Djurgårdens IF - MODO, 29/11 2011

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Jockmaniac
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Djurgårdens IF - MODO, 29/11 2011

Inlägg av Jockmaniac »

-daniel- skrev:
Jockmaniac skrev: Lee Harvey och Daniel som uppenbarligen har en obotlig suktan efter att känna sig "vuxna", annars hade ni inte tjatat om ålder, då det fullständigt kvittar om man kan hantera det svenska språket. Jag är 20 år och klarar det galant, några invändningar?
Nu vet jag inte riktigt när jag nämnt ålder senast, men det du skriver här ovan belyser lite själva problemet. Hur man stavar och hanterar det svenska språket har föga med mognadsgrad att göra. :lol:
Kan dra det såhär, ålder och att visa känslor har inte någonting med mognad att göra heller. Hade en 50-åring brevid mig sist och han skrek: "Jävla kass målvakt" med adress Wesslau efter 0-1 målet.

Du har nämnt ålder vid flertalet inlägg och det vet du också. Men slut på argument i debatter brukar leda till sånt så jag gråter mig inte sömnlös, tyvärr Daniel....
100% DJURGÅRDSJ***L
Jockmaniac

Inlägg av Jockmaniac »

jensa85 skrev:
Jockmaniac skrev:
Shitkicker skrev:
Jockmaniac skrev:Text
"Jag är 20 år och jag klarar det galant.."

Tack för den detaljen. Jag har undrat.
Ta onödiga personliga kommentarer i PM istället. Ska jag svara på alla sådana här inlägg ovan härinne så blir vi alla gråhåriga.

Ta hand om dina barn istället för att sprida din fylledynga till mig, vore olyckligt om Bris och Socialen skulle få jobba extra för att du blir provocerad av mina inlägg...
På tal om onödiga personliga kommentarer :?:
Dåså alla inblandade i den här ytterst konstruktiva meningsutväxlingen. Dags att sluta. //Mod.

Onödigt att skriva både PM och ett inlägg här eller va säger du? Vill ha så lite kontakt med sådana som möjligt. Antar att det kommer regna fler sådana irrelevanta kommentarer härinne om jag inte ber dem att skriva ett PM så jag kan ta bort dem direkt!
100% DJURGÅRDSJ***L
Användarvisningsbild
Lee Harvey Oswald

Inlägg av Lee Harvey Oswald »

Jockmaniac skrev:
-daniel- skrev:
Jockmaniac skrev: Lee Harvey och Daniel som uppenbarligen har en obotlig suktan efter att känna sig "vuxna", annars hade ni inte tjatat om ålder, då det fullständigt kvittar om man kan hantera det svenska språket. Jag är 20 år och klarar det galant, några invändningar?
Nu vet jag inte riktigt när jag nämnt ålder senast, men det du skriver här ovan belyser lite själva problemet. Hur man stavar och hanterar det svenska språket har föga med mognadsgrad att göra. :lol:
Kan dra det såhär, ålder och att visa känslor har inte någonting med mognad att göra heller. Hade en 50-åring brevid mig sist och han skrek: "Jävla kass målvakt" med adress Wesslau efter 0-1 målet.

Du har nämnt ålder vid flertalet inlägg och det vet du också.
Men slut på argument i debatter brukar leda till sånt så jag gråter mig inte sömnlös, tyvärr Daniel....
Ok, säg till när den startar bara, jag är beredd.

Har nämnt ålder i nåt sammanhang, senast i snacket om att söndagar är en kass matchdag
(eller som jag tycker en alldeles utmärkt),
Kan dock inte komma ihåg att jag gissat på din ålder nån gång,
Men du är ganska förutsägbar (iaf här på forumet) och förbannat onyanserad så hade du varit äldre än Mats Sundins 2-1 mot CCCP hade jag nästan oroat mig över din hälsa
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Jockmaniac

Inlägg av Jockmaniac »

Lee Harvey Oswald skrev:
Jockmaniac skrev:
-daniel- skrev:

Du har nämnt ålder vid flertalet inlägg och det vet du också.
Men slut på argument i debatter brukar leda till sånt så jag gråter mig inte sömnlös, tyvärr Daniel....
Ok, säg till när den startar bara, jag är beredd.

Har nämnt ålder i nåt sammanhang, senast i snacket om att söndagar är en kass matchdag
(eller som jag tycker en alldeles utmärkt),
Kan dock inte komma ihåg att jag gissat på din ålder nån gång,
Men du är ganska förutsägbar (iaf här på forumet) och förbannat onyanserad så hade du varit äldre än Mats Sundins 2-1 mot CCCP hade jag nästan oroat mig över din hälsa
Har inte sagt att jag för någon debatt, skriver bara att det är ett sånt beteende det har börjat dyka upp här på forumet. En sorts "amen durå" nivå på det hela och då tar man det som kommer närmast till hands, exempelvis: "Du är tjock" eller "Bolibompa är slut gå och lägg dig". Då har man hamnat lite snett enligt min mening. Sen har du uppenbart bara valt att läsa de inlägg du anser dig ha nytta av i din kritik mot mig men jag kunde inte bry mig mindre. Enda visdomsordet jag har åt dig är, granska dig själv innan du kallar någon "onyanserad", denna innebörd har dykt upp i de flesta av dina senaste angrepp mot mig...

Appropå min hälsa som du verkar lite intresserad av så svarar jag kort och gott: "Det är noterat!"
Senast redigerad av Jockmaniac den 2011-11-30 18:21:02, redigerad totalt 1 gånger.
100% DJURGÅRDSJ***L
Shitkicker

Inlägg av Shitkicker »

Jockmaniac skrev:
Shitkicker skrev:
Jockmaniac skrev:Text
"Jag är 20 år och jag klarar det galant.."

Tack för den detaljen. Jag har undrat.
Ta onödiga personliga kommentarer i PM istället. Ska jag svara på alla sådana här inlägg ovan härinne så blir vi alla gråhåriga.

Ta hand om dina barn istället för att sprida din fylledynga till mig, vore olyckligt om Bris och Socialen skulle få jobba extra för att du blir provocerad av mina inlägg...

Du är tvivelsutan villig att träffas öga mot öga och diskutera den här saken?
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

Avbryt skitsnacket nu gossar. Ny matchtråd öppen.

Edit: Glömde smiley. 8)
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

Tråden verkar ha upphört att fungera som det är tänkt. Jag låser den nu. Anledning: Verbalt slagsmål.

Låste upp efter att känslorna svalnat något.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Skriv svar