Djurgårdens IF - MODO, 29/11 2011
Re: Djurgårdens IF - MODO, 29/11 2011
som jag trodde fick alla i mot mej. tack
Dick Axelsson?Berglund skrev:som jag trodde fick alla i mot mej. tack
Dick Axelsson?
Berglund skrev:Dick Axelsson?
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
hmmm kanske ska lämmna det här forumet då, bye
Se så, ryck upp dig. Det är alltid kul att skoja med inlägg som är konstigt/oklart formulerade eller nedlusade med stavfel. Ta det med en nypa salt - det går till så här på detta forumet - speciellt efter en förlust.Berglund skrev:hmmm kanske ska lämmna det här forumet då, bye
En användare antydde att din kunskap angående det svenska språket inte är på topp och en annan visade sin uppskatting av den förstes svar genom två glada gubbar. Du verkar inte vara så gammal men tänk till två gånger innan du skriver och förstå att alla människor är olika och ser saker på olika sätt. Det finns säkert några här som håller med om vad du skrev och såklart så finns det dem som inte gör det. Sån't är livet. Det kommer alltid att finnas folk som är emot något du gör eller tycker.Berglund skrev:som jag trodde fick alla i mot mej. tack
(Fan, är man förälder eller?)
Sen skriver du inte så värst bra vilket alltid är en dålig egenskap på internetforum.
Jo du har säkert rätt, är rätt så besviken själv på hur det gick i dag, jag brinner så för Djurgården och när vi inte vinner så deppar jag tills vi vinner igen, låter konstigt va?
Det vart hårt för Dicken på Cosmopol igår...

För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Äh. Sån där offermentalitet klär inte en Djurgårdare. Jag kan hålla fast Mäklaren så får du örfila upp honom med en grov falukorv?Berglund skrev:hmmm kanske ska lämmna det här forumet då, bye
Scans Deli med 68% kött? Den är lite stabbigare och lär kännas efter ett par daskningar.Shitkicker skrev:Äh. Sån där offermentalitet klär inte en Djurgårdare. Jag kan hålla fast Mäklaren så får du örfila upp honom med en grov falukorv?Berglund skrev:hmmm kanske ska lämmna det här forumet då, bye
Den ifrån Trångvikens Chark är dock valet av korv när man ska ge någon en lavett, med 104% kötthalt så har den en tyngd som saknar motstycke bland andra charkuterier.Magnutz skrev:Scans Deli med 68% kött? Den är lite stabbigare och lär kännas efter ett par daskningar.Shitkicker skrev:Äh. Sån där offermentalitet klär inte en Djurgårdare. Jag kan hålla fast Mäklaren så får du örfila upp honom med en grov falukorv?Berglund skrev:hmmm kanske ska lämmna det här forumet då, bye
http://www.svd.se/mat-och-vin/korven-so ... 621560.svd
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Egentligen inte. Gäller bara att man har lite perspektiv på det hela.Berglund skrev:Jo du har säkert rätt, är rätt så besviken själv på hur det gick i dag, jag brinner så för Djurgården och när vi inte vinner så deppar jag tills vi vinner igen, låter konstigt va?
Men när jag tänker på denna höst så är det bara Hagrids ord i den första Potter-filmen som dyker upp i huvudet:
Det var mörka tider Harry, mörka tider.
Fyfan, vilken jävla tortyr. Fick ur lite ilska vid "fighten" i andra,som tur var, annars skulle stans befolkning gått osäker...
Anledningen till det plötsliga trycket var väl att alla var så jävla less. Dock förstår jag inte, minuterna innan matchen startade så var det sjukt bra tryck, sen bestämde sig 80% av klacken att gräva ner sig i mobilerna och hålla käft. Konstigt. Helt plötsligt förlorade de på Doodle jump och vips, vi får till ett jävla tryck. Vi har sån jävla kapacitet att höras upp till Ö-viks mörka renstall, om bara folk skulle försöka lite till.
Att hälften går med 2 min kvar är också ett stort jävla frågetecken.
Resten vill jag inte ens gå in på, fyfan.

Anledningen till det plötsliga trycket var väl att alla var så jävla less. Dock förstår jag inte, minuterna innan matchen startade så var det sjukt bra tryck, sen bestämde sig 80% av klacken att gräva ner sig i mobilerna och hålla käft. Konstigt. Helt plötsligt förlorade de på Doodle jump och vips, vi får till ett jävla tryck. Vi har sån jävla kapacitet att höras upp till Ö-viks mörka renstall, om bara folk skulle försöka lite till.
Att hälften går med 2 min kvar är också ett stort jävla frågetecken.
Resten vill jag inte ens gå in på, fyfan.