"Svackan" var ju snarare just den fart vi fick upp mot Modo, nu är det som vanligt igen!Kentta skrev:Jag förväntade mig att DIF skulle fortsätta jobba med den där farten och energin som vi hade mot Modo, men allt det där verkar vara som bortblåst idag. Men såna här svackor kommer väl, det KAN vara tillfälligt bara. Förhoppningsvis.
HV71 - Djurgårdens IF, 1/12 2011
Re: HV71 - Djurgårdens IF, 1/12 2011
Det där måste ju till och med du förstå att det inte stämmer.Capcash skrev:Svackan var ju snarare just den fart vi fick upp mot Modo, nu är det som vanligt igen!Kentta skrev:Jag förväntade mig att DIF skulle fortsätta jobba med den där farten och energin som vi hade mot Modo, men allt det där verkar vara som bortblåst idag. Men såna här svackor kommer väl, det KAN vara tillfälligt bara. Förhoppningsvis.
"till och med"... . tack, kul du känner mig så väl!Kentta skrev:Det där måste ju till och med du förstå att det inte stämmer.Capcash skrev:Svackan var ju snarare just den fart vi fick upp mot Modo, nu är det som vanligt igen!Kentta skrev:Jag förväntade mig att DIF skulle fortsätta jobba med den där farten och energin som vi hade mot Modo, men allt det där verkar vara som bortblåst idag. Men såna här svackor kommer väl, det KAN vara tillfälligt bara. Förhoppningsvis.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Btw: Inget förvånande att det var Claesson som agerade kon vid Hv´s mål. Så fruktansvärt dålig spelförståelse han har. Rundad gång på gång. Läsa spelet någongång?
Undra om det skulle varit mer livat om en viss 78 hade agerat lika uselt.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
- Lee Harvey Oswald
Vilken tragisk sörja detta är.
Minst 100 gånger denna match har (främst DIFspelare) tittat ner vid fötterna för att försöka hitta vart pucken tog vägen.
Parodi på sporten jag älskar
bra, Modo går mot 3p
Minst 100 gånger denna match har (främst DIFspelare) tittat ner vid fötterna för att försöka hitta vart pucken tog vägen.
Parodi på sporten jag älskar
bra, Modo går mot 3p
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Grapparna ser mest taggade ut på att åka och byta....
på ledin!
Klubertanz e ett jävla skämt, så jävla dålig. Inte ett rätt
Claessons nya jobb?BOMBOM BOUCHARD skrev:Btw: Inget förvånande att det var Claesson som agerade kon vid Hv´s mål. Så fruktansvärt dålig spelförståelse han har. Rundad gång på gång. Läsa spelet någongång?
http://www.imdb.com/title/tt0120484/
Hans mamma är ungefär som vi mot Bom-Bom allt är djävulens fel

There is no I in TEAM!!!!
- super djurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Vilken idiot till domare, en hakning och en tripping "missar" han
Senast redigerad av super djurgårn den 2011-12-01 20:53:16, redigerad totalt 1 gånger.
- Jim Morrison
Klubertanz har näst mest istid i Djurgården och sjunde mest i hela Elitserien. Sjukt.haak skrev:Klubertanz e ett jävla skämt, så jävla dålig. Inte ett rätt
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Vad i helvete vad det där för backchecking?
Avgå alla.
Avgå alla.
- Jim Morrison
Haha, så bedrövligt, så bedrövligt.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Såja, det var det här man väntade på.. Bara hoppas att spelarna kan tända till nu
*Hoppet är det sista som överger än*

*Hoppet är det sista som överger än*
Man föds som Djurgårdare, allt annat är förlossningsskador!