Djurgårdens IF - MODO, 29/11 2011
- Jim Morrison
Re: Djurgårdens IF - MODO, 29/11 2011
Vilken jävla katastrof.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Någon måste prata med våra backar.. vad i helvete gör de? Alla på vänstersidan, ingen har koll på MODO. Jag fattar inte hur det är möjligt att de gör på det sättet i elitsammanhang. Näe.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Är det tre skott och två mål för modo?
#78 är inte en back. Jag vet inte vad han är.Jim Morrison skrev:Helt obevakad framför målVad fan gör Boumedienne?
- Jim Morrison
Eriksson till NHL... Ja vi vill, se...
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- Lee Harvey Oswald
Jaja, det är en sån kväll.
(sa ju det redan innan växjömatchen)
(sa ju det redan innan växjömatchen)
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Känns ju snarare som det borde stå 2-2!
Kul inledning rent speed-mässigt sett, suger dock *** att vi på något overkligt sätt ligger under med 2-0 efter 5mins... När fan ska vi lyckas ha lite fokus från minut 1 och inte 21!
Kul inledning rent speed-mässigt sett, suger dock *** att vi på något overkligt sätt ligger under med 2-0 efter 5mins... När fan ska vi lyckas ha lite fokus från minut 1 och inte 21!

Snacka om att vara övertända. Och när Wesslau är fullt mänsklig straffar det sig direkt.
Nu blir det så där äckligt jävla tajt istället och vi kommer ligga i botten.
Att vi dessutom redan har haft 3(?) puckar i ramen varav den sista bara måste in av Tim tyder inte direkt på medstuds i matchen.
O dra åt heeeeeeeeeeeeeeeelveteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee vad denna matchen kommer vara jobbig att se, skapar något fruktansvärt mycket framåt, helt öppet bakåt. Lär bli 0-3 i PP nu.
Nu blir det så där äckligt jävla tajt istället och vi kommer ligga i botten.
Att vi dessutom redan har haft 3(?) puckar i ramen varav den sista bara måste in av Tim tyder inte direkt på medstuds i matchen.
O dra åt heeeeeeeeeeeeeeeelveteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee vad denna matchen kommer vara jobbig att se, skapar något fruktansvärt mycket framåt, helt öppet bakåt. Lär bli 0-3 i PP nu.
Alltså. Anfallet stämmer, sånär som på mål då, backspelet är fan HEMSKT... Jag mår illa av det våra backar (bortsett David Printz) presterar just nu.Capcash skrev:Känns ju snarare som det borde stå 2-2!
- Jim Morrison
VAD FAN HÄNDER I FÖRSVARET? SERIÖST?
- Lee Harvey Oswald
Hela DIF har ätit kvinnliga könshormoner, maken till veka avslut var det länge sedan jag såg i ES
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Alltså va i helvete är detta för match. Borde ju helt allvarligt stått 3-2 till oss.
Danielsson är snäll och lägger den i stolpen med helt öppet mål
Danielsson är snäll och lägger den i stolpen med helt öppet mål
Nicky D stod också helt jävla ensam.. hade bara passet suttit hade 3an suttit som en smäck.Jim Morrison skrev:VAD FAN HÄNDER I FÖRSVARET? SERIÖST?
- Jim Morrison
Så jävla dåligt försvarsspel att jag fan spyr.
Tempot är hysteriskt! Aldrig sett något liknande!
Kul att vi skjuter som krattor och kör utan backar!
Kul att vi skjuter som krattor och kör utan backar!