Synd att vi trots allt backar hem lite i tredje, och låter dom få den där jävla andrapucken. Men Kung Jimmie visar vägen och spelar hem 3 oerhört viktiga poäng till oss!

Fortsätt så här Djurgården! Fast ännu lite bättre...

+1Kentta skrev:Vet inte om jag låter helt blåst nu (som vanligt), men jag tycker att i stora delar är det en väl genomförd match från vår sida. Växjö får sitt första mål som en skänk från ovan, och det sänker oss lite. Men vi jobbar oss tillbaka i slutet på första, och i andra så är det nästan bara ett lag på banan.
Synd att vi trots allt backar hem lite i tredje, och låter dom få den där jävla andrapucken. Men Kung Jimmie visar vägen och spelar hem 3 oerhört viktiga poäng till oss!![]()
Fortsätt så här Djurgården! Fast ännu lite bättre...
Jag är dålig på grupperingarna, så jag vet inte om det är Fabriken eller inte, men jag håller med dig om att vissa sångval inte var så smarta. Men det känns ändå fel att gnälla på dem då de faktiskt sjunger i 60 minuter till skillnad ifrån de flesta mumierna i klacken.-daniel- skrev:
Annars; Är det Fabriken som står och sjunger begravningstempo-låtar stup-i-kvarten och envisas med samma jävla tugg match efter match? Fruktansvärt pinsamt. Stanna hemma.
De som startar (och envist försöker hålla fast vid samma jävla trudilutter) känns inte som de är intresserade för fem öre av hockey heller, utan de vill bara köra "sin grej" och skiter i allt annat.Edin skrev:Jag är dålig på grupperingarna, så jag vet inte om det är Fabriken eller inte, men jag håller med dig om att vissa sångval inte var så smarta. Men det känns ändå fel att gnälla på dem då de faktiskt sjunger i 60 minuter till skillnad ifrån de flesta mumierna i klacken.-daniel- skrev:
Annars; Är det Fabriken som står och sjunger begravningstempo-låtar stup-i-kvarten och envisas med samma jävla tugg match efter match? Fruktansvärt pinsamt. Stanna hemma.
Ja för det är så jävla mycket bättre med "KÄMPA DJURGÅRDEN och Hardy Nilssons järnkaminer" 3 perioder i rad. Tyckte faktiskt draget var bra idag och att det för en gång skull sjöng låtar som ska gå lite långsammare är bara bra!-daniel- skrev: Annars; Är det Fabriken som står och sjunger begravningstempo-låtar stup-i-kvarten och envisas med samma jävla tugg match efter match? Fruktansvärt pinsamt. Stanna hemma.
Självklart är det sånt som avgör!Kentta skrev:Förresten, klart Zibbe gör mål när han kör med en CCM klubba, istället för Bauer som han hade förut!
Jag har galet svårt för att förstå hur man kan tycka det. Klackens primära uppgift är väl att elda på spelarna, inget annat. Att då sjunga långsamma låtar när spelarna som mest behöver en känga i arslet för att kriga hårdare är för mig helt jävla oförstående.Rix skrev:Ja för det är så jävla mycket bättre med "KÄMPA DJURGÅRDEN och Hardy Nilssons järnkaminer" 3 perioder i rad. Tyckte faktiskt draget var bra idag och att det för en gång skull sjöng låtar som ska gå lite långsammare är bara bra!-daniel- skrev: Annars; Är det Fabriken som står och sjunger begravningstempo-låtar stup-i-kvarten och envisas med samma jävla tugg match efter match? Fruktansvärt pinsamt. Stanna hemma.