Bara att gratulera till ytterligare en blivande stor målvakt hos DIF...!!
Grymt viktig position i årets DIF och det måste kännas skönt för resten av spelarna att ha honom där...
Robin_S skrev:Bara att gratulera till ytterligare en blivande stor målvakt hos DIF...!!
Grymt viktig position i årets DIF och det måste kännas skönt för resten av spelarna att ha honom där...
Robin_S skrev:Bara att gratulera till ytterligare en blivande stor målvakt hos DIF...!!
Särskrivningarna insåg jag nu.. Ni får ursäkta..
"stormålvakt" skall det självklart vara...
Finns en funktion som heter redigera, den kan man använda om det är något i texten som man vill ändra!
Daniel Larsson är KUNG!
En räddningsprocent på 94,14% gör han till eliterseriens bästa målvakt! Sedan att han bara är 20år och gör sin första säsong i eliteserigen gör mig bara ännu gladare. Riktig klassvärvning där av Djurgårds ledningen!
Hoppas bara inte han blir för bra för fort för då försvinner han snart. Bättre med målvakter som Liv m fl som stannade flera säsonger i sina elitlag. Brukar dock vara rätt svårt för målisar att ta plats i NHL som tur är...
Det är sånt här jag vill se!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lite positiv energi efter våra vinster! Inte bara en massa negativa kommentarer som ofta inte ens är igenom tänkta!
Killen måste vara given förste keeper nu. Har visat flera matcher i rad vilken klass han håller. Utklassar Lassila i prestation den här säsongen. Skicka hem Lassila, Daniel som förste keeper och "lill-riddarn" som andre keeper. Om Lassila kickas finns en del pengar att spara. Han behövs inte.