diftobbe89 skrev:Självklar seger, kan dock bli efter overtime eller straffar.
Fasth ne, säger 2-5.!
Nilson x2
Åberg
Boumedienne
MT
Neh, han bröt foten & är troligtvis inte med
Odiskutabelt svår match, som alltid i köping.
Men det jag lärt mig av DIF denna säsong är att man är totalt opålitliga, man vet i princip aldrig vad man kan förvänta sig, eller när man tror att man vet det så blir det alltid tvärt om (eller jaa, det är ju samma sak... )
Tror dom själva blir lika överaskade varje match, säkert ett spännande jobb
Så den helt ologiska DIF-logiken säsongen 2011/2012 säger alltså vinst efter straffar
Hv-DIF 2-3
Måste vara oerhört skoj att redigera vad andra skriver
Vi vinner imorgon eller på Lördag, men jag skulle säga imorgon!
Djurgårn fortsätter alltså förvåna.
Metal Machine skrev:Eftersom Modo-tråden är låst...
Helt sjuk match i går. Brorsan ringde precis efter slutsignalen och sa precis det jag hade suttit och muttrat för mig själv hela kvällen: Hur f-n kan vi förlora i kväll? Och på det här sättet? Fullständigt bisarrt!
Men, konstaterade vi, nu åker vi väl när till JKPG, blir utspelade och passar på att råna dem på samtliga tre poäng. Under tiden befinner jag mig långt därifrån, i berusat tillstånd, i väntan på att det som kanske kan bli årets höjdpunkt ska dra igång, varför jag troligen besparas den nervpersen.
En allmän fundering sen... Är detta ett forum för hockeytokar eller stoiker? Just sayin...
Det var lite väl hett ett tag i den tråden. Nu är det lugnt igen och tråden således upplåst.
Herregud, senast vi tog en 3 poängare på bortais var mot Timrå i slutet på september när Mackan turligt avgjorde med sitt dunderskott med knappa halvminuten kvar. Helt sjukt vad vi haft många "nära-men-ändå-så-långt-borta" matcher efter det.
Dags för en 3 poängare i dag? Finns ju inte mycket som talar för det, mer än just det...att ingenting talar för 3 pinnar.
Metal Machine skrev:Eftersom Modo-tråden är låst...
Helt sjuk match i går. Brorsan ringde precis efter slutsignalen och sa precis det jag hade suttit och muttrat för mig själv hela kvällen: Hur f-n kan vi förlora i kväll? Och på det här sättet? Fullständigt bisarrt!
Men, konstaterade vi, nu åker vi väl när till JKPG, blir utspelade och passar på att råna dem på samtliga tre poäng. Under tiden befinner jag mig långt därifrån, i berusat tillstånd, i väntan på att det som kanske kan bli årets höjdpunkt ska dra igång, varför jag troligen besparas den nervpersen.
En allmän fundering sen... Är detta ett forum för hockeytokar eller stoiker? Just sayin...
Det var lite väl hett ett tag i den tråden. Nu är det lugnt igen och tråden således upplåst.
Pyts klart man är lite förbannad då och då, men en timeout kanske va precis vad vi behövde
Du får vänta några timmar Android, har en känsla av att det kan bli en hel del sågande ikväll också. Tills dess finns jag på massagebänken poppandes valium
HV, som var det nya FBK, vacker inte lika starka kanslor den har sasongen da Liv har omkommit (tycker synd om allihop dar nere) och Laine och M. Thornberg har lamnat. Nu kanns det lite mer meh...
Tror det blir en jamn match, typ 4-3 till nagot lag. Hoppas vi drar det langsta straet och isafall gor Zibanejad GWG. Skont med game igen! En dags uppehall ar for mycket.
Samma lag som sist. Enda ändringen är att Carlsson är med som extraspelare istället för Philip Holm. Korkat beslut enligt mig. Bör alltid ha en extraforward och en extraback.