD som är den enda som gör nåt positivt. Luktar illa när han säger upp sig :/.
Caveman skrev:Det är Hardys sista säsong i DIF.... Men Järlan däremot...?
Såklart Järlan ska vara kvar han har ju faktiskt lockat hit stjärnor som Mattias Carlsson och Jonas Almtorp
Mattias Carlsson är nog den största floppen i det här laget så här långt. Synd att han inte var klar för aik när Frasse skrev att han var det. Fast det så klart, där hade han väl redan varit uppe i 15 mål.
Är Wesslau den som räddar oss ? När då, nästa match ? Han slänger in puckarna.
Jag är inte änns besviken, jag har räknat med det värsta, det gjorde jag efter match Två. Men hockeykunnig som man är så verkar man vara steget före både detta forum, hockeyledningen och spelarna själva. Kanske dags att inse att det inte håller att bara kunna åka skridskor, det finns en klubba och en puck också.
Orättvist nämnde nån, antingen så är du bara fruktansvärt inkompetent eller så är du bara fullständigt enögd på hur hockey ska spelas. Djurgården har varit klart med i själva spelet, men turnovers ingår i spelet. Det kallas kvalitè och brist på kunnande från spelarna.
Börjar bli rätt roligt innan varje match när tränarintervjuerna hålls. Motståndartränaren säger alltid att det är roliga matcher mot DIF, tro det ja, open ice hockey och turnovers hela tiden.
Nu sa precis Tjärnqvist, jag tycker vi är bra me, men släpper in 2 billiga mål. läs då rad 4 vad jag skrev i inlägget, M.Tjärnqvist är precis lika smart som diverse förstå sig påare härinne.
Julshow i cloetta center snart, undra om grabbarna ska va me!
Du verkar riktigt mysa här inne nu när några personer enligt dig haft fel! Grattis!
Vi har varit på gång några matcher men idag är första perioden katastrof så klart.
Återigen grattis till en så fantastisk lördag!
Troligtvis är min mycket sämre än din. Du accepterar det som en looser gör, jag gör det inte. Frågan är vem som ska få hundhuvudet, nej jag är inte DFG, jag är en som betalar bra mycket pengar till det jag älskar över allt annat. Men när man inte får kärlek tillbaka utan bara skit och återigen skit så brister det. Precis som ett vanligt förhållande, bara det att min kärlek är oändlig, men just nu olycklig...
warrant skrev:Hardy Nilsson och Jan Järlefeldt har försört DIF hockey med sitt fuskbygge.
Kan inte alla bara sluta leka med laddade ord. Var mer konkret om det ska finns någon mening öht att skriva och inte minst läsa skitet.
Ja, det är tråkigt att vi ligger under. Precis som Tjärna säger så är vi hyfsat med i början men dom får två relativt enkla puckar.
Den stora frågan jag ställer mig är varför vi inte är mer desperata där ute. Luleå är på säker mark, vi är det inte. Jag vill se lite jävlaranamma av spelarna, nu ser det ut som att de åker runt och funderar på hur de ska krydda sin taco i kväll.
Såg du fram till luleås 1-0?
Så ska det se ut, sedan tappar man allt...som vanligt,
Inte så konstigt egentligen, varenda spelare känner vart åt det hela lutar varje gång enkla mål trillar in, typ -jahaa, nu igen...
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
det sorgliga är att när vi ligger hjälplöst sist i serien kommer mongona säga att det bara handlar om tillfälligheter, det vänder, vi byter tebax till röda tröjor, fortsätter torska och absolut inga värvningar kommer att göras, vi får spela kvalserie där vi med nöd och näppe kommer 2:a efter Växjö då vi slog Örebro med 5-4 efter förlängning i sista matchen
Suck för denna jävla säsong, så satans jävla uselt
Dags att styra upp detta nu. Sluta förstöra fokus med tweets och annan skit. Dags att stänga skyltfönstret ett tag och fokusera på hockey. Bara hockey. Endast hockey.
Känns för jävligt att säga men jag hoppas på en förlust idag. Jag hoppas på fortsatta förluster ända tills den dagen någonting händer i Djurgårdens IF, för den här uppsättningen har bevisat att man inte klarar av att vända på det här. Bort med trötte Hardy.