shhhhh....careful!... SM-GULD!Magnutz skrev:ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄSS ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄM GUUUU-UUUuuu*%¤#",...
Djurgårdens IF - Växjö Lakers HC, 27/11 2011
Re: Djurgårdens IF - Växjö Lakers HC, 27/11 2011
- Lee Harvey Oswald
Brodin gör en Brodin, hakning i anfallszon.
Helt klart en spelare med begränsat spelintellekt
Helt klart en spelare med begränsat spelintellekt
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Tycker den var ganska billig dock.
- Jim Morrison
SLARV. Tycker inte att Claesson förtjänar en plats i laget just nu.
edit: Eller Brodin...
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Helt otroligt att vi kan leda denna matchen. Wesslau gör hittills en fantommatch samtidigt som Växjö har gett oss två mål.
Norman gör förmodligen sin bästa match för året vilket är kul att se.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Men vi vet ju alla hur det brukar sluta.jensa85 skrev:Helt otroligt att vi kan leda denna matchen. Wesslau gör hittills en fantommatch samtidigt som Växjö har gett oss två mål.

– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Jim Morrison skrev:SLARV. Tycker inte att Claesson förtjänar en plats i laget just nu.
Claesson har inte förtjänat en plats i laget under hela denna säsong hittills. Han är en värre säkerhetsrisk än bombom..
- Lee Harvey Oswald
Sanslös utdelning i denna period, speglar knappast händelserna ute på isen.
Printz avslutande propp på Hjalmarsson var kramgo, Wesslau stabil.....hittills
Printz avslutande propp på Hjalmarsson var kramgo, Wesslau stabil.....hittills
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Claesson har mer än väl visat att han är värd en plats. Idag gör han inte sin bästa match men han har varit riktigt stabil annars. Bäst +/- i laget också.
Not a shred of evidence exists in favor of the idea that life is serious.
Vinst tvåsiffrigt om jag kommer ihåg rättBOMBOM BOUCHARD skrev:Men vi vet ju alla hur det brukar sluta.jensa85 skrev:Helt otroligt att vi kan leda denna matchen. Wesslau gör hittills en fantommatch samtidigt som Växjö har gett oss två mål.

Synd man är risig så man missar ännu en hemmamatch direkt på hovet...
Just because I'm paranoid doesn't mean they're not out to get me.
Det vill sig inte riktigt för Brodin :/
Vem som helst kan sticka upp men vi är nummer ett
Den där Gustav Westman i mål är ganska bra.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
- Jim Morrison
Claesson har inte varit stabil på väldigt, väldigt, länge nu.Rirre skrev:Claesson har mer än väl visat att han är värd en plats. Idag gör han inte sin bästa match men han har varit riktigt stabil annars. Bäst +/- i laget också.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Re: Re: Djurgårdens IF - Växjö Lakers HC, 27/11 2011
Snarare för att det sitter 750 små hockey lirare vid klacken.. så farligt tycker jag inte att det är, vart med om värre.. som när Rögle var uppe t.ex.Raus skrev:FÖr att ingen vill jubla än. Då vi vet att det kommer sluta 3-3 och förlust på straffar..
Fyfan för hockey på söndagar föresten. Det låter rätt sömnigt på Hovet, vilket säkert har sina anledningar då halva klacken antagligen är bakfulla

Sent from my Desire HD using Tapatalk
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Instämmer. Vet inte vad killen är bra på och varför han får chans på chans. På väg att bli en lika lång och utdragen historia som Oscar Eklunds. Den slutade ju rätt bra, men det tog en sisådär 3 säsonger innan han var en duglig elitserieback.DIFRobbex skrev:Jim Morrison skrev:SLARV. Tycker inte att Claesson förtjänar en plats i laget just nu.
Claesson har inte förtjänat en plats i laget under hela denna säsong hittills. Han är en värre säkerhetsrisk än bombom..
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm